Advertentie | |
|
![]() |
|
ligt er maar aan... de ene dag gaat het vreselijk hard (op onzin dan) en de andere dag ben ik gewoon niet in een onzin-stemming
|
Het wisselt heel erg. In 2000 ben ik een aantal keer gestopt, ook begin 2001 had ik er wel eens schoon genoeg van. Maar na een tijd had ik dan toch weer eens zin mijn hoofd hier te laten zien..
Het afgelopen halfjaar was denk ik weer vergelijkbaar met de tijd dat ik me net aanmeldde: veel posten. Soms heb ik er alleen absoluut geen zin in (ik zit veel op onzin), dan erger ik me wel eens aan die 'vrolijke' stemming daar. Dan ga ik wat anders doen.
||
Citaat:
||
Citaat:
*komt af en toe aan 300 per dag* ![]()
|
Bij mij is het juist meer als toen ik begon.
![]()
|
mja, da laatste 2 weken ben ik veel minder actief op het forum te vinden en zo heb ik nog wel een aantal periodes gehad at ik minder foumde dan normaal, het ligt er bij mij puur aan hoeveel zin ik heb om te internetten en of ik er wel tijd voor heb/wil vrijmaken
||
Citaat:
Gothic: ik ben jaloers op je sig... ik vind hem geweldig!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja zou best kunnen hoor dat ik alles gezien heb. Telkens komen er weer nieuwe die hetzelfde beginnen, de topics openen die al 100x geweest zijn. Komen er weer nieuwe FB'ers die het beleid niet goed genoeg kennen... Tja, maar nog steeds blijf ik niet weg, door verslavingsredenen...
|
![]() |
ik had eerst een stop van 5 maanden zonder posts, toen was mijn gem erg laag en wilde ik wel eens weten wat mijn werkelijke gemiddelde was dus heb ik begin dit jaar een nieuwe acount aangemaakt. Maar als ik 1000 posts heb stop ik met deze en ga ik weet terug naar mijn oude. Benieuwd of ik dan nog zo veel post
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
De zin in het leven. Vosje7 | 0 | 19-04-2016 10:17 | |
Seksualiteit |
nooit zin thinky | 14 | 08-01-2006 16:59 | |
De Kantine |
ONDERWEG NAAR FORUM: De geheimzinnige man... Secreet | 47 | 03-06-2003 14:07 | |
Psychologie |
ik zit precies tussen me vader en moeder in, ik ben hun 'schakel' Black Reina | 2 | 12-03-2002 20:30 | |
Seksualiteit |
Geen zin in seks... Verwijderd | 13 | 04-01-2002 11:19 |