Citaat:
Mr.Oizo schreef:
Kijk, wij hebben gewoon thuis een schrift liggen waar alle maar dan ook ALLE! dingen in staan die we meenemen op vakantie. Zo vergeten we elk jaar nix, behalve als er noodzakelijke dingen erbij zijn gekomen maar dat schrijven we dan altijd erbij in het schrift. Tip voor iedereen om dat te doen, hoef je nie elk jaar een hele lijst te maken en vergeet je geen dingen mee te nemen. Er zullen vast wel zo'n i-net-sites bestaan maar je kunt het dus ook zelf allemaal opschrijven.
|
mja wij hebben ook verschillende lijsten, maar die zijn niet zo gedetailleerd zeg maar, en het gaat dus vooral om persoonlijke bezittingen enzo, ik weet dat die ook niet allemaal op internet staat, maar zou kom je wel op ideeen. en verder heb ik echt een lijst nodig voor mezelf waarbij ik binnen een uur dat allemaal kan inpakken en regelen wat er geregeld moet worden. En ik dat is dus wel gelukt denk ik nu, dus nog maals bedankt Karliene
edit: tis nu echt een lijst voor die bepaalde lijst.... later zal ik veel minder spullen en andere spullen mee moeten nemen, dus om hem elke keer helemaal te veranderen...