Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
mijn vader een goeie ram voor zijn harses verkopen!
een mens met een beetje normen en waarden doet dat niet! gelukkig hoef ik voor een dergelijke situatie niet vang te zijn!
|
De gemoederen kalmeren en vragen aan hem waar die in godsnaam mee bezig is.
Maar ik denk niet dat dat ooit zal voorkomen. Pa & Ma zijn namelijk allebei schatten die nog steeds hevig verliefd zijn ![]()
|
Ik zou vertrekken, samen met me moeder.. (me pa is 3e dan jiu-jiutsu en blauwe band karate, als hij zich niet kan beheersen is het einde gigantisch zoek!!)
|
Uhm... Ik denk beschermend voor mijn pa gaan staan, zodat mijn moeder de arme man niet te hard te grazen neemt
![]() Gelukkig nog nooit gebeurd dat één van beiden physiek geweld gebruikte. Op de slof na die mijn moeder van de ene kant van de kamer naar de andere kant richting vaders gooide, nadat hij thuiskwam en zijn 5e fiets in 2 jaar tijd gejat was ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed ik zou waarschijnlijk mijn vader gaan slaan... |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik denk niet dat het echt nodig zou zijn, want mijn moeder zou hem zelf al terug meppen denk ik
![]() Overigens denk ik niet dat dit ooit nodig zal zijn hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Iemand hoort zijn vrouw niet te slaan, en ik ken geen 1 gezin waar dat is gebeurt.. mocht het wel gebeure dan verkoop ik mn pa echt een ros!
|
|