Advertentie | |
|
![]() |
|
1. Is er iets wat jij graag wilt? en: is dat een doel voor je dat je kan bereiken?
Uhm.. op dit moment wil ik graag mn project afmaken, zodat ik mn school ook kan afmaken. En ik wil zo snel mogelijk zelfstandig worden. en ik wil nog steeds gelukkig worden.. ![]() Ik denk dat als ik mezelf kan dwingen me in te zetten, dat ik het wel kan bereiken. ![]() 2. Heb je doelen op langere termijn? Alledrie dus. En misn, als ik ouder ben, een huisje, een gezin enzo.. Maar dat mag nog lang duren. ![]() ![]() 3. Wat is jouw doel voor vandaag/morgen? Mn kamer opruimen, een aantal dingen voorbereiden, en mn test van dwarsfluiten halen.
|
[QUOTE]murwari schreef:
[B]Doel: Maak je plan waar!! 1. Is er iets wat jij graag wilt? en: is dat een doel voor je dat je kan bereiken? ja dat is het zeker 2. Heb je doelen op langere termijn? ook ja 3. Wat is jouw doel voor vandaag/morgen? goed trainen en voor morgen m'n repetitie goed maken ![]()
||
Citaat:
![]() 2. Misschien dat ik t.z.t. uit Nederland weg wil, naar een ander mooi land verhuizen. Zuid Afrika staat hoog in mijn lijstje. 3. Game-pje Warcraft III van de computer winnen ![]()
|
1. Is er iets wat jij graag wilt? en: is dat een doel voor je dat je kan bereiken?
geluk ![]() 2. Heb je doelen op langere termijn? Gelukkig worden ![]() 3. Wat is jouw doel voor vandaag/morgen? Vandaag, niks meer, morgen huiswerk maken en mijn profielwerkstuk ophalen op mijn oude school.
|
![]() |
geluk ![]() 2. Heb je doelen op langere termijn? Gelukkig worden ![]() 3. Wat is jouw doel voor vandaag/morgen? economie toets leren engels toets leren ckv werkstuk inleveren nederlands totsdocument inleveren folders lopen ![]() *kijkt op de klok* * ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
1. Is er iets wat jij graag wilt?
Ja. en: is dat een doel voor je dat je kan bereiken? Het vergt helaas de medewerking van een vrouwelijk persoon. 2. Heb je doelen op langere termijn? Maar natuurlijk ![]() 3. Wat is jouw doel voor vandaag/morgen? Lekker trainen, lang douchen en eens vroeg naar bed gaan. |
![]() |
|
ja, en ik zou het misschien kunnen bereiken 2. Heb je doelen op langere termijn? ja 3. Wat is jouw doel voor vandaag/morgen? vandaag: kamers opruimen en ordenen, huiswerk maken, filmpje kijken, naar een vriend gaan morgen: stofzuigen, naar school gaan, eten klaarmaken
||
Citaat:
Alleen ben ik niet zo'n goede Pinky, dus dan mag jij dat zijn. ![]() NARF
|
Mwah gewoon goede opleiding, later goede baan, leuke vriendin zoeken, kan ik allemaal bereiken als ik mijn best doe he ![]() ![]() 2. Heb je doelen op langere termijn? HEAO-opleiding afmaken en dan doorstuderen op de universiteit. 3. Wat is jouw doel voor vandaag/morgen? Hmz... nie ech grote doelen maar toch een paar voor morgen: - Op tijd op het station komen (anders mis ik de bus ![]() - Nuttig werk verrichten op mijn stage. - Rondkomen met mijn planning wat vrije tijd betreft. - Winnen van Veendam ![]() ![]()
|
![]() |
-wat ik graag wil? geld gaan verdienen, een rustig, onbezorgd leventje, dat wil ik, en ja, dat is een (lees het) doel 2. Heb je doelen op langere termijn? -zie 1 3. Wat is jouw doel voor vandaag/morgen? vandaag: zorgen dat die computers op kantoor komen morgen: zorgen dat ik niet van school word getrapt
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
de zin van het leven.. ExpoRules | 116 | 20-02-2011 19:48 | |
Psychologie |
Wat als je weet dat alles wat je doet je alleen maar ongelukkiger maakt? Verwijderd | 58 | 03-09-2005 21:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Slechte dingen Bren- | 33 | 04-08-2004 21:42 | |
Psychologie |
Een doel hebben in je leven moon | 24 | 14-11-2003 11:36 | |
Psychologie |
Kennis als fatale kerncompetentie Unexplained | 43 | 10-11-2002 04:31 | |
De Kantine |
Jouw grote droom Amidala | 39 | 04-06-2002 13:46 |