Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2002, 18:56
Verwijderd
Doen jullie dat weleens?

Dat er aangebeld wordt, en je dan gewoon niet open doet (omdat je te lui bent om naar de voordeur te lopen of omdat je gewoon geen zin in die persoon hebt)?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-12-2002, 19:02
Boogie
Boogie is offline
Er wordt hier nooit gebeld
Oud 16-12-2002, 19:04
Gothic
Gothic is offline
ik doe eigenlijk altijd wel open geloof ik.... het is alleen altijd voor mijn broertje
Oud 16-12-2002, 19:07
Shock
Shock is offline
Ik doe (buiten onmogelijke situaties, als ik onder de douche sta ofzo) gewoon altijd open, want hier heb je niet echt de mogelijkheid om te 'selecteren' (je zult dus eerst open moeten doen voordat je weet wie er staat).
Oud 16-12-2002, 19:14
Ieke
Ieke is offline
Ja, als er patiënten voor de deur staan. Die willen altijd nog even hun medicijnen komen ophalen en soms heb ik dan geen zin om open te doen.
Oud 16-12-2002, 20:32
Verwijderd
Als ik in a bad mood ben wel ja of als ik op dat moment verhinderd ben.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 20:40
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
als ik al door het raam zie dat het weer zo'n vervelend figuur is met een collectebus duik ik snel even achter de bank
Oud 16-12-2002, 20:40
Piccola
Piccola is offline
Als ik net uit bed ben en nog met m'n ongewassen kop in pyama rondhuppel.. mjah dan laat ik ze lekker bellen!
En als ik vantevoren al weet/heb gezien dat het iemand is waar ik echt geen zin in heb ofzo.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 20:42
Verwijderd
Je bedoelt met Sint Maarten?

Ik doe altijd open
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 20:42
Optima
Optima is offline
ja, maar dat is niet moeilijk.

We hebben een poort, met daaraan een intercom. Op zich gaan ze wel weg als je niet reageert. Doen ze dat niet, dan dreig je het hek onder de 220 te zetten

ik hoed me voor kijken luistergeld inners
Oud 16-12-2002, 21:17
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
ik doe de deur altijd open
vind het eigenlijk wel grappig om tegen collectebussen of jehova getuigen nee te zeggen
Oud 16-12-2002, 21:36
PV
PV is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef:
als ik al door het raam zie dat het weer zo'n vervelend figuur is met een collectebus duik ik snel even achter de bank
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 21:40
Tofke_H
Tofke_H is offline
Nog nooit gedaan, bij mijn weten. Het gebeurt wel eens dat ik de bel echt niet hoor
Oud 17-12-2002, 06:57
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
alleen als ik nog in mijn bed lig doe ik hetn iet, maar moeten ze maar niet zo vroeg aanbellen. maar als ik gewoon de deur open kan doen, en er is niemand thuis, dan doe ik het wel. anders vind ik het zo zielig
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 08:37
skyscraper
skyscraper is offline
ik doe altijd wel open
Oud 17-12-2002, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Dat is gemeen...

Maar ik doe zelf meestal wel de deur open.. behalve als er niemand thuis is en dr een een of andere loodgieter ofzo dreigt langs te komen.. ik heb niets tegen hun persoonlijk.. maar je moet altijd wat tegen ze zeggen... en ik hou er niet van om tegen mensen die ik totaal niet ken en waar ik totaal geen interesse in heb wat te zeggen..

Vandaar.. en Jehoa getuigen.. daar duik ik wel voor achter de bank (is echt gebeurt!).. sorry.. als ik ieman hiermee beledig..
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 11:54
Sithan
Sithan is offline
Ach als ik geen zin heb, dan doe ik gewoon niet open en dan boeit t me niet wie er voor de deur staat...t zelfde geldt voor de telefoon.
Oud 17-12-2002, 12:09
Verwijderd
Als ik in pyama rondloop doe ik niet open... maar zo vaak wordt er eigenlijk niet aangebeld.

Ik heb weleens dat sommige jongens me bellen en dat ik dan denk "neeeeee daar heb ik nou echt geen zin in!"
En dan neem ik niet op..
Maar dat helpt meestal niet want dan blijven ze net zolang bellen tot ik wel opneem
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 12:16
MissEvil
MissEvil is offline
Citaat:
Oud 17-12-2002, 12:31
Breg
Breg is offline
Bijna elke middag wel. ik woon ± 100 meter bij een basisschool vandaan, en elke dag lopen dus die kinderen langs ons huis, en ij hebben zo´n oude bel waar je aan moet trekken, dus elke middag zijn er weer kinderen die er zo nodig aan moeten trekken.......*zucht*
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 12:45
damaetas
damaetas is offline
deur ga ik wel altijd opendoen, maar met de foon kan dat wel es voorvallen da'k geen zin heb om op te emen. ik ben niet zo voor telefoons
Oud 17-12-2002, 12:46
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Breg schreef:
en ij hebben zo´n oude bel waar je aan moet trekken,
ik zou er ook aan trekken
Oud 17-12-2002, 12:49
Qamra
Qamra is offline
Ja, vaak genoeg, behalve als we mensen of dingen (zoals pakketjes) verwachten..
Oud 17-12-2002, 14:31
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
nee, dat niet, maar ik neem de telefoon weleens niet op als ik geen zin heb
Oud 17-12-2002, 15:10
Quiana
Quiana is offline
ja, best vaak..
Maar dan doen anderen wel open..
Oud 17-12-2002, 17:54
Zoulou
Zoulou is offline
Kdoe zo ongeveer nooit open, behalve als ik door het glas van de duur de silhouette van de postbode herken (een neger met zo een grote tas, die is wel goed te herkennen)
Meestal bellen mijn vrienden wel als ze willen langskomen, of hebben we een afspraak. Verder komt er niemand op bezoek en dus kijk ik niet eens wie het zou zijn, vast wel ene met een spaarpotje in hand. Kblijf dus lekker zitten.
Oud 17-12-2002, 18:59
the tourist
the tourist is offline
Als ik in bed lig of onder de douche sta ofzo doe ik niet open, anders meestal wel.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 19:08
Verwijderd
als er nog iemand anders is die niet in bed ligt/ onder de douche staat/ ziek is en ik hebn geen zin om open te doen, doe ik niet open (zelfde met de telefoon)
maar anders doe ik wel open, als ik tenminste zelf niet onder de douche sta ofzo
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 19:24
Shock
Shock is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Als ik net uit bed ben en nog met m'n ongewassen kop in pyama rondhuppel.. mjah dan laat ik ze lekker bellen!
En als ik vantevoren al weet/heb gezien dat het iemand is waar ik echt geen zin in heb ofzo.
Idd ja... hier kwam nogal ns een vriendje van m'n broertje op zondagochtend om 9.30 aanzetten, die kon van mij dus ook mooi blijven staan
Oud 17-12-2002, 19:40
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Cytherea schreef:
Dat is gemeen...

Maar ik doe zelf meestal wel de deur open.. behalve als er niemand thuis is en dr een een of andere loodgieter ofzo dreigt langs te komen.. ik heb niets tegen hun persoonlijk.. maar je moet altijd wat tegen ze zeggen... en ik hou er niet van om tegen mensen die ik totaal niet ken en waar ik totaal geen interesse in heb wat te zeggen..

Vandaar.. en Jehoa getuigen.. daar duik ik wel voor achter de bank (is echt gebeurt!).. sorry.. als ik ieman hiermee beledig..
Pcies
Of als ik onder de douche sta ook niet...
Oja, ook niet als ik op de WC zit
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 19:50
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
ieke schreef:
Ja, als er patiënten voor de deur staan. Die willen altijd nog even hun medicijnen komen ophalen en soms heb ik dan geen zin om open te doen.
offtopic: is je vader/moeder apotheker of zoiets?

ontopic: ik doe de deur eigenlijk altijd wel open, behalve als ik nog niet ben aangekleed...ik vind het nogal genant om in je pyama de deur open te doen, vooral als het al half 1 's middags is
Oud 17-12-2002, 19:56
Snufje
Snufje is offline
Nou, we reageren wel eens opzettelijk niet op de bel... Maar ik denk er nu wat anders over.. Inbrekers bellen ook vaak voordat ze hun gang gaan..... Direct denken ze dat ik niet thuis ben en breken ze in.. IEH.........

*dilemma*
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Snufje schreef:
Nou, we reageren wel eens opzettelijk niet op de bel... Maar ik denk er nu wat anders over.. Inbrekers bellen ook vaak voordat ze hun gang gaan..... Direct denken ze dat ik niet thuis ben en breken ze in.. IEH.........

*dilemma*
...sta jij op ze te wachten met een groot jachtgeweer?
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 15:34
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Ik wacht meestal tot iemand anders open doet, maar als dat te lang duurt (en er dus niemand thuis is) dan doe ik het toch maar zelf.
Oud 18-12-2002, 23:06
Kleine A*
Kleine A* is offline
mn zusje rent altijd blij naar de deur..
Oud 18-12-2002, 23:15
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
Optima schreef:

We hebben een poort, met daaraan een intercom.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 13:38
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
Optima schreef:

We hebben een poort, met daaraan een intercom. Op zich gaan ze wel weg als je niet reageert. Doen ze dat niet, dan dreig je het hek onder de 220 te zetten

ik hoed me voor kijken luistergeld inners
Hebben wij ook, maar daar reageren we dus niet altijd op (best lullig, ik keek pas door het raam, zag een man staan bij de intercom die ik niet kende, niet opgenomen... maar hij kan dus waarschijnlijk gezien hebben dat ik door het raa keek
een week later wassie er wweer, was 't iemand van de brandweer voor een bijdrage heheh
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 14:06
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Snufje schreef:
Hebben wij ook, maar daar reageren we dus niet altijd op (best lullig, ik keek pas door het raam, zag een man staan bij de intercom die ik niet kende, niet opgenomen... maar hij kan dus waarschijnlijk gezien hebben dat ik door het raa keek
een week later wassie er wweer, was 't iemand van de brandweer voor een bijdrage heheh

van de brandweer
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 14:15
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
Atje85 schreef:
van de brandweer
vrijwillige bijdrage voor de vrijwillige brandweer ofzo. is jaarlijks..
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 15:10
Verwijderd
Citaat:
ieke schreef:
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 15:41
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(Roos)

Ik doe altijd wel open, tenzij ik in de douche sta, of nog in bed lig. Telefoon neem ik niet altijd op.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten