Advertentie | |
|
![]() |
|
(S)
Oke, nu ga ik jullie een geheimpje vertellen ![]() Ik kwam hier eigelijk om vet die mensen op Mystiek te irriteren (daar postte een vriendin van me altijd), maar het bleek later op het forum zó leuk te zijn, dat ik sinds die 2 jaar geleden niet meer ben weggegaan. Nu zit ik met Lianne, Roos en Ninh onder deze account ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dat doe ik nu soms nog ![]() Maar die nick had ik al veel langer, van de tijd dat er bij mij op zolder nog LANs werden georganiseerd waartijdens heerlijk de hele dag in Duke Nukem 3D en Red Alert tegen elkaar werd gehakt ![]() |
![]() |
|
komt de uitleg weer
![]() is mijn 2e nick, eerste op dit forum eerder had ik black eye als nick, maar er waren mensen die mij graagt zwart maakten, dus heb ik daarvan gemaakt WolterB (T.A.F.K.A.B.E) waarbij ik dat laatste bij aanmelding op dit forum weg heb gehaald
|
Dminor, akkoord, muziek!
Muziek en liefde zijn de vleugels van de ziel, althans: van mijn ziel. Goeie combi van letters om te zien, vind ik. Was ook een eerste reflex toen ik ging Bubbledroppen, trouwens. ![]() Verder zou ik liefde niet in één naam kunnen samenvatten.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
probleem bij recovery marco_nogwat | 11 | 04-01-2007 11:13 | |
Seksualiteit |
Het allernieuwste vernieuwende fototopic Mark | 494 | 23-06-2003 12:14 | |
Software & Hardware |