Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik word overigens ongeveer eens per maand door een onbekende toegevoegd. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Behoorlijk vaak, 2 a 3 x per week? Komt omdat mijn msn ook op m'n site staat en veel lui schijnen het leuk te vinden om me daarom aan te melden en dan 1x te zeggen 'leuke site!' en verder nooit meer iets... Zelfde geldt voor het forum, wordt de hele tijd toegevoegd en de helft zegt niks (of ik flikker ze er weer uit
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wordt regelmatig toegevoegd, maar dat komt omdat er iemand in heerhugowaard rondloopt met precies dezelfde naam. En omdat mijn mail adres bestaat uit mijn voor en achternaam voegen ze mij toe en denken ze dat ik dat andere meisje ben
Dat levert soms wel leuke situaties op ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Valt wel mee, er was een tijd dat ik constant door mensen werd geadd die replies van mij hadden gelezen hadden en het met me eens waren of het zo'n goede reply vonden
![]()
||
Citaat:
Oehh wat ben jij lief zeg.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het gebeurd heel soms bij mij, (vage) bekenden voegen me toe, maar na 8 maanden heeft 1 "heel spraakzame" forummer me toegevoegd... 't Kan mij niks schelen hoor. REIE
|
ja er zijn blijkbaar (voor zo ver ik weet) op zijn minst 2 mensen die ook tim broeren heten, maar ja ik heb timbroeren@hotmail.com, dus ja heb weleens is vrienden van die andere tim's die mij add'en.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 40 #2 Martiño | 265 | 11-10-2007 18:46 | |
Liefde & Relatie |
MSN terreur juno | 69 | 24-10-2005 22:58 | |
Liefde & Relatie |