Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Spelcomputer? Bah! Een PC is veel gaver. Multifunctional, multitasking. 3x raden wat er doorgebroken is? Juist
![]() Ik was een x86 kiddo ![]() ![]() ![]() (Oh ja, okay, ik had ook een gameboy omdat je geen PC in de auto of bus kunt gebruiken ![]() ![]()
|
![]() |
|
nintendo kind
van de normale nintendo (8bit) tot de supernintendo en nu de nintendo 64 ![]() een vriendinnetje van mij had vroeger de sega, maar ik wilde nooit op haar computer, omdat ik die stomme sonic & friends niet kon uitstaan ![]() Maar goed, heb nu nog steeds m'n periodes dat ik verslaafd ben aan mario en zelda ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn historie...
pas op dit is echt nerdy ![]() Deze gebruikte ik af en toe, was zelfs toen ik kleuter was al ouderwets ![]() ![]() ZX spectrum met 48k geheugen en met software op casette... Toen kwam dit ding, geweldige tijd mee gehad. ![]() sharp mz800... ook via casette Toen kwamen de PC's 8088, 8086, 80286 etc maar tot de 286 bleef ik trouw aan commodore amiga (vreemd genoeg nooit een c64 gehad) ![]() een bak die al langgg veel meer kon dat msdos maar toch...daarna werd ik ook msdos freak ![]() windows 3.1 vermijdend... Maar uiteindelijk toch maar toegeven aan win95 (voorheen chicago ![]() |
![]() |
|
![]() |
Nintendo in de tijd van Sega versus Nintendo.
FF wat geschiedenis op wat voor spelcomputers ik allemaal speelde : 1989-92 Nintendo (8-bit) 1993-1995 Super Nintendo (16-bit) 1995- 1996 Playstation (32-bit) Ik herriner me in 1993 die verharde Sonic versus Nintendo tijd nog in de eerste 4 uitgaves van de Power Unlimited. Daarna kregen we ook nog dat gezeik dat Mortal Kombat op de Sega Mega Drive wel bloed had zoals in de arcade hal en dat Nintendo een gecensureerde versie had. Qua gameplay en qua graphics heb ik eigelijk verder nooit een Mega Drive willen hebben. (rambo 3 was wel vet ! ![]() achterlijk ging doen over hun Project Reality, Ultra 64 en later toch maar de N64, heb ik lekker een PlayStation gekocht. Steletje arrogante laatkomers waren het. En geen Sega Saturn. |
![]() |
|
eheheh ik heb zo een beetje alle nintendo platforms gehad
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Was jij een typische jongen vroeger of een echt meisje? aquafemme | 37 | 23-09-2004 21:20 |