Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2003, 13:01
Thomas
Thomas is offline
Ik ben nu al meer dan 1,5 jaar lid bij dit forum. Lange tijd heb ik niets gepost, maar sinds we hier een kabelinternet verbinding hebben ben ik meer gaan forummen.

Nu begin ik eigenlijk steeds minder te posten. Ik kom nog wel elke dag, daar niet van. Maar ik begin veel minder te posten. In de voorgaande paar maanden haalde ik elke dag wel een gemiddelde van 50, 60 posts. (Dit is trouwens niet aan gemiddelde te zien, doordat ik lange tijd niets heb gepost). Nu wordt het echter steeds minder.. Hooguit 10, 15 per dag...

Iemand anders hier ervaringen mee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2003, 13:03
Verwijderd
Vroeger postte in veel meer ja. En eind 2 jaar geleden zeg maar, was ik zelfs van de verslaving af.. en toen werd ik ziek, dus moest ik toch wat eh. En nu..is het gemiddeld of zo denk ik..
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 13:09
Boogie
Boogie is offline
Heel af en toe heb ik een dipje in het aantal posts. Dat komt dan vooral of ik zin heb in Onzinnen of niet, dat verschilt wel eens. Of als ik niet thuis ben, dan post ik ook minder.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 13:14
NielZ
NielZ is offline
Het schommelt.
Soms heb ik zin om alles te lezen en overal op te reageren, maar op andere dagen ben ik er na 5 minuutjes al op uitgekeken...
Soms ga ik dan uit verveling huiswerk maken
Oud 10-01-2003, 14:10
skyscraper
skyscraper is offline
heb ik ook wel eens, dan heb je een week niet echt zin of dan vergeet je het half
Oud 10-01-2003, 14:17
Quiana
Quiana is offline
Ach. Ben hier pas een halfjaartje,
heb dat ook weleens..
Mja, de laatste tijd heb ik veel minder tijd
dan eerst, en lees ik meer dan dat ik post. :\
Oud 10-01-2003, 14:19
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
50 tot 60 posts per dag???? Hoe doe je dat in godsnaam, waar laat je ze?
Dat zou ik echt nooit kunnen halen...

Maar het is toch logisch dat het af en toe wisselt? Je kan toch niet verwachten dat je eeuwig aktief blijft op dezelfde site? Ik vind van mezelf dat ik nú al erg lang aktief ben hier, maar dat is nog niet eens 2 maanden, geloof ik...
Oud 10-01-2003, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Monrath schreef:
Kijk es op onzin..
Ga daar een middagje/avondje op alle topics reageren, en je hebt ze zo hoor

ontopic:
Heb ik ook wel jah, maar meestal ben ik dan gewoon te lui om actief te gaan typen ipv alleen maar een beetje met de muis klikken en wat lezen
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 15:37
Shock
Shock is offline
ligt er maar aan... de ene dag gaat het vreselijk hard (op onzin dan) en de andere dag ben ik gewoon niet in een onzin-stemming
Oud 10-01-2003, 15:40
Qamra
Qamra is offline
Kheb geloof ik al 2 jaar hetzelfde post gemiddelde...
Oud 10-01-2003, 15:41
Monica
Monica is offline
Het wisselt heel erg. In 2000 ben ik een aantal keer gestopt, ook begin 2001 had ik er wel eens schoon genoeg van. Maar na een tijd had ik dan toch weer eens zin mijn hoofd hier te laten zien..
Het afgelopen halfjaar was denk ik weer vergelijkbaar met de tijd dat ik me net aanmeldde: veel posten.
Soms heb ik er alleen absoluut geen zin in (ik zit veel op onzin), dan erger ik me wel eens aan die 'vrolijke' stemming daar. Dan ga ik wat anders doen.
Anne
Anne is offline
Ik post nu meer dan de jaren hiervoor, omdat ik nu ADSL heb. Maar mijn postgemiddelde per dag is wel ongeveer hetzelfde.
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
vleermuissie schreef:
Kijk es op onzin..
Ga daar een middagje/avondje op alle topics reageren, en je hebt ze zo hoor

Tja, ik vind Onzin een beetje... onzinnig... Geef mij maar de Kantine, dat gaat tenminste nog èrgens over... Maar ben je niet erg verslaafd als je echt elke dag 50 posts achterlaat? Volgens mij kun je dan beter blij zijn als dat een tijdje wat minder is!!
Oud 10-01-2003, 15:45
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Monrath schreef:

Maar het is toch logisch dat het af en toe wisselt? Je kan toch niet verwachten dat je eeuwig aktief blijft op dezelfde site? Ik vind van mezelf dat ik nú al erg lang aktief ben hier, maar dat is nog niet eens 2 maanden, geloof ik...
piece of cake

*komt af en toe aan 300 per dag*
Oud 10-01-2003, 16:47
Ieke
Ieke is offline
Bij mij is het juist meer als toen ik begon. Ook ik heb een tijd niet zitten forummen, maar dat is al weer een tijdje terug. Wel heb ik ups en downs, de ene dag post ik meer dan de andere. Wat maakt het uit.
Oud 10-01-2003, 17:36
mad operator
mad operator is offline
als je er 50-60 per dag posts heb je echt geen andere hobbys
ik post amper nog maar ben denk ik al bijna 3 jaar lid..

Soms geef ik mn mening soms niet
Oud 10-01-2003, 17:44
Verwijderd
ben nu bijna 2½ jaar lid en heb tijdje gehad dat ik niet veel posten, laatste tijd weer wat meer......ik vermaak me er vaak wel een tijdje, niet heel veel in 1 week, maar als ik eenmaal zit kan ik wel tijdje posten..... volgen jullie het nog
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 17:45
Verwijderd
Citaat:
mad operator schreef:
als je er 50-60 per dag posts heb je echt geen andere hobbys
ik post amper nog maar ben denk ik al bijna 3 jaar lid..

Soms geef ik mn mening soms niet
2 jaar
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 18:11
the tourist
the tourist is offline
Ik post ook een beetje in v(f?)lagen, de laatste tijd wel veel. Soms post ik ook een maand niet, dan lees ik alleen dingen. Ik lees eigenlijk altijd wel veel op het forum, maar soms heb ik dan gewoon geen zin om zelf te antwoorden.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 18:20
WolterB
WolterB is offline
mja, da laatste 2 weken ben ik veel minder actief op het forum te vinden en zo heb ik nog wel een aantal periodes gehad at ik minder foumde dan normaal, het ligt er bij mij puur aan hoeveel zin ik heb om te internetten en of ik er wel tijd voor heb/wil vrijmaken
Oud 11-01-2003, 13:34
Verwijderd
Ik post meestal veel als ik me verveel, dwz als ik geen fatsoenlijk spel heb wat me op dat moment interesseerd of als ik niet in gesprek ben op inet.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 13:57
Piccola
Piccola is offline
Eerst postte ik ook veel meer.. De laatste tijd lees ik meer dan dat ik ook echt iets zeg enzo.. Ik vind het forum niet meer zo leuk als eerst!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Piccola schreef:
Ik vind het forum niet meer zo leuk als eerst!
Idd...
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 14:29
Blenderhead
Blenderhead is offline
het hangt van het weer af... is het mooi weer dan ben k buiten
is het slecht weer... dan ben k aan t forummen

( of uit verveling zoals nu.....)
Oud 12-01-2003, 14:27
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vroeger had ik vaak denk ik wel 20 à 30 per dag, dat was nog in de tijd van De Klaagmuur... nu zijn het er maar 10 per dag ossow...
Oud 12-01-2003, 14:52
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Wes schreef:
Idd...
idd, het wordt gewoon steeds minder leuk
Oud 12-01-2003, 14:57
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Gothic schreef:
idd, het wordt gewoon steeds minder leuk
Maar weten jullie ook waardoor dat komt? Misschien komt het wel gewoon omdat jullie al zó lang lid zijn dat er eigenlijk niets nieuws meer gebeurd. Dan raak je er toch gewoon op uitgekeken, het hoeft toch niet per se aan het forum zelf te liggen? Of ben ik hier nu helemaal mis in, want ik ben zelf nog niet zo erg lang lid....

Gothic: ik ben jaloers op je sig... ik vind hem geweldig!
Oud 12-01-2003, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Monrath schreef:
Maar weten jullie ook waardoor dat komt? Misschien komt het wel gewoon omdat jullie al zó lang lid zijn dat er eigenlijk niets nieuws meer gebeurd. Dan raak je er toch gewoon op uitgekeken, het hoeft toch niet per se aan het forum zelf te liggen? Of ben ik hier nu helemaal mis in, want ik ben zelf nog niet zo erg lang lid....

De topics zie je elke keer weer voorbijkomen, zie weinig topics die ik nog nooit eerder heb gezien. Maar dat is mijn mening. En dat komt idd doordat ik er al wat langer kom, ook al ben ik er bijna een jaar niet geweest. Maar begin me ook steeds met een grotere mate te ergeren aan de nieuwelingen zo af en toe.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 18:15
Breg
Breg is offline
eerst postte ik redelijk weinig, misschien 10-20 berichten per week, toen kregen we kabel en postte ik soms wel 10-20 keer per dag, toen werd het weer heel veel minder en nu post ik ± 5 berichten per dag denk ik.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 21:18
Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik post ook steeds minder en minder en minder en minder en minder... al valt dat niet zo zeer op met mijn postgemiddelde...
Oud 13-01-2003, 09:10
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Monrath schreef:
Ally McBeal he

Ja zou best kunnen hoor dat ik alles gezien heb. Telkens komen er weer nieuwe die hetzelfde beginnen, de topics openen die al 100x geweest zijn. Komen er weer nieuwe FB'ers die het beleid niet goed genoeg kennen... Tja, maar nog steeds blijf ik niet weg, door verslavingsredenen...
Oud 13-01-2003, 09:11
Maurice
Maurice is offline
complex.
Oud 13-01-2003, 14:12
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
ik heb zo momenten dat ik een maand heel weinig post en die daarna weer 200 per dag ofzo
Oud 14-01-2003, 19:49
Gimson of Gloin
Gimson of Gloin is offline
ik had eerst een stop van 5 maanden zonder posts, toen was mijn gem erg laag en wilde ik wel eens weten wat mijn werkelijke gemiddelde was dus heb ik begin dit jaar een nieuwe acount aangemaakt. Maar als ik 1000 posts heb stop ik met deze en ga ik weet terug naar mijn oude. Benieuwd of ik dan nog zo veel post
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 16:16
BBEM
BBEM is offline
ik heb iets van 2 post gemiddelt dus niet zo intensief
Oud 16-01-2003, 16:26
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
BBEM schreef:
ik heb iets van 2 post gemiddelt dus niet zo intensief
2,44.