Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Voor korte momenten vind ik het heerlijk. Zoals alleen naar school fietsen, terwijl er een aantal vriendinnen met elkaar gaan kies ik al een aantal jaar een andere route. Gewoon, dat vind ik prettig.
Ook maak ik liever werkstukken alleen, maar dat kan ook wel omdat ik dan alleen maar rekening met mezelf hoef te houden. Als kind speelde ik thuis ook altijd al zonder enig probleem alleen.. Tot ik naar buiten mocht ![]() Voor langere tijd zou ik het niet kunnen. Alleen op een feest lopen vind ik niet zo veel aan, alleen op vakantie gaan ook niet. Dan heb ik wel liever een aantal vriendinnen om me heen ![]()
|
Nee, ik word gek als ik een 2 dagen geen mensen om me heen heb gehad. Ik vind het soms wel heel erg relaxed om lekker in m'n eentje ergens wat te drinken 's ochtends, of soms alleen winkelen als ik echt doelgericht moet shoppen, maar voor de rest doe ik bijna niets alleen, vind het veel gezelliger met meer mensen
![]()
||
Citaat:
![]() Ik ben redelijk een alleenpersoon, altijd al geweest. Als vind ik het heerlijk om met een paar mensen te zijn...
||
![]() |
Citaat:
![]() Precies, 100% hetzelfde... ![]() Ik ging toen ik 14 was al alleen op vakantie, naar Zuid-Duitsland een lang weekend... ![]() En deze winter ga ik bijna een maand alleen naar Zwitserland. ![]() |
![]() |
|
Kan heel goed alleen zijn en heel goed samenzijn, heb momenten voor mijzelf... en vind dat gewoon prettig, kan rustig me eigen ding doen me eigen gang gaan enz...
|
Ja. Ik ben het liefst of alleen, of met een iemand samen. Tenzij ik de mensen heel goed ken en me op mijn gemak voel - dan vind ik het juist leuk asl er veel mensen zijn.
|
Nou nee, ik ben liever bij andere mensen en dan met name mijn vrienden.. ik zal ook nooit in mn eentje naar de bioscoop gaan ofzo.
Hoewel ik ook wel mn momenten heb dat ik gewoon even alleen wil zijn. Om na te denken enzo... maar ik denk dat iedereen dat wel heeft op zijn tijd.
|
![]() |
ik vind het heerlijk alleen thuis te zijn, maar in mn eentje naar de bios gaan zie ik toch niet zo zitten. Met uitgaan etc ga ik liever met wat vrienden mee
|
![]() |
Aan de ene kant denk ik van wel.. ik vind het niet erg dingen alleen te doen, soms doe ik ook liever dingen alleen.. Naar de stad gaan in m'n eentje bijvoorbeeld zou ik niet erg vinden om alleen te doen. Das wel s lekker. Vind het ook heerlijk als ik alleen thuis ben.
Maar het is ook weer niet zo dat ik het vreselijk vind met 'n vriendin naar de stad te gaan. Dus van allebei 'n beetje
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoe ben jij nou echt? [Reloaded] Verwijderd | 82 | 22-08-2009 20:38 | |
De Kantine |
Hoe ben jij nou echt? Verwijderd | 330 | 02-04-2007 11:46 | |
De Kantine |