Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2011, 20:38
Verwijderd
Ik wilde er het woord 'perzikhuidje' in verwerken maar er is te weinig tijd om daar een mooie zin van te maken. Nu klinkt het als de titel van een sprookje, dat is ook prima.

Een sprookje over huid.
Advertentie
Oud 23-06-2011, 20:39
Uice
Uice is offline
"It's going to be easy peasy lemon squeazy."
"No, it's going to difficult diffcult lemon difficult."

Een fijne punt voor wie de film raadt.
Oud 23-06-2011, 20:40
Verwijderd
Tevens, kijk hoe gaaf Met dank aan Fizzle.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hoe kom ik nu ineens in de titel terecht
Verwijderd
Citaat:

Maar geen fijne punt voor mij, vrees ik.
Oud 23-06-2011, 20:41
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat ding kan me gestolen worden, maar dat wijf zou ik hard doen.
Oud 23-06-2011, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Hoe kom ik nu ineens in de titel terecht
De huissaaimijten in je matras hebben me gemaild en gevraagd of dat mocht Het is hun dankbetoon.
Oud 23-06-2011, 20:43
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
De huissaaimijten in je matras hebben me gemaild en gevraagd of dat mocht Het is hun dankbetoon.
Dan ga ik vanavond eens even mijn beddegoed verschonen WRAAAAAAAAK, muHAHAHAHAHAHHAAHARAR-AR-AR-ARRRR!
Oud 23-06-2011, 20:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

wat

Citaat:

Gave titel trouwens
Oud 23-06-2011, 20:44
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Het zegt me wel iets... maar ik vind het vals spelen om te gaan googelen.
Oud 23-06-2011, 20:44
Verwijderd
@Uice

Ik heb ze in Nijmegen gezien, Goffertpark, op Rock Werchter (speelden ze voor Metallica) en in de HMH drie dagen later. In 2009 geloof ik.
Oud 23-06-2011, 20:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat ding kan me gestolen worden, maar dat wijf zou ik hard doen.
Dit zijn haar mindere foto's
Oud 23-06-2011, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Dan ga ik vanavond eens even mijn beddegoed verschonen WRAAAAAAAAK, muHAHAHAHAHAHHAAHARAR-AR-AR-ARRRR!
Ze zitten in je matras en dekens, niet in je beddengoed
Oud 23-06-2011, 20:53
Verwijderd
Keuken schoon, badkamer bijna schoon, kamer schoon, bijna alle was gedaan, wat ben ik een goede vrouw
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
matras uitkloppen en met de stofzuiger eroverheen! Of met wat bleek
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Keuken schoon, badkamer bijna schoon, kamer schoon, bijna alle was gedaan, wat ben ik een goede vrouw
gut ja dat doet me eraan denken! Ik moet mijn was nog uit de machine halen
Verwijderd
Citaat:
matras uitkloppen en met de stofzuiger eroverheen! Of met wat bleek
In de winter buitenzetten/beddengoed uithangen en je beddengoed 'open' leggen. Ze houden niet van tocht en van kou gaan ze DOOD. Maar ja, dan zitten ze dus wel allemaal dood te zijn in je matras.
Oud 23-06-2011, 20:54
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dit zijn haar mindere foto's
Oei! Maar ik ben ook een sucker voor korsetten.
Verwijderd
Een matras vol mijtenlijkjes
Verwijderd
Citaat:
gut ja dat doet me eraan denken! Ik moet mijn was nog uit de machine halen
Ja ik zo ook nog. En eigenlijk heb ik dan nog 2 wassen, maar mijn ophangruimte is even op.
Oud 23-06-2011, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Die zijn DUUR hoor
Oud 23-06-2011, 20:55
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Die zijn DUUR hoor
Valt wel mee.
Oud 23-06-2011, 21:00
Verwijderd
Citaat:
In de winter buitenzetten/beddengoed uithangen en je beddengoed 'open' leggen. Ze houden niet van tocht en van kou gaan ze DOOD. Maar ja, dan zitten ze dus wel allemaal dood te zijn in je matras.
Ja, en zodra je het matras weer binnenbrengt krijg je een explosieve groei van mijten, want met al die lijken om hen heen hebben ze superveel eten.
Oud 23-06-2011, 21:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wil je meer zien? Stuur even een PM Want ik mag geen reclame maken
Citaat:
Ja ik zo ook nog. En eigenlijk heb ik dan nog 2 wassen, maar mijn ophangruimte is even op.
Mijn ophangruimte is volgehangen door iemand anders, dus dat ga ik eerst even verwijderen.
Oud 23-06-2011, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Die zijn DUUR hoor
Hey, maar dit gaat om tieten en dan is er niets te duur.
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Ja, en zodra je het matras weer binnenbrengt krijg je een explosieve groei van mijten, want met al die lijken om hen heen hebben ze superveel eten.
Verwijderd
Citaat:
Valt wel mee.
Ik heb er een van twintig euro. Maar aansnoeren kun je die niet, 't is meer een voorgevormd strapless truitje.
Oud 23-06-2011, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Valt wel mee.
Een goed korset is toch al snel over de 100,- hoor. Al heb je soms wel prima knock-offs voor een euro of vijftig/zestig. Of nouja, knock-offs. Gewoon voorgefabriceerde korsetten die verder niet afgestemd zijn op je daadwerkelijke maten, en dus ook niet per se charmant hoeven te staan.
Oud 23-06-2011, 21:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ze zitten in je matras en dekens, niet in je beddengoed
Oh, dekens reken ik ook tot beddegoed En kussensloop kan ik ook wassen!
Oud 23-06-2011, 21:03
Verwijderd
En nu ga ik hardlopen! De fitnesszaal gaat om 23:15 dicht.
Verwijderd

Internet heeft me heel bang gemaakt, want door dit plaatje denk ik gelijk: NOES ZE GAAN VIEZE DINGEN DOEN MET DE SCHROEVENDRAAIER
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nou ja, van veel eten wordt je toch niet per direct zwanger?
Oud 23-06-2011, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Op tieten moet je ook niet bezuinigen natuurlijk
Oud 23-06-2011, 21:04
Noedelhap
Noedelhap is offline
En ik heb echt een hekel aan poker freerolls waarin iedereen sit-out is behalve 1 superstack, waardoor je dus een oneerlijke concurrentie krijgt Diegene die mazzel hebben, zitten aan een tafel vol sit-outs en kunnen blind na blind oprapen.
Oud 23-06-2011, 21:05
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wil je meer zien? Stuur even een PM Want ik mag geen reclame maken
Ehh, ok? Stuur maar.
Citaat:
Een goed korset is toch al snel over de 100,- hoor. Al heb je soms wel prima knock-offs voor een euro of vijftig/zestig. Of nouja, knock-offs. Gewoon voorgefabriceerde korsetten die verder niet afgestemd zijn op je daadwerkelijke maten, en dus ook niet per se charmant hoeven te staan.
Citaat:
Oud 23-06-2011, 21:06
Verwijderd
Onee, eerst ga ik nog iets onboeiends vertellen over mijn nieuwe sportavonturen.

Door die sportavonturen heb ik namelijk allemaal nieuwe spieren, en mijn lichaam snapt dat nog niet zo goed. Dus als ik nu bijvoorbeeld een been optil tijdens het lopen dan doe ik dat met dezelfde moeite die ik vroeger nodig had om dat been omhoog te krijgen, maar die moeite is nu teveel want mijn spieren zijn nu sterker. Dus nu heb ik tijdens het lopen om de haverklap dat mijn been al in de lucht is en dat mijn lichaam even verward stil blijft staan, met dat been dus nog in de lucht, omdat 'ie denkt van 'huh, hoort dat been nu niet pas ergens halverwege te zijn?'. Dat ziet er raar uit. Einde.
Oud 23-06-2011, 21:07
Verwijderd
Citaat:
En ik heb echt een hekel aan poker freerolls waarin iedereen sit-out is behalve 1 superstack, waardoor je dus een oneerlijke concurrentie krijgt Diegene die mazzel hebben, zitten aan een tafel vol sit-outs en kunnen blind na blind oprapen.
Ik voel je pijn
Oud 23-06-2011, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Dat Maggi van Nestlé is! Ik dacht altijd dat het van Unilever zou zijn, omdat het zo'n oer-Hollands product/merk is.
Wat is Maggi überhaupt? Ik heb er wel eens reclames voor gezien, dus ik weet ongeveer dat het survivalkerstdiners voor luie huismannen zijn, maar wat houdt het in? Wat zit er in een pakje Maggi dat je er al dat eten mee kan maken?

Citaat:
Onee, eerst ga ik nog iets onboeiends vertellen over mijn nieuwe sportavonturen.

Door die sportavonturen heb ik namelijk allemaal nieuwe spieren, en mijn lichaam snapt dat nog niet zo goed. Dus als ik nu bijvoorbeeld een been optil tijdens het lopen dan doe ik dat met dezelfde moeite die ik vroeger nodig had om dat been omhoog te krijgen, maar die moeite is nu teveel want mijn spieren zijn nu sterker. Dus nu heb ik tijdens het lopen om de haverklap dat mijn been al in de lucht is en dat mijn lichaam even verward stil blijft staan, met dat been dus nog in de lucht, omdat 'ie denkt van 'huh, hoort dat been nu niet pas ergens halverwege te zijn?'. Dat ziet er raar uit. Einde.
Oud 23-06-2011, 21:09
Verwijderd
Oh damn, Derek de Geestenwauwelaar op rtl4. Wat een mispunt is dat zeg.
Oud 23-06-2011, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Op tieten moet je ook niet bezuinigen natuurlijk
Ja, en trouwens. "Ze betaalt er zelf maar voor, want het is helemaal niet nuttig."
Oud 23-06-2011, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er een van twintig euro. Maar aansnoeren kun je die niet, 't is meer een voorgevormd strapless truitje.
Ja, ik heb ook een paar goedkope, maar dat zijn inderdaad ook meer truitjes dan korsetten. Al heb ik ook een gigantisch foute die maar 12,50 oid was vanwege een uitverkoop, met latex en blauwe panterprint Dat is wel een echt korset, met touwtjes en relatief stevige baleinen en wat niet al. Maar niet aangemeten, dus hij had best mooier kunnen zitten. En uitverkoop, dus er was weinig niet-fouts.
Oud 23-06-2011, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Wat is Maggi überhaupt? Ik heb er wel eens reclames voor gezien, dus ik weet ongeveer dat het survivalkerstdiners voor luie huismannen zijn, maar wat houdt het in? Wat zit er in een pakje Maggi dat je er al dat eten mee kan maken?
Maggi is twee dingen. Het is een merk van sausmixjes en kruidenmixjes, daar doel jij op. Maar het is ook een zout aftreksel van de lavasplant dat in de traditioneel-hollandse keuken veel als smaakmaker wordt gebruikt, daar doelen zij op.
Oud 23-06-2011, 21:11
Verwijderd

Speciaal voor Kazet
Oud 23-06-2011, 21:12
Verwijderd
En in sausmixjes en kruidenmixjes zitten gewoon zout en kruiden en maiszetmeel en MSG, maar dat heeft verder niets met de lavasplant te maken.
Oud 23-06-2011, 21:14
Verwijderd
Oke, seriously, wat is hier het idee van?

Verwijderd
Citaat:
Maggi is twee dingen. Het is een merk van sausmixjes en kruidenmixjes, daar doel jij op. Maar het is ook een zout aftreksel van de lavasplant dat in de traditioneel-hollandse keuken veel als smaakmaker wordt gebruikt, daar doelen zij op.
Heet dat ding lavasplant? Nooit van gehoord. Maar, aha. Waar smaakt dat naar en waar zit het door? En wat zit er dan in een pakje maggi? Alleen sausjes?
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Het is een merk soepen/bouillons etc.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ehh, ok? Stuur maar.
Nou het hoeft niet hoor! Ik dacht dat je haar heel gaaf vond.
Oud 23-06-2011, 21:15
Verwijderd
O, en ik heb vandaag een vrouw van vijftig geleerd haar naam te schrijven. Nouja, te herkennen. En we hebben hem geschreven door samen een pen vast te houden. Dat was voor het eerst in het leven dat ze een pen vasthield. Ahhhw. Maar ze was zo lief. <3
Oud 23-06-2011, 21:15
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja, en trouwens. "Ze betaalt er zelf maar voor, want het is helemaal niet nuttig."
Korsetten zijn natuurlijk wel nuttig!
Citaat:
[afbeelding]

Speciaal voor Kazet
Citaat:
Oke, seriously, wat is hier het idee van?

[afbeelding]
[/pantjizz]
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten