Advertentie | |
|
![]() |
|
Een ene "mc"; volgens mij mclaren, maar ik weet niet zeker.
Toen vond ik hem een irritant kutventje, nu? hetzelfde, ik zie hem nooit meer berichtjes plaatsen: vandaar. Andere zoals Draakiej, die toen als eerste reageerde op mijn geweldige "ovide-topic" (waar uiteindelijk 3 reply's zijn geplaatst ![]() Zullen er vast wel meer geweest zijn, maar tot hier kom ik.
|
Almeregirl, HADES, stipje, Spacey, flowgirl, Betsy, Alexander, Optima, SnOrkel, Poki, Six4Eight, Albundy, Milk, IJsdrol, Sunflouwer, Moureen en WC-Eend
Ging niet met allemaal om ofzo, maar deze zijn zo ongeveer van het begin (IJsdrol is natuurlijk een geval apart ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
eehh nou ben nog maar twee maandjes lid volgens mij...hmm zoiets zal wel niet veel meer zijn....
Maar toen viel Esmée mij op, vooral op lifestyle, omdat ze veel dezelfde kleding draagt als mij, en meestal dezelfde mening heb als haar.... En Nare Man, ik weet niet waarom. Ik denk door zijn manier van typen ofzo, zonder fouten etc ![]() enne dat was't ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik kan me eerlijk gezegd weinig van die tijd herinneren...
![]() Wel dat ik tegen waaromniet? een keer heb gezegd dat hij een "zieke geest" had....en nu gaan we samen op vakantie. ![]()
|
Verwijderd
|
Das lang terug...
iig Myself!, Misty, Shackles, Gothic, murwari. En Albundy, Unexplained, Koen, StoneFace (ik was toen alleen geen n00b meer). En HADES en Stipje natuurlijk. Ik denk alleen dat de meeste pas kwamen toen ik al geen n00b meer was (op Albunde, Unex, HADES, Stipje ed na dan). (Ennuh, 36 ben ik nog steeds niet. Dat duurt voorlopig nog wel even. ![]() |
![]() |
|
Ik zat in het begin vooral op muziek, en daar posten Vork#0 en Jnieuwelaar toen altijd veel, die 2 zijn mij altijd het meeste bij gebleven
![]() Vond het altijd 2 aardige jongens ![]() ![]() Hun muzieksmaak is alleen wat harder geworden geloof ik, en die van mij juist wat minder hard ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() onaardig!!! mijn lijssie bestond bijna alleen uit zaagmanz, talon, en shock. 2 van die 3 spreek ik nooit meer
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|