Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2002, 14:46
Verwijderd
dus doe jij graag dingen alleen ?

ik vind het heerlijk om uren lang alleen rond te lopen in de stad,broodje halen daar,wat drinken daar,noem maar op.
Vorig jaar zomer ook heerlijk alleen op vakantie geweest.

Ook loop ik graag alleen rond op grote feesten. Uiteraard ga ik er niet alleen naartoe,maar naar mate de avond ( drank ) sneller gaat,raak je ze haast altijd wel kwijt. Geen probleem.
Naar de film ga ik ook het liefst in m'n eentje.Paar biertjes mee en hupsakee,geen gezeur van vrouwen die het complot niet snappen enzo.

Morgen ga ik naar curacao voor 7 maanden
Niet helemaal alleen
maar toch wel een beetje..

en jij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2002, 14:52
the exploding boy
the exploding boy is offline
Laat ik het zo zeggen, ik vind het niet erg om alleen te zijn. Ik ga vaak alleen naar de stad en soms wel eens naar de film. Uitgaan doe ik nooit alleen, want ik moet altijd bij iemand blijven slapen omdat ik niet in mijn eigen plaats uitga. Maar tijdens het uitgaan zit ik ook wel eens alleen aan de bar of alleen dasen .
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 14:56
Pla
Pla is offline
Ik doe veel liever dingen met een vriend of vriendin erbij..
Ik vind het ook niet leuk om alleen te zijn, natuurlijk is het wel eens fijn om alleen te zijn, te fietsen of iets dergelijks.. Maar het liefst ga ik met een of meerdere vrienden of vriendinnen..
Oud 05-12-2002, 14:58
qghp
qghp is offline
ik vind het niet erg om alleen te zijn maar altijd lijkt me niks
ik ga in het weekend wel mestal met mn vrienden om maar binnenkort ga ik ook in mn 1tje naar een concert toe en daar ehb ik totaal geen moeite mee

ik krijg er we rare reacties op trouwens, o leuk me t wie ga je gheen? alleen alleeen???
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 15:15
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ja, ik wil heel vaak gewoon alleen zijn. Als je met anderen bent, ben je meteen zo verplicht dingen te doen enzo. Ik vind het ook heerlijk om gewoon even alleen naar het 'dorp'hierzo tegaan, of zoals tijdens mijn vakantie om inmijn eentje naar de zonsondergang te kijken.

In een grote groep voel ik me trouwens al helemaal neit prettig
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 15:21
Miracle
Miracle is offline
Tja allebei niet zo... ik heb gewoon af en toe ff tijd voor mezelf nodig.. maar ik kan ook echt niet zonder vrienden

Als ik te lang alleen ben wil ik bij m'n vrienden zijn. en als ik te lang bij m'n vrienden ben wil ik alleen zijn.. ach beetje evenwicht vinden hé
Oud 05-12-2002, 15:31
Quiana
Quiana is offline
Soms, als ik wil..
Oud 05-12-2002, 15:33
MissEvil
MissEvil is offline
ik vind het vaak ook wel fijn om alleen te zijn maar niet altijd...
veel plezier in curacao trouwens...wat ga je daar eigenlijk doen?

KuzZzZz....
Oud 05-12-2002, 15:35
Zoulou
Zoulou is offline
Alleen de satd in, alleen op vakantie, prima voor mij, doe ik ook het liefst zo

Alleen uit (feest, bios) dat dan helemaal niet, kvind het beter met 2, of in groep.

Voor de rest, ben grotendeel van de dag alleen thuis, alleen in de kroeg.... dus tja, al bij al... een solitaire toch wel.

Maar af en toe voel ik me toch wel eenzaam. Dan ga ik bij vrienden of zo.
Oud 05-12-2002, 16:15
Verwijderd
Ben alleen op vakantie geweest naar Londen..
Heb me prima vermaakt..
Heerlijk zo je eigen dingetje doen..

Ja, ik ben wel een einzelganger dus..
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 16:27
Shock
Shock is offline
Citaat:
Pla schreef:
Ik doe veel liever dingen met een vriend of vriendin erbij..
Ik vind het ook niet leuk om alleen te zijn, natuurlijk is het wel eens fijn om alleen te zijn, te fietsen of iets dergelijks.. Maar het liefst ga ik met een of meerdere vrienden of vriendinnen..
same here... als ik te vaak alleen ben ga ik alleen maar teveel nadenken enzow, en daar word ik vaak niet vrolijker van
Oud 05-12-2002, 16:34
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
eigenlijk wel
maar heel veel dingen zoals uitgaan enzo doe ik toch altijd wel met anderen terwijl ik er ook geen problemen mee zou hebben als ik alleen zou zijn.
Je hoeft dan ook niet op te letten waar zij nou blijven en wat ze willen
Oud 05-12-2002, 16:39
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
dreen schreef:
Tja allebei niet zo... ik heb gewoon af en toe ff tijd voor mezelf nodig.. maar ik kan ook echt niet zonder vrienden

Als ik te lang alleen ben wil ik bij m'n vrienden zijn. en als ik te lang bij m'n vrienden ben wil ik alleen zijn.. ach beetje evenwicht vinden hé
Me too!
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 16:43
Slither
Slither is offline
Nee, ik heb liever mensen om me heen.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 18:18
Roos
Roos is offline
Nee.ik.ben.juist.contactverslaafd.

Af.en.toe.alleen.winkelen.is.wel.lekker,.maar.ik.heb.graag.mensen.om.m e.heen.
Oud 05-12-2002, 18:37
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Daar heb ik vaak inderdaad wel zin in ja.
Oud 05-12-2002, 18:56
Somebody Special
Somebody Special is offline
Nee absoluut niet! Ik haar het om iets alleen te doen, tenzij het natuurlijk een verassing is voor iemand
Oud 05-12-2002, 19:01
Monica
Monica is offline
Voor korte momenten vind ik het heerlijk. Zoals alleen naar school fietsen, terwijl er een aantal vriendinnen met elkaar gaan kies ik al een aantal jaar een andere route. Gewoon, dat vind ik prettig.
Ook maak ik liever werkstukken alleen, maar dat kan ook wel omdat ik dan alleen maar rekening met mezelf hoef te houden.

Als kind speelde ik thuis ook altijd al zonder enig probleem alleen..
Tot ik naar buiten mocht

Voor langere tijd zou ik het niet kunnen. Alleen op een feest lopen vind ik niet zo veel aan, alleen op vakantie gaan ook niet. Dan heb ik wel liever een aantal vriendinnen om me heen
Oud 05-12-2002, 19:30
Esmée
Esmée is offline
Nee, ik word gek als ik een 2 dagen geen mensen om me heen heb gehad. Ik vind het soms wel heel erg relaxed om lekker in m'n eentje ergens wat te drinken 's ochtends, of soms alleen winkelen als ik echt doelgericht moet shoppen, maar voor de rest doe ik bijna niets alleen, vind het veel gezelliger met meer mensen
Oud 05-12-2002, 19:38
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik doe dingen heel graag met mijn vrienden, maar ik zit ook heel vaak achter de comp heel veel dingen doen en al die dingen doe ik alleen, dus ja..... best wel ja.
Oud 05-12-2002, 19:46
Verwijderd
Alleen op stap, tegenwoordig wel. Komt toch wel bekenden tegen en zo niet, dan vermaak ik me alsnog.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 19:52
Disturbed
Disturbed is offline
Ja.
Oud 05-12-2002, 20:24
martijn1985
martijn1985 is offline
Redelijk. Ik vind het wel lekker om regelmatig alleen te zijn. Maar ik vind het even prettig om mensen om me heen te hebben.
Oud 05-12-2002, 20:26
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Roos schreef:
Nee.ik.ben.juist.contactverslaafd.

Af.en.toe.alleen.winkelen.is.wel.lekker,.maar.ik.heb.graag.mensen.om.m e.heen.
weet je toetsenbord kapot? Wanneer ben je jarig ?

Ik ben redelijk een alleenpersoon, altijd al geweest. Als vind ik het heerlijk om met een paar mensen te zijn...
Oud 05-12-2002, 20:26
Cleopatraan
Cleopatraan is offline
Ik doe vrij veel alleen. Dat vind ik af en toe best leuk. Ik vind het af en toe ook erg leuk om met vrienden te zijn, maar het moet wat mij betreft een goede afwisseling alleen/vrienden blijven.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2002, 21:02
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
telief.com schreef:
dus doe jij graag dingen alleen ?

ik vind het heerlijk om uren lang alleen rond te lopen in de stad,broodje halen daar,wat drinken daar,noem maar op.
Vorig jaar zomer ook heerlijk alleen op vakantie geweest.

Ook loop ik graag alleen rond op grote feesten. Uiteraard ga ik er niet alleen naartoe,maar naar mate de avond ( drank ) sneller gaat,raak je ze haast altijd wel kwijt. Geen probleem.
Naar de film ga ik ook het liefst in m'n eentje.Paar biertjes mee en hupsakee,geen gezeur van vrouwen die het complot niet snappen enzo.

Morgen ga ik naar curacao voor 7 maanden
Niet helemaal alleen
maar toch wel een beetje..

en jij
Ikke net zo.
Precies, 100% hetzelfde...

Ik ging toen ik 14 was al alleen op vakantie, naar Zuid-Duitsland een lang weekend...
En deze winter ga ik bijna een maand alleen naar Zwitserland.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 21:03
ABrules
ABrules is offline
Kan heel goed alleen zijn en heel goed samenzijn, heb momenten voor mijzelf... en vind dat gewoon prettig, kan rustig me eigen ding doen me eigen gang gaan enz...
Oud 05-12-2002, 21:39
Isobel
Isobel is offline
Ja. Ik ben het liefst of alleen, of met een iemand samen. Tenzij ik de mensen heel goed ken en me op mijn gemak voel - dan vind ik het juist leuk asl er veel mensen zijn.
Oud 05-12-2002, 22:21
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Nou nee, ik ben liever bij andere mensen en dan met name mijn vrienden.. ik zal ook nooit in mn eentje naar de bioscoop gaan ofzo.

Hoewel ik ook wel mn momenten heb dat ik gewoon even alleen wil zijn. Om na te denken enzo... maar ik denk dat iedereen dat wel heeft op zijn tijd.
Oud 06-12-2002, 09:58
Severus
Severus is offline
Ik ben een rasechte einzelganger, en dat is iets om wel trots op te zijn, vind ik. Tegenwoordig kan men namelijk bijna niets meer alleen doen, er moet altijd iemand bij zijn. *zucht*

Ripper
Oud 06-12-2002, 11:47
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
alleen is fijn
Oud 06-12-2002, 13:24
whizzer
whizzer is offline
ik vind het heerlijk alleen thuis te zijn, maar in mn eentje naar de bios gaan zie ik toch niet zo zitten. Met uitgaan etc ga ik liever met wat vrienden mee
Oud 06-12-2002, 13:41
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ben een tweizelganger (of hoe heet dat????????)

Want ik ben het liefst alleen thuis terwijl ik met mijn vriendin msn!
Oud 06-12-2002, 14:04
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Aan de ene kant denk ik van wel.. ik vind het niet erg dingen alleen te doen, soms doe ik ook liever dingen alleen.. Naar de stad gaan in m'n eentje bijvoorbeeld zou ik niet erg vinden om alleen te doen. Das wel s lekker. Vind het ook heerlijk als ik alleen thuis ben.

Maar het is ook weer niet zo dat ik het vreselijk vind met 'n vriendin naar de stad te gaan.

Dus van allebei 'n beetje
Reageren

Regels voor berichten