Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind Italianen echt niet knap! Ik ben vorig jaar in Rome geweest en daar zag je allemaal 'standaard' Italianen:
*Hele strakke/nauwsluitende broeken met wijde pijpen (denk aan damesmodel) *Hele strakke shirtjes (dat was nog wel leuk) *Een vest erover heen (jaja en dat in hartje zomer) *Een lange oversized jas (ook in de zomer) *Haar voor de ogen En vergeet natuurlijk hun 'charmes' niet. Je hoefde daar nog maar met lang blond haar rond te lopen of je was meteen een hot item. Of alle lelijke Italianen wonen in Rome ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ze kunnen ongelooflijk sexy zijn!
![]() ![]() ![]() Ik had (heb? das nog even een beetje onduidelijk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik ga er ook zeker studeren na m'n vwo. ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
sommige italiaanse jongens zijn wel lekker, maar echt niet allemaal.. sommige zijn echt eng!! haha..
maar er zijn er toch ook wel aardig wat die wel heeel lekker zijn ![]() Lekkere italiaan = Antonio Sabato!!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wereldarmoede Gatara | 5 | 27-06-2007 10:18 | |
Israel/Palestina deel 8 T_ID | 500 | 26-10-2006 16:20 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic-#41 Redhair | 493 | 05-11-2005 15:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Lesbos Astuanax | 11 | 20-06-2005 10:10 | |
van munt naar briefje: goed voor tegengaan inflatie? Verwijderd | 9 | 07-10-2003 18:33 | |
Lifestyle |
Welk volk kleedt zich het best en het slechtst? Feestbeest nummer 1 | 107 | 26-08-2002 17:03 |