Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ga vandaag de 5.000m dames en 10.000m heren kijken (schaatsen)
héél misschien iets van hw doen mn nieuwe boxjes testen boek lezen in luie stoel muziekluisteren niet echt heel erg boeiend dusz
|
Ik weet niet wat je onder boeied verstaat. De hele dag fucking veel huiswerk maken voor je tentamenweek dat morgen begint en daarna met je suffe harzes achter de com kruipen.
Naar mijn idee is dit in ieder geval niet boeiend.
|
Uhh de rest van vandaag's lessen nog volgen
- Franse revolutie - Middeleeuwen werkcollege - 2 uur hoorcollege nieuwe tijd en dan na huis en dan gaan leren voor mijn tentamen op woensdag ![]()
|
![]() |
Ik moet nog naar twee uur OG, vervolgens heb ik een college over Europees Merkenrecht en daarna mag ik nog een vergadering hebben met mijn mini onderneming.
Vervolgens naar huis, en een beetje studeren. Daarna eten en trainen. Daarna nog ff forumen en tv kijken en dan ga ik slape. Morgen vrij! |
![]() |
|
Mijn goede voornemen voor wat ik vandaag nog ga doen is:
- beslissen of ik Cultuur of Economie volgend jaar ga doen - douchen om uiterlijk half 8 Nou nou, wat heb ik het weer druk, haha...
|
Ben net terug uit A'dam, met school na het rijksmuseum geweest, was wel gezellig
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 |