Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Bij ons gaat het anders:
mevrouwtje/meneertje: Dag, u spreekt met blablablabla van blablabla wij: sorry geen interesse *hang op* En als ze onbeschroft zijn zeggen we niets eens iets, dan hangen we gewoon op..
|
Ach die enqueteerd boeit het ook allemaal niet. Ze krijgen betaald voor het telefoneren, klaar.. wat mensen aan de telefoon doen laat ze koud
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Laatst had ik iemand. vroeg heel netjes naar me moeder (echt zo op z'n super neppe kak manier) en vervolgens zegt me moeder dat ze geen intresse heeft enzo. zegt die kerel net zo bot: okay DAAAAAAG
zoooo raar, volgens mij was die kerel het een beetje zat ofzow mja is ook kut werk om te doen volgens mij de ouders van een vriendin van mij vinden het vaak zielig voor die mensen en gaan duz wel een beetje op het gesprek enzo in, maar kopen toch nooit iets, wel grappig vink dat. echt van die super sociale mensen zijn dat. maaja zou ik zelf niet doen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Me moeder doet altijd mee met zulke onderzoeken, normaal heeft daar iedereen een hekel aan, maar we krijgen deze week wel een gratis koffie apparaat (van de reclame, weet niet meer hoe die heet) voor een half jaar, en gratis koffie en koffiefilters.........beter toch
|
+ Met Robbert-Jan
- Met ..... U heeft enige tijd geleden een formulier ingevuld bij ons, over informatie over kunststof kozijnen + Dat moet al een tijdje geleden zijn, want hier is vorig jaar de aanbouw al opgeleverd. - En de rest van uw huis? + Tropisch hardhout, dubbel glas. Dag mevrouw ![]()
||
Citaat:
Ze kwamen aan de deur met de vraag of je een alarmsysteem o.i.d. had... en bij iedereen die dat níet had, werd een paar weken later ingebroken. ![]()
|
whaha altijd als mij moeder opneemt zegt ze heel vriendelijk: neej sorry geen interesse
en laatst deed ze dat oowk... en toen begonnen ik me broertje en een vriend van hem te roepen: oprotten! hard genoeg zodat ze het konden horen.. naja klinkt volgens mij wel stom maar toen was ut wel grappig ![]() |
![]() |
|
![]() |
de enige die ik kreeg waren van kranten..
'is de bezorging goed?' 'weet ik niet, zit nu op kamers' 'ooh ik begrijp het... dag mevrouw' ... 'bevalt de krant?' 'jahoor...' 'wilt u een vast abonnement er op nemen?' 'nou ik neem proefabonnementen, ben student, heb niet zoveel geld..' 'ok... dag mevrouw' de andere lijn hangt altijd snel op ![]() |
![]() |
|
* loopt door de stad *
enquete-meisje: meneer, mag ik u iets vragen ikzelf: dat doe je al enquete-meisje: .... .... .... .... euh .... .... .... ikzelf: doei enquete-meisje: .... euh .... ja .... euh .... doei
|
als jehova's aanbelen bij ons doe ik meestal gewoon open:
"hallo" -"hallo" "ik kom u...blaat" -"ooh, jaa etc." "heeft u intresse" -"nee"
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Mijn moeder zeg meestal gelijk als zo iemand begint te praten: ´ik heb geen interesse`en hangt op. Ik heb nog nooit zo iemand aan de telefoon gehad... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Deel scherm telefoon reageert niet op aanraken Elin3 | 30 | 24-07-2016 08:17 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart-topic # 152 Hawahaai | 500 | 16-01-2010 21:05 | |
Software & Hardware |
telefoon smst niet Verwijderd | 9 | 05-05-2009 17:31 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #34 Verwijderd | 496 | 23-05-2006 22:37 | |
Werk, Geld & Recht |
Garantie op een mobiele telefoon Aristidis | 6 | 26-11-2005 11:56 | |
Software & Hardware |
[GSM] Telefoon gejat, abo loopt door ouwe dibbes | 15 | 09-03-2004 21:16 |