Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2002, 22:45
Blenderhead
Blenderhead is offline
naar aanleiding van het andere topic over ouders.

ik ga dus 100 % voor m'n ma. niet dat mijn pa een klootzak is maar het botst nogal eens.

ook zijn kijk op bepaalde dingen verschilt nogal eens met mijn mening
Oud 12-11-2002, 22:50
Gonzo
Gonzo is offline
Beiden top .
Oud 12-11-2002, 23:05
Tofke_H
Tofke_H is offline
m'n ma
Oud 12-11-2002, 23:21
Severus
Severus is offline
Mijn ma. Met mijn pa heb ik totaal geen band.

Ripper
Oud 12-11-2002, 23:30
Boogie
Boogie is offline
M'n pa, maar misschien komt dat omdat ik minder bij hem heb gewoond dan bij m'n ma...
Oud 13-11-2002, 07:54
Quiana
Quiana is offline
Geen van beiden.
Oud 13-11-2002, 08:55
Anne
Anne is offline
Mijn moeder om mee te praten en mijn vader om dingen aan te vragen, hij is soepeler. Maar ze zijn allebei even , ook al hebben we soms wel ruzie.
Oud 13-11-2002, 09:00
Black Reina
Black Reina is offline
me pa hij is de enige met wie ik goed kan praten enzo. me moeder doet alleen maar aan struisvogelpolitiek dus bij haar hoef je echt niet met iets aan te komen
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 09:04
ZHAzha
ZHAzha is offline
Mijn vader en ik hebben totaal geen band.. en negeeren elkaar volkomen..

Dus mijn mama dan maar
Oud 13-11-2002, 09:08
Verwijderd
Beter? In wat?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 10:06
Menahem
Menahem is offline
Aangezien ik mijn Pa absoluut niet mag en al 8 jaar niet heb gezien ga ik voor me mama.
Oud 13-11-2002, 11:07
Verwijderd
kies niet
m'n vader is af en toe wel us een beetje een brompot
en m'n moeder af ent oe een zeur dus compenseert zich wel.

k denk wel dat als m'n ouders zouden scheiden en ik nog thuis zou moeten wonen dat ik dan bij m'n moeder zou wonen. M'n vader is niet veel thuis.. en m'n vader heeft een beetje van die regeltjes die er zijn als hij er is.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 11:55
Screenager
Screenager is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
m'n ma
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 12:33
Denise84
Denise84 is offline
als ik moet kiezen mijn pappie; hij is veel relaxter in de zin van niet zeurderig en een beetje een houding van 'alles komt wel op zijn pootjes terecht', hij geeft me een eigen verantwoordelijkheid en vertrouwd me dat ook toe zonder er steeds op terug te komen. Bovendien kan ik goed met hem praten omdat we vaak dezelfde mening delen en wij samen in veel opzochten sneller denken dan mijn broertje en mijn moeder.
Maar minj mam is ook een hele goede moeder!
Oud 13-11-2002, 12:52
heldin
heldin is offline
ik zou het niet weten, ze zijn zo verschillend.

met mijn moeder kan ik beter praten als ik ergens mee zit, maar met mn vader kan ik beter ruzie maken. dat is in dit geval positief, want aan even tegen elkaar schreeuwen en dan winnen met woorden heb ik meer dan aan een verdrietige moeder die je een schuldgevoel bezorgt terwijl dat dus echt niet nodig is.
als ik boos ben op mn moeder en zij op mij duurt dat hierdoor veel langer dan met mijn vader.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 13:17
Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Betamethason schreef:
Geen van beiden.
Oud 13-11-2002, 13:37
Miracle
Miracle is offline
k heb ze allebei nodig, en ben ook blij dat ik ze allebei heb. Dus afwisselend, ik kan het soms erg goed vinde met me pa en soms wat minder. en zo utzelfde met me ma. maar niet samen het liefst
Oud 13-11-2002, 13:54
~Third Day~
~Third Day~ is offline
Van mijn Ma mag ik meer. Mijn pa is in sommige zaken streng.
Oud 13-11-2002, 14:05
Blubje
Blubje is offline
ga k niet tussen kiezen...ze zijn allebei even stom of even lief (ligt natuurlijk aan t moment)
en als mn ouders zouden gaan scheiden zou k op mezelf gaan wonen, ik zou echt niet kunnen kiezen hoor...
Oud 13-11-2002, 14:48
qghp
qghp is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
ga k niet tussen kiezen...ze zijn allebei even stom of even lief (ligt natuurlijk aan t moment)
en als mn ouders zouden gaan scheiden zou k op mezelf gaan wonen, ik zou echt niet kunnen kiezen hoor...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 14:50
Gothic
Gothic is offline
vader
Oud 13-11-2002, 14:59
Verwijderd
Van m'n vader heb ik altijd meer gemogen, maar mijn moeder is makkelijker in de omgang. Mijn moeder is liever, mijn vader is grappiger. Enz. Ze hebben dus allebei hun positieve punten. En, zoals de meeste mensen, allebei hun negatieve punten. Ik mag ze allebei even graag om de persoon die ze zijn. (hoe volwassen )
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 15:07
Monica
Monica is offline
Mijn ma. Met mijn vader kan ik het niet zo heel goed vinden. Hij interesseert zich zo goed als niet in mij en heeft al jaren ruzie met mijn zus.
Met mijn moeder ben ik het ook wel eens niet eens, we denken heel verschillend over bepaalde zaken, maar ik kan tenminste nog allemaal dingen voorleggen en praten. Ze is ook best wel snel om Maar soms heb ik het gevoel dat ze me niet zo goed kent.
Oud 13-11-2002, 15:16
Verwijderd
Geen van beide,
ze laten me allebei vallen als een baksteen
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 15:44
Fleurop
Fleurop is offline
absoluut mijn moeder....
de laatste tijd heb ik echt élke dag ruzie met mijn vader... eerst trok ik me niet veel aan van zijn opmerkingen tegenover mij, maar nu is mijn geduld op.. wordt er zo moe van... maar goed.. niet echt iets voor kantine enzo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-11-2002, 15:49
Verwijderd
Mijn moeder. Mijn vader zie ik alleen 's avonds een half uurtje en in het weekend en in vakanties enzo. Ik heb een hechtere band met mijn moeder.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 15:52
sas_andrea
sas_andrea is offline
mn moeder... met haar kan ik over alles praten, zij is makkelijker,liever, socialer....

papa heeft ook wel zijn positieve momenten, maar jah.... heb meer ruzie met m dan een normale band.
Oud 13-11-2002, 15:58
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
met mijn moeder kan ik beter opschieten , al zeurt ze wel ontzettend veel. Met mijn vader kan ik al heel lang niet goed opschieten, we zeiden nooit wat tegen elkaar, elkaar negeren. Ik heb hem een tijd echt gehaat, maar tegenwoorig gelukkig niet meer. We zeggen nu ook wat meer tegen elkaar, nog steeds niet veel hoor, alleen het hoognodige
Oud 13-11-2002, 15:59
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
M'n vader is in mijn optiek een zwakbegaafd onmens, overbodig voor de maatschappij... m'n keuze is dus wel duidelijk.
Oud 13-11-2002, 16:17
Piccola
Piccola is offline
M'n moeder! Ik kan met haar overal over praten, ze is er altijd voor me en van haar mag ik zo'n beetje alles. Met mijn vader heb ik nooit echt goede gesprekken ofzo en hij is me iets te streng. Met hem heb ik een normale band, die met m'n moeder gaat wat dieper.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 16:48
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
Mijn vader, zeker weten. Hij begrijpt me gewoon altijd, hij is wat gevoeliger/emotioneler en heeft dezelfde humor als ik.

Mijn moeder heeft hopeloze humor en ik heb vaak het idee dat ze me niet begrijpt, dat ze niet begrijpt 'wat daar nou zo erg aan is' zeg maar, bij haar ligt het er altijd zo dik bovenop dat ze 23 jaar ouder is dan ik, bij mijn vader gek genoeg veel minder
Oud 13-11-2002, 16:51
*supahgirlie*
*supahgirlie* is offline
me moeder...
van haar mag ik veeeel meer dingen doen enzow mijn vader doet erg snel ergens moeilijk over...vooral met uitgaan en met sgool ook jah..
Oud 13-11-2002, 18:21
Verwijderd
Kiezen? Het idee alleen al!! Nee bah, ze zijn allebei even geweldig of even vervelend, allebei lief en allebei koppig en allebei intelligent Ik hou even veel van ze en ik heb er ook geen liever dan de ander!!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 18:27
Verwijderd
Ik ben echt grote fan van moeder
Ik heb echt een hele sterke band met haar. Ik heb echt dezelfde manier van denken als haar En ik kan het echt bijna overal met mijn moeder over hebben. Alleen mijn moeder is wel heel erg overbezorgd. Maar met alles wat ik doe vraag ik me af wat mijn moeder er van zou vinden
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 18:35
the tourist
the tourist is offline
Mijn moeder, het was eigenlijk niet moeilijk om te kiezen

Ik woon ook bij mijn moeder, mijn vader zie ik ongeveer 1 keer in de 3 weken. Ik heb echt geen goede band met hem. Niet dat we vaak ruzie hebben (niet meer, ik vind het anders namelijk zielig voor hem ). Maar hij interesseert zich gewoon niet in mij. Ik zou hem ook nooit iets persoonlijks vertellen (en hij mij ook niet).
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 18:48
heavinly
heavinly is offline
mn moeder, absoluut
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 19:30
Shock
Shock is offline
Citaat:
Denise84 schreef:
als ik moet kiezen mijn pappie; hij is veel relaxter in de zin van niet zeurderig en een beetje een houding van 'alles komt wel op zijn pootjes terecht', hij geeft me een eigen verantwoordelijkheid en vertrouwd me dat ook toe zonder er steeds op terug te komen. Bovendien kan ik goed met hem praten omdat we vaak dezelfde mening delen en wij samen in veel opzochten sneller denken dan mijn broertje en mijn moeder.
Maar minj mam is ook een hele goede moeder!
das hier precies zo, maar dan andersom
Oud 13-11-2002, 19:32
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
tis niet dat ik met de een wel goed kan opschieten, en de ander niet, ik vind ze allebei redelijk fantastisch, dus ik ga niet kiezen.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 20:06
Verwijderd
Allebei
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 20:40
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ligt eraan in welk opzicht.
Reageren

Regels voor berichten