Advertentie | |
|
![]() |
|
Meestal eet ik dan brood... of ik gooi een pizza in de oven
![]() Maar meestal moet ik dan daarna werken dus moet ik snel doen en heb ik geen zin om een uur te gaan staan koken ofzo...
|
Mijn kookkunsten zijn nog niet optimaal: meestal simpel een magnetronmaaltijden, alleen ben ik die nu wel zat, heb alle smaakjes al gehad
![]() En het weekend ff 'bij-eten' bij mn ouders ![]() |
![]() |
|
Soms kook ik met me vriendje wel lekker gezonde dingen zoals mexicaanse tomatenschotel of dat soort dingetjes. Verder koop ik zelf sla en rauwkost. En ik eet al ander halve maand lang s'avonds gewoon brood als ik alleen eet... Soms bij iemand anders warm mee eten (ouders, vriend etc.) Heb wel makkelijke dingen in huis zoals doperwten, alleen maak ze uit luiheid nie klaar. Denk dat dat de nieuwigheid is van het op mezelf wonen.... Binnenkort zal ik vast wel wat vaker in keuken staan met gezonde dingen
![]() |
![]() |
|
passssssssstaaaaaa
![]() ik vind dat gewoon het lekkerst ![]() Als ik voor de rest wat er bij kook doe ik van alles, maar voor mezelf toch altijd pasta of mijn eigen soep ![]()
|
Dat verschilt eigenlijk vrij vaak, aangezien mijn ouders er vaak niet zijn.
De ene dag gooi ik wat biefstukjes in de pan, de andere dag doe ik moeite en maak ik Lasagne met spinazie. Ligt eraan hoe ik me voel ![]()
|
Voor mezelf alleen nooit zoveel bijzonders, alles wat ik lekker vind is voor 2-3 personen. Dan komt het er of op neer dat ik er een paar dagen mee doe, of dat ik iets simpels doe (zoals shoarma of wat kip, roerbakgroenten, rijst en wat kruiden in een pannetje ofzow)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Koffie! Een ouderwetse CU2 vragenlijst. Fitematrulle | 44 | 12-01-2016 19:36 | |
De Kantine |
Vrijdag de Saaitiende #1592 Chick Rock | 500 | 16-01-2012 15:54 | |
Games |
vragenlijst gamers SuperSanne | 14 | 01-10-2003 21:29 | |
Verhalen & Gedichten |
De merkwaardige man die de dood bereikte Tisch | 36 | 28-07-2003 19:12 | |
Verhalen & Gedichten |
de vortex van urbaan (deel1) combinatorman | 5 | 29-05-2003 18:28 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 |