Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2002, 16:22
Goat
Goat is offline
maar hoe onbeschoft kan je zijn als paar mensen aan het discusieren zijn om die topic te deleten ?
Advertentie
Oud 30-12-2002, 16:24
Goat
Goat is offline
sorry lareno maar zoals ik al zei :

lareno schreef:
nee, dat ben ik niet, en ik zit hier ook al vanaf begin 2000.
Als je wilt discussieren over iets, dan moet je een goede stelling bedenken. Juist door dit soort onderwerpen, topics en gezeur is de kwaliteit van het forum gedaald
--------------------------------------------------------------------------------

dus een forum zou alleen maar vol moeten staan over stellingen zeg jij ? als jij ook uit 2000 komt weet je vast nog wel dat er onderling ook gewoon topics geopent werden, en dat daar gewoon geen probleem van werd gemaakt, mensen hadden plezier toen, en voelden zich niet genoodtzaakt om iets speciaals te moeten verzinnen voor een topic omdat ze anders meteen ruzie hadden met 30 andere wannabe forumbazen. Waarom moet het allemaal zo serieus, waarom zou ik hier niet gewoon kunnen zeggen dat ik het vroeger leuker vond, zonder dat ik meteen uitgejouwt word door mensen die zeggen dat ze 17-18-19 jaar zijn, maar waarbij ik nu zware twijfels begin te trekken. Lijkt wel erg op het verdedigen van een terretorium zoals je in de natuur ziet bij beesten, en dan zeggen jullie dat ik een probleem heb ?
Oud 30-12-2002, 16:24
BBEM
BBEM is offline
er lopen hier gewoon wat zeikerds rond die een beetje willen bepalen wat hier gebeurd zonder rekening te houden met mensen die ander zijn dan zij, ik doe dan vooral op onze citroen gek...
Oud 30-12-2002, 16:25
Goat
Goat is offline
Citaat:
BBEM schreef:
er lopen hier gewoon wat zeikerds rond die een beetje willen bepalen wat hier gebeurd zonder rekening te houden met mensen die ander zijn dan zij, ik doe dan vooral op onze citroen gek...
KMARS ? :-)

ik moet eind zomer opkomen bij Korps Mariniers :-) erg spanned ghehehe

maar goed onpoint : idd vroeger kon je gewoon lekker met elkaar praten okal paste de topic niet 100 % in het forum waar je zat, maar dat kwam omdat het 1 grote groep was, en het elkaar niet uitmaakte zolang het maar gezellig gehouden werd
Oud 30-12-2002, 16:29
Verwijderd
GVD, heb ik net een heel stuk getypt bij die andere topic, istie weg

Maar wat ik dus zei:

Ik ben wel degelijk 17, maar daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom dat je hier komt zeuren over regels die in 2000 gemaakt zijn, er die ook helemaal niet ter discussie staan. Zelfs voor 2000 waren er al regels, maar die werden minder streng nageleefd dan nu, omdat er nu ook veel meer leden zijn dan toen. Het werd een grote teringzooi.
Er hoeven helemaal niet alleen maar stellingen op het forum te staan, al zou dat het niveau wel opkrikken. Maar juist dit soort topics heeft ervoor gezorgd dat de regels strengen nageleefd en aangescherpt werden.
Wanneer je het daarmee niet eens bent, kun je beter naar Onzin gaan, daar kun je praten over wat je wilt.

Als je dat niet snapt, begin ik er toch echt aan te twijfelen of jij wel 18 bent...
Oud 30-12-2002, 16:30
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
Goat schreef:

ik moet eind zomer opkomen bij Korps Mariniers :-) erg spanned ghehehe

succes!

en nu niet gaan zeiken dat dit offtopic is !
Oud 30-12-2002, 16:31
Methuselah
Methuselah is offline
je snapt 't niet eh?
Oud 30-12-2002, 16:31
Goat
Goat is offline
Citaat:
lareno schreef:
GVD, heb ik net een heel stuk getypt bij die andere topic, istie weg

Maar wat ik dus zei:

Ik ben wel degelijk 17, maar daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom dat je hier komt zeuren over regels die in 2000 gemaakt zijn, er die ook helemaal niet ter discussie staan. Zelfs voor 2000 waren er al regels, maar die werden minder streng nageleefd dan nu, omdat er nu ook veel meer leden zijn dan toen. Het werd een grote teringzooi.
Er hoeven helemaal niet alleen maar stellingen op het forum te staan, al zou dat het niveau wel opkrikken. Maar juist dit soort topics heeft ervoor gezorgd dat de regels strengen nageleefd en aangescherpt werden.
Wanneer je het daarmee niet eens bent, kun je beter naar Onzin gaan, daar kun je praten over wat je wilt.

Als je dat niet snapt, begin ik er toch echt aan te twijfelen of jij wel 18 bent...
waarom zou dit soort topics het erger maken ? als mensen gewoon normaal kunnen discusieren zou topics als deze helemaal geen nare smaak achter te hoeven laten. om eerlijk te zijn, vind ik het op het moment een stuk leuker als 30 minuten geleden toen ik deze topic nog niet had geopend
Oud 30-12-2002, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef:
je snapt 't niet eh?
nee, maar het is ook moeilijk allemaal
Oud 30-12-2002, 16:32
Goat
Goat is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
je snapt 't niet eh?
moet jij niet naar feedback toe ?
Oud 30-12-2002, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Goat schreef:
waarom zou dit soort topics het erger maken ? als mensen gewoon normaal kunnen discusieren zou topics als deze helemaal geen nare smaak achter te hoeven laten. om eerlijk te zijn, vind ik het op het moment een stuk leuker als 30 minuten geleden toen ik deze topic nog niet had geopend
Dit soort topics maakt het erger omdat ze geen inhoud hebben. Ik vind deze discussie eigenlijk ook vrij kansloos, maar ja...
Oud 30-12-2002, 16:34
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Goat schreef:
moet jij niet naar feedback toe ?
al lang geweest jochie

grow up
Goat
Goat is offline
waarom proef ik toch steeds een nare smaak als ik jullie reply's lees... iemand die het niet met je eens is, is niet meteen slecht hoor. dat idee word hier gepredikt geloof ik
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
lareno schreef:
nee, maar het is ook moeilijk allemaal
volgens mij is 't een Nederlander
Oud 30-12-2002, 16:35
Goat
Goat is offline
Citaat:
Methuselah schreef:

grow up
haha

hier weet ik nog een leuke gezegde over...
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef:
volgens mij is 't een Nederlander
ja, en niet echt een goed voorbeeld...
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Goat schreef:
haha

hier weet ik nog een leuke gezegde over...
vertel, je maakt me nieuwsgierig...

Oud 30-12-2002, 16:36
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
lareno schreef:
ja, en niet echt een goed voorbeeld...
zo zijn er bij jullie jammer genoeg wel meerderen bij ons Belgen hebben we dat tenminste niet (slechte voorbeelden van Nederlanders )
Oud 30-12-2002, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Goat schreef:
waarom proef ik toch steeds een nare smaak als ik jullie reply's lees... iemand die het niet met je eens is, is niet meteen slecht hoor. dat idee word hier gepredikt geloof ik
je proeft niet een nare nasmaak..we zijn het gewoon niet met je eens, we vinden dit topic onzin, en je zit te zeuren over iets waar eigenlijk niet over te discussieren valt. Was je van plan om een forum-revolutie te ontketenen ofzo
Oud 30-12-2002, 16:37
Goat
Goat is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
vertel, je maakt me nieuwsgierig...

iets met een zwarte ketelgeloof ik
Oud 30-12-2002, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef:
zo zijn er bij jullie jammer genoeg wel meerderen bij ons Belgen hebben we dat tenminste niet (slechte voorbeelden van Nederlanders )
ja helaas wel... Zijn er ook slechte voorbeelden van Belgen?
Oud 30-12-2002, 16:38
Goat
Goat is offline
Citaat:
lareno schreef:
je proeft niet een nare nasmaak..we zijn het gewoon niet met je eens, we vinden dit topic onzin, en je zit te zeuren over iets waar eigenlijk niet over te discussieren valt. Was je van plan om een forum-revolutie te ontketenen ofzo
rollende ogen wekken toch echt gevoel van minachting op

maar goed have it your way, schijnbaar valt er met jullie toch niet over iets te praten. my fault.
Oud 30-12-2002, 16:39
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Goat schreef:
iets met een zwarte ketelgeloof ik
ik durf met recht en reden zeggen dat ik volwassener ben dan jij
Oud 30-12-2002, 16:39
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
lareno schreef:
ja helaas wel... Zijn er ook slechte voorbeelden van Belgen?
jah, maar die sluiten we op
Oud 30-12-2002, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef:
jah, maar die sluiten we op
deden we dat hier ook maar...
Advertentie
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
lareno schreef:
deden we dat hier ook maar...
jullie schieten ze af...
Verwijderd
Citaat:
Goat schreef:
rollende ogen wekken toch echt gevoel van minachting op

of sarcasme?
Oud 30-12-2002, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef:
jullie schieten ze af...
LOL dat is wel een blijvende oplossing, ook tegen het cellentekort
Oud 30-12-2002, 16:42
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
lareno schreef:
LOL dat is wel een blijvende oplossing, ook tegen het cellentekort
niet echt, ALS je de dader(s) vindt...
Oud 30-12-2002, 16:43
Goat
Goat is offline
Citaat:
lareno schreef:
of sarcasme?
ik kon in jouw reply geen enige vorm van sarcasme ontdekken
Oud 30-12-2002, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef:
niet echt, ALS je de dader(s) vindt...
Nou ja, die hebben in sommige gevallen een heldendaad verricht..
Oud 30-12-2002, 16:44
Goat
Goat is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
ik durf met recht en reden zeggen dat ik volwassener ben dan jij
ik doe niet aan regeltjes op papier, een kind van 12 zou voor mij volwassener kunnen zijn dan jouw
Oud 30-12-2002, 16:45
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
lareno schreef:
Nou ja, die hebben in sommige gevallen een heldendaad verricht..
'redders des vaderlands'?
Verwijderd
Citaat:
Goat schreef:
ik kon in jouw reply geen enige vorm van sarcasme ontdekken
dan zou ik of nog een keer lezen, of de definitie van sarcasme opzoeken, of tot de conclusie komen dat het misschien toch een teken van minachting is (wat overigens niet zo is)
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Goat schreef:
ik doe niet aan regeltjes op papier, een kind van 12 zou voor mij volwassener kunnen zijn dan jouw
wat bedoel je daar nou mee? gewoon omdat ik mij aan de regels die hier op 't forum wil houden, zou ik volgens jou kinderachtig zijn?
Oud 30-12-2002, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Goat schreef:
En jouw spelling heeft het niveau van een 12-jarige
Oud 30-12-2002, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef:
'redders des vaderlands'?
Ja.. of "redders des imago der Nederlanders" (voor zover dat nog te redden valt, overigens)
Oud 30-12-2002, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Goat schreef:
ik doe niet aan regeltjes op papier
Mazzel dat het forum niet op papier staat.
Oud 30-12-2002, 16:48
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
lareno schreef:
Ja.. of "redders des imago der Nederlanders" (voor zover dat nog te redden valt, overigens)
damn, daar gaat m'n gevatte reply
Oud 30-12-2002, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef:
damn, daar gaat m'n gevatte reply
Ja, ja..was ik (als Nederlandse) een gevatte Belg voor

*Yes!*
Oud 30-12-2002, 16:49
Goat
Goat is offline
Citaat:
lareno schreef:
En jouw spelling heeft het niveau van een 12-jarige
spelling is irrelevant zij socrates ooit eens.

Schrijven is een manier van je gedachten over te brengen naar iemands anders gedachten. Zolang jij weet wat ik bedoel, is het dus gelukt of het nou goed geschreven is of niet.

wat ik niet snap is, waarom word ik aangevallen op dingen die helemaal niks met het topic te maken hebben... het ging erover of het vroeger leuker was ja of nee, en jullie beginnen over me spelling en al dat anderen ? totnutoe heb ik me alleen maar moeten verdedigen op punten die niks met het onderwerp te maken heeft. Hebben jullie nooit geleerd te discusieren ofzo ? op een normale manier.
Oud 30-12-2002, 16:50
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
lareno schreef:
Ja, ja..was ik (als Nederlandse) een gevatte Belg voor

*Yes!*
jamaar jamaar jamaar, nu weet ik niet meer wat zeggen

ah jawel:

beginner's luck!
Oud 30-12-2002, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Goat schreef:
spelling is irrelevant zij socrates ooit eens.

Schrijven is een manier van je gedachten over te brengen naar iemands anders gedachten. Zolang jij weet wat ik bedoel, is het dus gelukt of het nou goed geschreven is of niet.
Socrates' wil is wet

Spelling is ook een manier om je intellect te tonen (als je dat hebt).
Overigens vind ik ook dat het niet normaal is om iemand die niet jouw mening deelt te bestempelen als een of andere kleuter...
Oud 30-12-2002, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Goat schreef:

wat ik niet snap is, waarom word ik aangevallen op dingen die helemaal niks met het topic te maken hebben... het ging erover of het vroeger leuker was ja of nee, en jullie beginnen over me spelling en al dat anderen ? totnutoe heb ik me alleen maar moeten verdedigen op punten die niks met het onderwerp te maken heeft. Hebben jullie nooit geleerd te discusieren ofzo ? op een normale manier.
JIJ bent degene die begint met het in twijfel trekken van iemand's leeftijd aan de hand van zijn mening, dat is ook niet echt waar dit topic voor bedoeld was, wel?
Oud 30-12-2002, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef:
jamaar jamaar jamaar, nu weet ik niet meer wat zeggen

ah jawel:

beginner's luck!
nee, ik ben getraind, want ik heb familie in Belgie
Oud 30-12-2002, 16:53
Goat
Goat is offline
Citaat:
lareno schreef:
Socrates' wil is wet

Spelling is ook een manier om je intellect te tonen (als je dat hebt).
Overigens vind ik ook dat het niet normaal is om iemand die niet jouw mening deelt te bestempelen als een of andere kleuter...
jullie valen mij aan, dan is het toch normaal dat ik jullie aanval ? socrates wil is geen wet, maar helaas had ie wat betreft spelling toch wel gelijk... spelling een manier tonen van je intellect klopt niet, je intellect is een vorm van je gedachtengang, en zodoende dus je geest zolang jij weet wat er staat, of dat nou met spelfouten is geschreven of niet, is de essentie gelukt. of je het nou leuk vind of niet.
Oud 30-12-2002, 16:54
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
lareno schreef:
nee, ik ben getraind, want ik heb familie in Belgie
Oud 30-12-2002, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Goat schreef:
jullie valen mij aan, dan is het toch normaal dat ik jullie aanval ? socrates wil is geen wet, maar helaas had ie wat betreft spelling toch wel gelijk... spelling een manier tonen van je intellect klopt niet, je intellect is een vorm van je gedachtengang, en zodoende dus je geest zolang jij weet wat er staat, of dat nou met spelfouten is geschreven of niet, is de essentie gelukt. of je het nou leuk vind of niet.
Tja, het staat niet echt intellectueel als je niet eens een stukje kan schrijven zonder spelfouten. En jij was trouwens de eerste die begon over de leeftijd van anderen...
Oud 30-12-2002, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef:
daar ben ik ook trots op
Oud 30-12-2002, 16:56
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
lareno schreef:
daar ben ik ook trots op
en terecht ik ook, maar dat verbaast volgens mij niet echt eh?

Regels voor berichten