Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ´kus·sen1 (het ~) 1 met veren, schuimplastic enz. gevulde zak die dient om het lichaam of een deel ervan zacht te ondersteunen 2 iets dat in uiterlijk of functie op zo'n zak lijkt ´kus·sen2 1 een kus geven => zoenen volgens mij kun je zoenen en kussen afwisselend van elkaar gebruiken heur... |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar sluit het één het ander uit? Misschien heb jij wanneer je een jongen zoent wel de intentie om een flink pak slaag te ontvangen! Sterker nog: misschien is dat zelfs wel de reden waarom je de jongen in kwestie zoent! You pervert ![]() Ik bedoel natuurlijk haar in jouw geval. (Goh.)
|
Ik vind zoenen juist 'gezellig' klinken en kussen eerder intens en liefdevol. Ik heb het in liefdesverband altijd over 'de kus', maar wel weer over 'zoenen'. Toch zou ik wel iemand gezellig, spontaan zoenen ("Ik kan je wel zoenen!") en niet zo 'kussen'. Jeetje wat ingewikkeld allemaal
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Op een verjaardag geef ik:
dames -> 3 zoenen jongens -> geen zoenen. vrienden -> 3 zoenen op 't wang en 1 op de mond ![]() En nee, ik ben niet homo en myn kameraden ook niet, ook al zou je dat wel bijna denken he ![]() EDIT: ZOENEN -> Kussen..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Na hoeveel weken/maanden? TresCoolxx | 5 | 31-01-2017 18:12 | |
Liefde & Relatie |
Kussen na hoeveel date's? Jonas94 | 30 | 24-02-2012 07:21 | |
De Kantine |
Flippo's, knikkers, pokémonkaarten.. Missy | 109 | 16-06-2011 00:34 | |
Verhalen & Gedichten |