Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
niks beters waarschijnlijk ontspanning Euhw mijn papipe heeft internet aangeschaft.. absoluut..over die mensne dan elke hele zool ook tegenwoordig vedbieden trekt meer ![]() Nogmaals: omdat pappie het ook heeft..
|
internet bleek heel handig te zijn voor mijn studies (als vertaler haal ik 70% van achtergrondinformatie op teksten van het net).
Maar het is idd snel een verslaving geworden, vooral de chat, ik zou anders wel zonder dit forum kunnen. Ik heb na een tijdje ook het gevoel van "god, tis hier ook niet meer zo leuk op de chat. Waar is de goede oude tijd?" Maar dat ligt niet zozeer aan het internet zelf dan aan het feit dat er nieuwe mensen komen, dat de leuek mensne van vroeger weg zijn, dat ik ook ouder word, enz. Ik kan me best voorstellen dat het met een groepje vrienden of een clubje irl ook zo gaat. Niets mis met internet dus. TRouwens, de goede "cybervrienden" weet ik nog te vinden. Internet verbieden aan n00bs? why the hell? ![]()
||
Citaat:
Maar blijf bij mijn hoofdreden: Omdat we geen leven hebben ![]() ![]()
|
![]() |
ik gebruik i-net vooral voor mijn hobby (spinnen) alles wat ik daarnaast doe is xtra....ik zit ook nooit lang op dit forum ik kom wel elke dag een keer langs daarentegen..
toen ik hier in het begin i-net had toen kon ik uren aan een stuk achter de comp vast zitten, dat is nu ook niet meer....
||
Citaat:
en ik heb internet omdat ik het nooit meer heb opgezegd. toen ik kabel internet nam had bijna nog niemand het en was het cool om te hebben. maar nu heeft bijna iedereen het wel en is er niks leuks meer aan. gebruik het verder meestal ook alleen uit verveling of als ik toevallig iets nodig heb.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
De mensen waren altijd al dom, maar door internet besef je dat pas.
Waarom iemand chat, omdat het makkelijker contact leggen is dan in het echt. Nu chat je met mensen waarmee je nog nooit een gesprek mee begonnen zou hebben in het echte leven. De reden is nieuwsgierigheid en leergierigheid, gewoon een paar dingen die mensen allen delen. Iedereen is nieuwsgierig en het feit dat je terugkomt is om te weten wat iedereen verteld heeft. De sfeer zal blijven veranderen, daar kan je weinig aan doen... je kan niet de rest van je leven dezelfde "sfeer" houden als toen je in groep 8 zat. Helaas, daar zou je toch aan moeten wennen. Wat moet je met internet? Alles wat jij wilt. Tevens opent het je ogen en zal je bij veel vraag stukken zelf een mening vormen wat je ander misschien niet had gedaan als je het niet had. En wat is er erg aan dat bijna iedereen internet heeft? Ik vind het alleen maar positief. Door internet heb ik zelf ook vaker contact met mn zus en zie ik haar ook wat regelmatiger, net als mijn kleine nichtje... Waarom zou iets dat goed is verboden moeten worden? Internet is een medium net als TV of RADIO. Alleen internet is interactief, je kan zelf bepalen wat je doet en vaak ook mee discusseren. Dus nogmaals, internet laat je meer van de wereld zien, meer van de wereld leren en lezen. Of je dat in een positieve manier gebruikt ligt aan jezelf. Als je de hele dag Unrea/counterstrikel zit te doen... tsja, dan zie je niet veel van de wereld. Het voordeel daarvan is dat je toch wat sociale vaardigheden opdoet zoals samenwerken in teamverband (met counterstrike dus soms). Stel je eens voor dat mensen die moeite hebben met contact leggen geen internet hadden? Wat zouden die dan op het moment moeten doen? Het is niet verplicht dat je hier komt, het is een keuze. Cheers. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
Omdat ik door het internet heel veel tekeningen kan zien en de mijne kan laten zien en daardoor heel veel kan leren; omdat ik een paar leuke email/chatvriendinnen heb en ik die anders niet kan spreken; omdat ik fanfiction wil lezen en posten; omdat ik forumverslaafd ben; omdat ik mijn site moet onderhouden; etc.
Tja, zonder de art en de verhalen kwam ik hier ook heel wat minder, dan is het lang niet zo leuk. Maar nu is het mijn enige kans om goede art te zien en mijn spul te laten zien/lezen.... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Is jouw fiets veilig? Alchy | 9 | 04-03-2011 12:43 | |
De Kantine |
Forumen op je mobiel? Missy | 35 | 01-12-2010 22:40 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |