Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
hier ligt het aan de basischolen, de een viert het wel de ander niet geloof ik. sommigen weten niet een wat het is.
meestal komen er hier zon 5-20 kinderen aan de deur. Er is hier ook een optocht door de buurt geloof ik. vroeger in ieder geval wel. kreeg na afloop iedereen een mandarijntje ![]() wat heeft dat met het noorden te maken trouwens?
||
Citaat:
Ach...wat zielig voor die kleintjes...
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
kheb vanochtend al allerlei zakjes snoep gehaald want we hadden nix in huis
![]() ![]() ![]() ![]() wat jammer dat ze dat niet in het zuiden hebben, wist ik niet. maar ach wij hebben hier geen carneval... Vroeger vond ik Sint Maarten altijd wel koel, zo 's avonds over straat...mjah het was gwoon 6 uur maar dan donker ![]() ![]() ![]() en nu heb ik eigelijk geen zin om de deur open te doen, wat moet je nou zeggen? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
bij ons komen er altijd twee groepen langs (een grote groep die ze dan in tweeen hebben gesplitst), want het wordt bij ons altijd in de straat geregeld met een brief enzow! en dan komen er zo'n 40 pukken langs, die allemaal in de straat wonen
![]()
|
0,0
![]() ![]() Sint-Maarten.... tja.... tis maar een duf feest vinnik. Hierow in Maastricht is vandaag trouwens iets veeeel gezelligers aan de hand namelijk het begin van het CARNAVALSSEIZOEN! ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaie Brabo's #1210 Verwijderd | 500 | 11-11-2010 11:45 | |
De Kantine |
R.I.P. Ramsaais Shaffy :( #756 Martiño | 500 | 02-12-2009 19:08 | |
De Kantine |
Sintmaarten: 'Het is vandaag 11 november. De dag dat we ... ' Missy | 79 | 07-11-2007 20:13 | |
De Kantine |
Sinte sinte maarte, de koeien..... lingua | 74 | 12-11-2005 17:27 | |
De Kantine |
Triiiiiiiiiiiiiiiiing! Triiiiiiiiiiing! qghp | 60 | 13-11-2003 18:05 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De Nederlandse Antillen Verwijderd | 60 | 11-08-2003 20:53 |