Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
lama zitten dan.. dan denk ik: :\ (en dat is niet beter uit te drukken. ![]() ![]() Vd rest hangt t ervan af wat diegene zegt.
||
Citaat:
Daar in tegen vind ik wel dat asielzoekers meer door andere landen zouden moeten opgevangen worden. Zo is Frankrijk een veel groter land maar heeft in verhouding tot Nederland veel minder asielzoekers.
|
ligt er volledig aan wie de persoon is. Als dat een onredelijk iemand is, dan kan je der al beter niet aan beginnen. Of iemand die er altijd op begint te slaan als ie wordt tegen gesproken, zou ik ook maar zwijgen
![]() Maar waarom niet in discusie gaan, dat is toch leuk?
|
Hangt er bij mij inderdaad ook vanaf wie 't zegt, als ik wist hoe die bepaalde persoon dacht over asielzoekers, dan ga ik er heviger tegen in dan wanneer iemand met 'n totaal ander standpunt naar voren komt dan ik dacht (shockeffect denk ik)
|
Ik zou zeker in discussie gaan. Mijn felheid zou afhangen van de manier waarop die klasgenoot zijn standpunt beargumenteert. Ik ben heel erg allergisch voor mensen die idd maar gewoon "kutnegers" of "kutbuitenlanders" roepen en er verder helemaal niet over na (willen) denken. Pure domheid (waar ongenuanceerdheid imo het belangrijkste symptoon van is) vind ik dat.
Toch is het vaak ontzettend frustrerend om met dit soort mensen een discussie aan te gaan omdat ze een soort ondoordringbaar bord voor hun kop hebben en helemaal niet over hun standpunten en uitlatingen willen nadenken. Als iemand redelijke argumenten zou hebben voor zijn negativiteit (je weet natuurlijk niet welke aspecten van de asielzoekers in dit tv-programma zijn belicht), zou ik ook in discussie gaan over de punten waar ik het misschien niet mee eens ben, maar ik zou wel veel meer respect hebben voor degene met wie ik praat.
||
Citaat:
zie je wel?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
ik denk dat ik zou zeggen wat ik vind, niet diegene van mn menig porberen te voertuigen omdat dat toch bij zulke gevallen niet wil, maar wel laten horen dat ik het niet met zijn standpunt eens ben
|
![]() |
|
ligt eraan op welke manier ie die mening uit.. als het enigszins serieus overkomt kan ik er ook serieus op ingaan, maar in het geval van provocatie doe ik daar echt geen moeite voor
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Voor de dames: Wat is jou ideale penis? Mark52 | 321 | 10-10-2011 15:46 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De nieuwe missie in Afghanistan ik_eet_egels | 50 | 28-02-2011 16:42 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom zou god bestaan? akumabito | 1 | 28-08-2005 09:39 | |
De Kantine |
Wat is het leukste/stomste wat je als cadeau hebt gehad? RayMania | 49 | 12-09-2004 16:25 | |
Liefde & Relatie |
25 jaar ouder kissssssss | 143 | 03-05-2003 15:21 | |
Liefde & Relatie |
Ik graaf mn eigen graf zo.... Eurydice | 41 | 12-04-2003 18:35 |