Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2005, 20:48
Astuanax
Astuanax is offline
Sandra voelde de motoren onder zich stampen terwijl ze in het benauwde kajuitje haar lange donkerblonde haar borstelde. Plots kwam Béné binnen.
-‘Dag Sandra,’ zei ze vriendelijk, ‘heb je ook die knappe Italianen op het dek gezien?’
‘Nee.’ Antwoordde Sandra stug.
-‘Heb je hier dan al de hele tijd in je kajuit gezeten?’
‘Ja’
- ‘Is er iets? Je bent zo kortaf vandaag.’
‘Ik voel me zo verward de laatste tijd.’
- ‘Wat is er dan dat je zo verwart?’
‘Weet ik zelf ook niet,’ loog Sandra nuchter.
Ze wist wel heel goed waarom ze de laatste tijd zo verward was. Béné’s glanzende haren, haar stralende ogen en goudbruine huid waren het die de storm binnenin haar ontketend hadden. Ze kon urenlang naar Béné staren terwijl ze lag te slapen in het bed naast haar, rustig op- en neerdeinend. Zelfs haar veelvoorkomende snurkbuien vond ze charmant, dan lag Sandra glimlachend naast Béné terwijl ze de neiging haar te kussen onderdrukte. Sandra was bang voor het woord lesbisch. Het deed haar denken aan een extravagante bende manwijven, die hun perversie en gefrustreerdheid op elkaar afreageerden. Nee, haar gevoelens voor Béné waren veel zuiverder, veel verhevener.
- ‘Kom je mee naar boven? Dan kunnen we alvast wat gaan eten.’
‘Ja, oké, maar wacht even tot ik klaar ben met mijn mascara.’
- ‘Ben je misschien van plan om iemand te verleiden?’
‘Nee nee,’ gniffelde Sandra blozend.
-‘Wacht, ik trek snel ook nog even m’n lichtblauwe jurk aan, die staat zo goed bij mijn ogen. Wie weet hebben de Italianen er zin in vanavond!’ Knipoogde Béné.
‘Ja, haha,’ lachte Sandra groen.
Ze stapten met zijn tweeën door de gangen van de luxueuze ferry die hen, samen met hun klasgenoten, naar Sicilië zou brengen.
-‘Nog steeds niemand van de klas te zien,’ zei Béné. ‘Zullen we dan maar al een hapje eten?’
‘Is goed voor mij,’ antwoordde Sandra terwijl ze aan Béné’s zijde naar het Self-Service restaurant praalde. Ze aten allebei een hamburger met frieten, Sandra nam twee stukken brood extra. Even later kwam Alexander, Sandra’s ex erbij zitten.
‘Ik vind dit veel te vet,’ merkte Sandra op.
-‘ Ik vind het echt nog wel goed te doen, mag ik anders jouw stuk vlees hebben?’Vroeg Béné.
‘Nee,’ zei ze plagend, ‘ik geef het aan Alexander die zo hongerig naar me kijkt.’
-‘Die wil waarschijnlijk niet alleen je hamburger opeten,’ snaaide Béné lachend.
Alexander gniffelde dom terwijl hij de hamburger oppeuzelde en zijn vingers luid slurpend aflikte.
Wanneer ze even later klaar waren gingen ze naar boven, waar ze de rest van de klas in de bar vonden. De shotjes wodka, getrakteerd door de vlotte Italiaanse binken die er even later bij kwamen zitten, vloeiden rijkelijk.
-‘Die behaarde kerel zit wel erg dicht tegen me aan hé!’ Fluisterde Béné in Sandra’s oor.
‘Duw hem gewoon weg!’ Fluisterde Sandra hoopvol.
-‘Ik vind hem anders wel een lekker, ik denk dat ik eens iets ga proberen,’ giechelde Béné ondeugend.
‘Niet doen!’
Terwijl Béné haar handen sensueel over de benen van de Italiaan streek stond Sandra op en ging ze naast Alexander zitten.
-‘ De boot begint nu wel stevig te deinen hé,’ merkte Alexander geagiteerd op.
‘Ja, dat denk ik wel,’ antwoordde Sandra onverschillig terwijl ze Béné aandachtig in het oog hield. Plots kwam er een van de Italianen naast Sandra zitten.
Hij had kort pikzwart haar en een zwarte stoppelbaard, als Béné er niet bijgeweest was zou Sandra hem een ontzettend knappe kerel gevonden hebben.
‘Want a drink?’ Vroeg hij vriendelijk terwijl zijn overdadig aangebrachte aftershave de alcoholgeur die uit zijn mond walmde probeerde te overstemmen.
‘Yes ok,’ zei ze verbeten. ‘De slet,’ dacht Sandra nog even, ‘ik krijg je nog wel.’
Ze merkte op dat Béné’s mond zich stilaan dichter en dichter bij de mond van haar Italiaan bevond. Prompt legde Sandra haar hand op het kruis van de andere Italiaan. Alexander bekeek haar raar en stond op. ‘Preutse seut!’ gromde Sandra nog even.
‘My name is Luigi, and I like iet when you do tat.’ zei haar Italiaan met een blos op zijn wangen.
‘I want to do more if you want to.’ fluisterde Sandra hem in het oor terwijl ze aan zijn oorlelletje knabbelde.
Luigi lachte verwachtingsvol. Sandra keek even om zich heen en merkte dat Béné samen met haar Italiaan naar buiten gelopen was. Hysterisch van jaloezie sprong ze recht en bonkte ze de kamer uit, gevolgd door Luigi die door de kloppende plek in zijn broek duidelijk zijn interesse liet merken. Huilend van benauwdheid liep ze de gangen van het schip door, gehinderd door de deinende boot en de zatte Italiaan die haar achtervolgde.
‘Aar you down? I know a way to handle wit tat!’ Riep hij haar nog na. Impulsief sloeg ze de deur naar het dek open. In de verte hoorde ze smakkende en klutsende geluidjes. Nieuwsgierig sloop ze verder. Na vijf seconden bleef ze stokstijf staan terwijl Luigi, die haar intussen ingehaald had, nog wat aan haar frunnikte. ‘Hoe kan je!’ Krijste ze naar het kussende koppel aan de reling. Een gebruinde, halfnaakte, behaarde torso werd gestreeld door een meisje met lange nachtzwarte haren in een blauwe jurk. Als een zombie stapte Sandra erop af, het kon haar niets schelen dat Luigi’s vingers al bijna in haar onderbroek doorgedrongen waren. ‘Slet! Slet, slet, slet!’ Siste ze venijnig terwijl de vlammende pijn van liefdesverdriet door haar heen brandde. Met een plotse opstoot van agressie duwde ze plots het koppeltje overboord, recht de azuurblauwe zee in. Azuurblauw, want dat kleurde zo mooi bij Béné’s ogen.
Oud 18-06-2005, 20:55
Silver_Rose
Silver_Rose is offline
ok
Oud 18-06-2005, 20:58
Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
christiiiejna schreef op 18-06-2005 @ 21:55 :
ok
ok?
Oud 18-06-2005, 21:49
Choking Duck
Choking Duck is offline
If you can't get her... Kill her....
Het komt een beetje snel over, en eindigt nogal abrubt..
Wel aangrijpend.
Oud 19-06-2005, 19:11
Astuanax
Astuanax is offline
Moet ik dan meer beschrijvingen geven om het tempo naar beneden te halen?
Oud 19-06-2005, 19:16
Silver_Rose
Silver_Rose is offline
Citaat:
Astuanax schreef op 18-06-2005 @ 21:58 :
ok?
leuke signature btw
volgens mij ben jij wel un lieverd
Oud 19-06-2005, 19:20
Verwijderd
Citaat:
christiiiejna schreef op 19-06-2005 @ 20:16 :
leuke signature btw
volgens mij ben jij wel un lieverd
OMG.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 19:20
Roosje
Roosje is offline
Ik snap het op sommige punten niet helemaal, met je beschrijvingen van welke Italiaan nou wat met wie doet (ongeveer dan). Verder "hoort" na een citaat een kleine letter als er dan komt wie het zei, bv. hier:

Citaat:
‘Nee.’ Antwoordde Sandra stug.
Dit klopt niet helemaal, het hoort zo: 'Nee,' antwoordde Sandra stug. Of iig, zo heb ik het geleerd op school.

De streepjes voor je citaten vind ik ook irritant, maar verder... hm... tja, ik vind het wel mooi eigenlijk.
Oud 19-06-2005, 21:22
Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
zuster schreef op 19-06-2005 @ 20:20 :
OMG.
hahahaha
Oud 20-06-2005, 09:54
Verwijderd
Ik vind niet heel mooi, maar wel grappig om te lezen. Verder vind ik het een beetje verwarrend wie op een gegeven moment nou Béné (wat een naam trouwens) of Sandra is.

En er staan een paar spelfoutjes in, en de enige die ik nog weet is verward met een t, maar er zijn er nog een paar.

edit: ohja, volgens mij vind ik jou ook wel un lieverd
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 10:09
Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 20-06-2005 @ 10:54 :
Ik vind niet heel mooi, maar wel grappig om te lezen. Verder vind ik het een beetje verwarrend wie op een gegeven moment nou Béné (wat een naam trouwens) of Sandra is.

En er staan een paar spelfoutjes in, en de enige die ik nog weet is verward met een t, maar er zijn er nog een paar.

edit: ohja, volgens mij vind ik jou ook wel un lieverd
‘Wat is er dan dat je zo verwart?’

Wat onderwerp= 3e persoon enk. dus verwart moet wel met een t
Oud 20-06-2005, 10:10
Verwijderd
Oh, oke. Sorry dan, hihi. .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten