Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ach als ik geen zin heb, dan doe ik gewoon niet open en dan boeit t me niet wie er voor de deur staat...t zelfde geldt voor de telefoon.
|
Verwijderd
|
Als ik in pyama rondloop doe ik niet open... maar zo vaak wordt er eigenlijk niet aangebeld.
Ik heb weleens dat sommige jongens me bellen en dat ik dan denk "neeeeee daar heb ik nou echt geen zin in!" ![]() En dan neem ik niet op.. ![]() Maar dat helpt meestal niet want dan blijven ze net zolang bellen tot ik wel opneem ![]() |
![]() |
|
Kdoe zo ongeveer nooit open, behalve als ik door het glas van de duur de silhouette van de postbode herken (een neger met zo een grote tas, die is wel goed te herkennen)
![]() Meestal bellen mijn vrienden wel als ze willen langskomen, of hebben we een afspraak. Verder komt er niemand op bezoek en dus kijk ik niet eens wie het zou zijn, vast wel ene met een spaarpotje in hand. Kblijf dus lekker zitten.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Of als ik onder de douche sta ook niet... Oja, ook niet als ik op de WC zit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ontopic: ik doe de deur eigenlijk altijd wel open, behalve als ik nog niet ben aangekleed...ik vind het nogal genant om in je pyama de deur open te doen, vooral als het al half 1 's middags is ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() een week later wassie er wweer, was 't iemand van de brandweer voor een bijdrage heheh ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
van de brandweer ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Van Christiaan, zijn anorexia-kater en Fred Verwijderd | 15 | 02-09-2004 01:26 | |
De Kantine |
Collecteren hi | 70 | 28-04-2004 07:51 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |