Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu vind ik het wel leuk om af te spreken met mensen, maar ik hoef ze nu ook weer niet de hele dag te zien. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik hoop als ik ga studeren meer mensen te ontmoeten die mij meer begrijpen en niet constant iets samen moeten doen, dat is zo vermoeiend... Niet dat ik een of ander anti-sociaal wezen ben ofzo, maar ik wil gewoon soms niemand om me heen en mensen die zich minder afhankelijk opstellen...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb teveel losse vrienden die elkaar allemaal niet zo kennen en/of niet zo mogen. Dit maakt me socialer dan ik wil zijn, want ik ben nu bijna elke avond bij iemand anders. Verder wonen veel vrienden ver weg, dus dat helpt ook al niet. Ik heb één beste vriend, hij woont in Antwerpen dus ik zie hem niet zo vaak als ik zou willen. Dan nog twee vriendinnetjes van vroeger, die ik ongeveer elke week wel een keer zie. Een hele goede vriendin woont in Groningen en die zie ik dus echt te weinig omdat we allebei nooit tijd hebben en dat is echt zonde. Ander goed vriendinnetje woont in Den Haag en zie ik de laatste tijd heel vaak. <3 Dan mijn schoolvriendinnetjes nog, die ik nu heel weinig zie omdat we geen les meer hebben en allemaal druk zijn met stage enzo. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
het lijkt me trouwens stomvervelend om slecht alleen te kunnen zijn. vaak maken mensen het er zelf naar door zichzelf afhankelijk te maken van andere mensen en dan wel 'ik ben een lonerrrr' roepen.
Laatst gewijzigd op 13-06-2005 om 22:07. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
evaluatie-topic Verwijderd | 500 | 18-03-2005 16:54 | |
Lifestyle |
De Liefde voor Consumptie drama | 52 | 14-01-2004 14:40 | |
Games |
vragenlijst gamers SuperSanne | 14 | 01-10-2003 21:29 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 | |
Lifestyle |
neonazi's on the moon | 499 | 17-05-2003 15:36 | |
Lifestyle |
agressiviteit Ninnoc | 67 | 03-11-2002 20:03 |