Advertentie | |
|
![]() |
|
niet, ik haat vuurwerk, milieuvervuiling, zonde van het geld... Oud & nieuw is gezelligheid met familie voor mij, geen lawaai, al wordt het elk jaar moeilijker het te ontvluchten...
|
*houd niet zo van vuurwerk*
Alleen zo'n grote, mooie met veel kleuren zijn wel stoer... als ze maar niet te veel lawaai maken, want daar houd ik niet van. Maar eh ik koop geen vuurwerk, ten eerste omdat ik daar mn geld niet aan uit ga geven en ten tweede omdat ik te laf ben om het af te steken.. geef mij maar gewoon 10 vingers ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik vind een 10000-klapper ofzow wel geinig, ff 1 stukkie vuurwerk dat lekker lang blijft ratelen, maar siervuurwerk en die losse rotjes/astronauten vind ik zonde van het geld
||
![]() |
Citaat:
Net herfst?? Al sinds 21 september hoor. Maarja mot ook geen nederlands vuurwerk, nitraten en strijkers is ok en wat sier. Check dit filmpje: http://www.freakpyromaniacs.com/vuur...trijkers_1.WMV en: http://www.freakpyromaniacs.com/vuur...trijkers_2.WMV Yeahhh Ridderkerk rulez...jammer van me vuurwerk |
![]() |
|
![]() ![]() ik ben ook helemaal gek op vuurwerk en wie er problemen mee hebben moeten ze zelf maar op lossen want zo heb iedereen zo ze eigen dingen ik had voor vlede jaar voor 3500 gld aan vuurwerk dat was echt fun ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ik steek hoe kinderachtig ook alleen sterretjes af ![]() durf geen echt vuurwerk af te steken. *wilt 10 vingers houden,das wel zo makkelijk met forummen*
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[ANW] enquette Vuurwerk enquette ANW | 32 | 23-02-2010 13:23 | |
Eten & Drinken |
vuurwerk artikelen kevinkuyer | 0 | 05-01-2010 10:44 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vuurwerk afsteken mag nooit verboden worden! Vuurwerkman | 5 | 04-01-2009 23:08 | |
Flora & Fauna |
hoe kalmeer jij je huisdier bij vuurwerk? Dís | 33 | 20-01-2007 01:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stelling: Vuurwerk moet verboden worden Negrotiator | 53 | 22-12-2003 00:46 | |
Verhalen & Gedichten |
vuurwerk laat je niet verrassen!! (verhaal) skatergirl15 | 4 | 22-12-2002 13:32 |