Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2005, 00:27
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
ja,

heb je veel vrienden? en ga je dagelijk uit eten met je h00mies,zit je elke middag bij een ander te chillen of ben je een echte einzelganger en zit je elke dag rustig alleen op je kamertje ?

deel met ons !

ts begint,

ik zit elke week wel een aantal x met mensen ergens filmpje te checke, biertje te drinken etc. geef er ook veel geld aan uit, vind het lekker om te doen.
Oud 13-06-2005, 00:31
Verwijderd
ik ben meer de einzelganger

ik hou ook wel van mn vrienden en zie ze graag maar als ik ze te veel zie word ik gek van ze
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 00:32
*oma*
*oma* is offline
Ik vind het fijn om thuis te zitten, maar ook om ergens langs te gaan.
Er komen hier wel vaak mensen over de vloer, hoef ik niet eens weg Maar chillen bij Janna en spelletjes met wodka spelen is ook uiterst
Oud 13-06-2005, 00:36
Otis
Otis is offline
ik ben zo n sociale kut ja.
ik heb verschillende groepjes vrienden en natuurlijk 1 favoriet: de mensen die ik t langst ken en die ik t meest zie.
ik heb 3 goede vriendinnen die ik heel goed ken en vaak zie/spreek en daar zijn afgelopen jaar nog 2 goede vriendinnen bijgekomen. Samen vormen we zo n walgelijk meisjesgroepje dat veeeeeeeeeel met elkaar doet.
ook heb ik een schoolhomiesgroepje met 3 klasgenoten waar ik veel mee omga , vooral doordeweeks en savonds.
En dan heb ik ook nog mn boo en natuurlijk zijn vrienden die ik gelukkig allemaal dig (tot nu toe).
En ook nog wat losse vrienden hier en daar.
En een paar forummakkers
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 00:38
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Nee! Als ik met m'n vrienden ben zit ik altijd autistisch op de bank heen en weer te wiebelen.

Ik heb wel een sociale lifestyle ja. Vrienden zijn tof. Ik praat graag
Oud 13-06-2005, 00:42
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 13-06-2005 @ 01:31 :

ik hou ook wel van mn vrienden en zie ze graag maar als ik ze te veel zie word ik gek van ze
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 00:47
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
De vrienden die ik eerst had heb ik niet meer, het is allemaal verwaterd doordat ik was blijven zitten en zij al klaar waren, ik zie ze niet meer. Niet dat ik dat erg vind, zo weet je wel wat je aan bepaalde mensen hebt, ofzo.
Ik heb nu n groepje leuke mensen (meisjes) leren kennen en dat vind ik heel leuk want ik hou van het meisjemeisje gedrag en zulke meisjes kende ik eerst eigenlijk niet. We hebben ook nooit ruzie of gezeik (behalve wat fights af en toe maar na n paar min is dat wel over). Ik ben elke week wel bij hun zo ongeveer.
Verder nog wat mensen (heel weinig, gelukkig ben ik nu van school af) op school waar ik mee omga/ging en wat forumbuddies die ik lief vind.
En mn lovah is ook mn beste vriend (ja klinkt fout), ik ben 3 jaar bij m en dan ken je elkaar wel goed en weet je wat je aan elkaar hebt en wanneer je snel weg moet gaan.
Oud 13-06-2005, 07:30
Verwijderd
niet tijdens de tentamenweken
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 07:51
Verwijderd
Ik heb wel een redelijk vaste vriendengroep waar ik wel ongeveer dagelijks mee omga. Dan heb ik mijn band nog maar iedereen die daarin zit zit eigenlijk ook gewoon in die vriendengroep. Op school zitten niet echt boeiende mensen en verder doe ik vrijwilligerswerk bij een zooi verschillende activiteiten/initiatieven dus ik ontmoet wel steeds nieuwe mensen.

Verder ook wat mensen die ik via zaken als msn/mail/sms/telefoon spreek maar verder niet echt vaak zie.

Ik hoef me niet te vervelen in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 08:22
FayLa32
FayLa32 is offline
neh, meer anti-sociale lifetsyle. Op m'n studie heb ik geen vrienden want die mensen zijn stom dus zit ik altijd buiten in m'n eentje te roken. Naast m'n studie heb ik iets van 3 vrienden, waarvan ik er eentje alweer zat begin te worden, de ander mij eigenlijk niet zo boeiend vindt en waarvan de 3e een beetje psychologisch door de war is waardoor we zelden iets kunnen afspreken...

Lekker rustig.
Oud 13-06-2005, 08:44
Apomes
Apomes is offline
Ohja hoor, ik ga minstens 2 keer per week met mijn vrienden weg: terrasje, cinema, dancing,...! Ik heb best wel veel echte vrienden en dat is de laatste tijd heel duidelijk geworden . En daar ben ik hun dankbaar voor en dat toon ik hun dan ook.
Ik maak ook heel snel vrienden omdat ik niet verlegen ofzo ben en gewoon op de man afga!
Maar ik ben ook wel eens graag alleen om tot rust te komen.
Oud 13-06-2005, 09:59
Drez
Drez is offline
Jaa ik ga 2-3x per week wel ergens iets drinken ofzo en ook 2-3x met iemand/bij iemand eten en ook nog koffiedrinken enzo als ik eigenlijk moet studeren in de UB. Maar ik vind het ook heel fijn om alleen te zijn af en toe, anders word ik er helemaal gek van.
Oud 13-06-2005, 10:04
Broeder
Broeder is offline
ik zit meestal op woensdagmiddag in een cafeetje met een ex-ex-gokverslaafde. hij is rijk en betaalt ook altijd photoplay dus ik heb dan altijd de tijd van mijn leven. telt dat als een sociale lifestyle?
Oud 13-06-2005, 13:35
Verwijderd
Citaat:

Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 15:03
Verwijderd
ik heb voornamelijk oudere vrienden. ja dat klinkt stoer

meestal komt dat er op neer dat ik een paar keer iets ga drinken 's avonds en in het weekend rellen/uitgaan.

maar op dit moment is iedereen erg druk bezet met school, maar dat komt wel terug in de zomervakantie.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 15:28
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik heb niet zo heel veel vrienden, 10 ofzo en meestal zie ik die alleen op school en daarbuiten af en toe weleens naar de stad, maar meer ook niet .
Oud 13-06-2005, 15:43
grandmommy
grandmommy is offline
mmmm ik heb een stuk of vijf goede vriendinnen en twee hele goede vrienden en verder heel erg veel kennissen en bijna-vrienden. ik ben wel redelijk sociaal maar vroegah toen ik een jaar of vijf zes zeven acht negen tien was, was ik een einzelganger
Oud 13-06-2005, 15:43
Tom Violence
Tom Violence is offline
nee, ik ben niet sociaal. wel in het weekend, dan zet ik de misantropie op een laag pitje
doordeweeks zie ik weinig vrienden, ik heb het vaak druk, hou niet van nutteloos rondhangen; ik kom alleen m'n crib uit als ik me echt verveel of als er ergens een dikke party is. ik kan me heel goed alleen vermaken en mijd huisgenoten dan ook bij het leven. ik doe het liefste alles zelf, want ik kan er niet goed tegen als iets niet gaat zoals ik dat wil.

als er vroeger een vriendinnetje bleef logeren voor langer dan 3 dagen dan draaide ik bijna door. ik ben een keer van huis weggelopen omdat ik het niet meer uithield.
gothicpowerrrrrrrrrrr
Oud 13-06-2005, 16:32
Metal
Metal is offline
muziek is mijn vriend.

ik ben nogal op mezelf.
Oud 13-06-2005, 16:58
Lady Jane
Lady Jane is offline
Ik heb 3 goede vrienden waar ik vaak mee omga in het weekend en af en toe spreek/zie doordeweeks.
Ik heb nog een goede vriendin los van dat groepje, maar die woont sinds kort in Rome dus hebben nu alleen maar contact via mail en telefoon. Binnenkort ga ik haar bezoeken.
Ook heb ik nog twee lieve klasgenootjes (ik blijf ze gewoon zo noemen ook al zijn het vrienden geworden) ik ga met één ervan nu heel veel om omdat we samen stage lopen, de ander zie ik bijna nooit omdat we geen les meer hebben maar met haar ga ik snel daten en we gaan ook samen naar Lowlands. ♥
En natuurlijk mijn boyfriend die ik regelmatig 's avonds zie en we gaan samen op vakantie.

Verder nog wat mensen maar dat zijn niet echt vrienden.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Tom Violence schreef op 13-06-2005 @ 16:43 :
als er vroeger een vriendinnetje bleef logeren voor langer dan 3 dagen dan draaide ik bijna door. ik ben een keer van huis weggelopen omdat ik het niet meer uithield.
gothicpowerrrrrrrrrrr
Dat ken ik. Ik stuurde ze altijd weg of verzon dat ik wat te doen had.

Nu vind ik het wel leuk om af te spreken met mensen, maar ik hoef ze nu ook weer niet de hele dag te zien.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 18:50
doornroosje_88
doornroosje_88 is offline
Citaat:

Mijn vrienden zijn wel aardig ofzo, maar ze hebben net andere interesses dan ik...
ik hoop als ik ga studeren meer mensen te ontmoeten die mij meer begrijpen en niet constant iets samen moeten doen, dat is zo vermoeiend...
Niet dat ik een of ander anti-sociaal wezen ben ofzo, maar ik wil gewoon soms niemand om me heen en mensen die zich minder afhankelijk opstellen...
Oud 13-06-2005, 18:58
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
Ja, ik denk van wel, ik ben bijna nooit alleen in ieder geval, en er zijn standaard mensen over de vloer. Maar het is danook relaxed om met mij om te gaan
Oud 13-06-2005, 18:59
Metal
Metal is offline
Citaat:
Rogue schreef op 13-06-2005 @ 19:43 :

Nu vind ik het wel leuk om af te spreken met mensen, maar ik hoef ze nu ook weer niet de hele dag te zien.
dat ken ik ook.<3
Oud 13-06-2005, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Lady Jane schreef op 13-06-2005 @ 17:58 :

Ook heb ik nog twee lieve klasgenootjes (ik blijf ze gewoon zo noemen ook al zijn het vrienden geworden) ik ga met één ervan nu heel veel om omdat we samen stage lopen, de ander zie ik bijna nooit omdat we geen les meer hebben maar met haar ga ik snel daten en we gaan ook samen naar Lowlands. &hearts;

<3

Ik heb teveel losse vrienden die elkaar allemaal niet zo kennen en/of niet zo mogen. Dit maakt me socialer dan ik wil zijn, want ik ben nu bijna elke avond bij iemand anders. Verder wonen veel vrienden ver weg, dus dat helpt ook al niet.
Ik heb één beste vriend, hij woont in Antwerpen dus ik zie hem niet zo vaak als ik zou willen. Dan nog twee vriendinnetjes van vroeger, die ik ongeveer elke week wel een keer zie.
Een hele goede vriendin woont in Groningen en die zie ik dus echt te weinig omdat we allebei nooit tijd hebben en dat is echt zonde. Ander goed vriendinnetje woont in Den Haag en zie ik de laatste tijd heel vaak. <3
Dan mijn schoolvriendinnetjes nog, die ik nu heel weinig zie omdat we geen les meer hebben en allemaal druk zijn met stage enzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2005, 19:03
Gadje
Gadje is offline
ik heb niet veel vrienden, een goede vriendin van school waar ik ookandere leuke dingen mee doe, vakantie, shoppen, concerten, taart bakken. En een goede vriendin van school waar ik lol mee heb en soms mee ga shoppen, maar we verschillen want zij is een beetje een trance meisje. Daarnaast heb ik nog 2 vriendinnen van school waar we filmavonden mee houden en soms naar de stad gaan en terrasjes pakken enzo.
Ook heb ik nog een vriend maar die woont ver weg dus die zie ik niet zo heel vaak.
Al mijn vrienden wonen ver weg
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 22:05
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Rogue schreef op 13-06-2005 @ 19:43 :
het waren ook altijd de stomste meisjes die het vaakste wilden komen spelen. bij mij wel. zo'n blond mokkel die me net zo lang bleef treiteren tot ze m'n beste vriendin mocht zijn (zz).

het lijkt me trouwens stomvervelend om slecht alleen te kunnen zijn. vaak maken mensen het er zelf naar door zichzelf afhankelijk te maken van andere mensen en dan wel 'ik ben een lonerrrr' roepen.

Laatst gewijzigd op 13-06-2005 om 22:07.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 22:16
schimmel
schimmel is offline
het meeste zit ik alleen op mn kamer. maar dat vind ik wel ok. vrienden zie ik ook wel, maar niet echt op een regelmatige basis ofzo. maar soms vraag ik me af waarom mensen überhaupt met me omgaan want ik ben echt vaak onaardig en/of moeilijk, achja.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 22:16
terror koekjes
terror koekjes is offline
ik vind iedereen maar vervelend tenzij ze hun kop houden maar gelukkig houden mijn vriendjes vaak hun kop
Oud 13-06-2005, 22:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb geen vrienden meer, want ze zijn allemaal verhuisd naar grote studenten steden, en ik heb geen OV, en moet bijna elke dag werken, dus ik kan nooit met ze afspreken en nu is het contact verwaterd en weet ik niet meer wat ik tegen ze moet zeggen, want zij hebben 't altijd over hippe studenten dingetjes en ik weet daar niks van en beleef ook nooit wat, dus ik heb sowieso niks te vertellen.
Oud 13-06-2005, 22:38
schimmel
schimmel is offline
dat is echt een verdrietig verhaal
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 22:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja, ik ben een trieste einzelganger. Dus ik doe bijna alles in m'n eentje. Shoppen, concerten gaan etc. En dan word ik altijd raar aangekeken omdat ik alleen ben, en dan durf ik eigenlijk niet meer.
Maar gelukkig heb ik wel een dude die lief voor me is.
Oud 13-06-2005, 23:45
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Ben bijna nooit alleen.
altijd wel mensen om me heen.
heb een grote kennis/vrienden groep,
en zijn vaak samen
Oud 14-06-2005, 00:56
Verwijderd
ik heb best veel mates ja. iedere avond zit ik bijna wel met een of meerdere mensen te chillen en in t weekend brak ik uit van dikke chill sessies of ik hang weer te smauchen zaufen und hämgem mit mates im park. heel soms heb ik ff een avondje rustig thuis met een chill smookje verdiend en dan laad ik me weer op voor weken feesten
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 01:02
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Ik heb allerlei soorten vrienden die niet van elkaars bestaan afweten.

Soms kan dat best frustrerend zijn
Oud 14-06-2005, 01:31
Verwijderd
eej even een kleine tip:

waarom stel je ze dan niet aan elkaar voor?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 01:33
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Een paar hindernissen

- Ze wonen ver van elkaar weg
- Ze verschillen totaal
- Ze willen elkaar niet kennen
- And they just don't give a crap
Oud 14-06-2005, 01:36
Verwijderd
als ze elkaar niet kenne en zo ver van elkaar wonen dat ze elkaar nopg nooit gezien hebben hoe wteen ze dan dat ze verschillen en/of dat ze elkaar niet willen kennen. als zulke vrienden je al die frustraties niet willen besparen dan zijn het geen echte vrienden
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 01:37
Hakuna
Hakuna is offline
Ik heb eigenlijk geen bekenden of vrienden, in feite nooit echt behoefte aan gehad. Zelfs in de tijd dat ik nog op school zat ging ik nauwelijks met medeleerlingen om, omdat ik liever alleen met mijn hobby's bezig was zoals electronica, techniek en muziek, en dat is eigenlijk nu nog steeds zo.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 01:39
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Het frustrende is dat ze soms allemaal afspreken met mij op 1 avond
Oud 14-06-2005, 01:45
Verwijderd
Dan ga je toch met zn allen naar de klote tegelijk in plaats van los van elkaar of zie ik het nou verkeerd?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 01:48
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
kan ook
Oud 14-06-2005, 08:09
Jolene
Jolene is offline
Ik heb 2 beste vrienden en 2 vriendinnen van vorig jaar wat verwaterd is.Voor de rest nog wat mensen met wie ik af en toe wat leuks doe.Ik kan prima een weekend niks doen,maar dan worden mijn soulmates boos
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 09:58
pinkkashmir
pinkkashmir is offline
ik zit op een nogal asociale school, je zit de hele dag in je eentje in een kamertje te studeren, dus echt een gezellig leven op school heb ik niet. wel ga ik vaak shoppen, uit eten of gewoon uit met m'n schoolbuddies, we zitten allemaal een beetje in hetzelfde schuitje natuurlijk, als je bij zo'n instituut zit verwatert een hoop contact met oude klasgenoten enzo nogal.

de mensen waar ik vroeger veel mee omging in m'n eigen stad ben ik nogal ontgroeit, dus soms is het hier wel een beetje lonely, maar ik heb liever lol met m'n beste vriendinnetje dan me een hele avond irriteren aan zo'n stel onvolwassen vmbo'ers

en dan is er nog een groepje drinking buddies waarvan een m'n grotebroerfiguur is en de grootste schat ooit, via hun heb ik de boyfriend leren kennen en we hebben met z'n alleen vaak parties in utrecht en soms zelfs hier.

een paar hele goede vriendinnetjes wonen gewoon te ver weg, en we hebben allebei nooit genoeg tijd/geld om mekaar te zien, en dat is vet kut maar als alles goedgaat komt daar volgend jaar verandering in, als ik ga studeren

zo heb ik alles bij elkaar nog best een gezellig leventje, er zijn best dagen dat ik niemand zie behalve de mensen op school en misschien de boyfriend, maar dat is noodzaak, ik moet hard leren etc.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 10:16
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
ik hou van aandacht, dus ik geef mensen aandacht in hoop dat ik wat terug krijg

ik probeer altijd wel met iedereen af te spreken, maar door de week altijd werken, 's avonds repeteren en in het weekend optreden. de komende maanden heb ik het wat rustiger, dus hoop ik ook weer meer mensen te zien.

maar contact via telefoon en msn heb ik vrij veel met mijn beste vrienden/vriendinnen.

veel 'beste' vrienden heb ik niet echt, bandmakkers, en 2 goede vriendinnetjes maar ach ik ben een scenestar.
Oud 14-06-2005, 10:29
innogen
innogen is offline
Ik heb 5 hele goede vriendinnen en een goede vriend. Voor de rest heb ik ook gewone vrienden maar die zie ik de laatste niet zo vaak meer. Verder heb ik ook veel kennissen die ik dan tegenkom bij concerten en dan is het altijd leuk om even bij te praten.

Maar ik hoef mijn vrienden echt niet elke dag te zien want dan word ik gek van ze. Ik doe ook best veel dingen alleen en dat vind ik wel prima.
Oud 14-06-2005, 11:49
Blood Fire Rage
Mensen uit mijn vriendengroep mogen geen (romantic) relaties onderling beginnen. Dat veroorzaakt schizma's
Oud 14-06-2005, 11:54
Verwijderd
vriendengroepjes zijn zoooo middelbare school
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 11:57
Blood Fire Rage
Citaat:
Hermione schreef op 14-06-2005 @ 12:54 :
vriendengroepjes zijn zoooo middelbare school
Dat is zoooo bejaardenverzorgingstehuis
Oud 14-06-2005, 12:24
the exploding boy
the exploding boy is offline
ik heb 1 goede vriend en mijn eigen vriendje natuurlijk en daar spreek ik altijd al mee af. In het weekend zie ik wel watandere vrienden, maar ik heb er geen honderden ofzo, gewoon een stuk of 6/7 , maar ik vermaak me prima, ga vaak wat drinken na mijn werk, met collega's oid. dus mis niks
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten