Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2002, 16:57
Miracle
Miracle is offline
Heeej mensen

Rond de zomervakantie hadden we een forum van de vakantie daar vond ik ook een website waarin je kon intikken waar en hoe je op vakantie gaat, en dan maakt hij een lijst met benodigdheden. Weet iemand dat adres nog?? ik heb het best wel nodig

Alvast bedankt

ps. sorry forumbazen, maar als hij hier niet goed staat schop hem dan maar door, en als ik het goeie adres heb mag hij dicht
Oud 26-11-2002, 16:59
beuk
beuk is offline
geld
paspoort
de rest kun je kopen..
Oud 26-11-2002, 17:00
Verwijderd
http://www.samoon.nl

Thank you for flying with us and hope to see you soon..
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 17:04
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Karliene schreef:
http://www.samoon.nl

Thank you for flying with us and hope to see you soon..
geweldig thnx!!!!!!
Oud 26-11-2002, 17:06
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef:
geweldig thnx!!!!!!
Niks te danken..
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 20:27
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Kijk, wij hebben gewoon thuis een schrift liggen waar alle maar dan ook ALLE! dingen in staan die we meenemen op vakantie. Zo vergeten we elk jaar nix, behalve als er noodzakelijke dingen erbij zijn gekomen maar dat schrijven we dan altijd erbij in het schrift. Tip voor iedereen om dat te doen, hoef je nie elk jaar een hele lijst te maken en vergeet je geen dingen mee te nemen. Er zullen vast wel zo'n i-net-sites bestaan maar je kunt het dus ook zelf allemaal opschrijven.
Oud 26-11-2002, 20:30
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
Kijk, wij hebben gewoon thuis een schrift liggen waar alle maar dan ook ALLE! dingen in staan die we meenemen op vakantie. Zo vergeten we elk jaar nix, behalve als er noodzakelijke dingen erbij zijn gekomen maar dat schrijven we dan altijd erbij in het schrift. Tip voor iedereen om dat te doen, hoef je nie elk jaar een hele lijst te maken en vergeet je geen dingen mee te nemen. Er zullen vast wel zo'n i-net-sites bestaan maar je kunt het dus ook zelf allemaal opschrijven.
mja wij hebben ook verschillende lijsten, maar die zijn niet zo gedetailleerd zeg maar, en het gaat dus vooral om persoonlijke bezittingen enzo, ik weet dat die ook niet allemaal op internet staat, maar zou kom je wel op ideeen. en verder heb ik echt een lijst nodig voor mezelf waarbij ik binnen een uur dat allemaal kan inpakken en regelen wat er geregeld moet worden. En ik dat is dus wel gelukt denk ik nu, dus nog maals bedankt Karliene

edit: tis nu echt een lijst voor die bepaalde lijst.... later zal ik veel minder spullen en andere spullen mee moeten nemen, dus om hem elke keer helemaal te veranderen...

Regels voor berichten