Advertentie | |
|
![]() |
|
- OV-kaart
- Pin-pas - college kaart - School pas (voor feesten van mijn oude school ![]() - Score - kortings pas (heel handig!!! steeds 5% van het aankoop bedrag op de pas) - bibliotheek pas - cjp - pas
|
-pizzeria korting pas
-bank pas -print/kopieer pas -videotheek pas -bibliotheek pas -ns korting pas -school pas -maastricht pas en meer heb ik niet nodig ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik spaar pasjes.. dus ik heb er érg veel, die ik hier niet allemaal op ga noemen
![]() Maar in m'n portemonnee zitten alleen maar: * collegekaart * pinpas * spaarrekeningpas * airmilespas * rockspas * coca-cola-card * anwb-pasje (2002, moet ik nog boven leggen maar vergeet ik steeds) * biebpasje * pasje van studentenvereniging * ov-kaart * ov-kaart van vorig jaar * ns-abonnement van vorig jaar En verder in m'n verzameling een hoop telefoonkaarten (Nederlands en Frans), een hoop oude pinpassen van mij en van vrienden, anwb-pasjes van de afgelopen 5 jaar, biebpasjes, enz. (Aanvullingen zijn altijd welkom ![]() (edit: paar vergeten)
|
pinpas, pas van de verzekering (2), schoolpas, telfoonkaart, ID, biebpasje is kwijt.
Kortingspasjes heb ik niet. Ik had een Ici Paris klantenkaart maar die heb ik weggegooid. Ik heb trouwens een Bodyshop klantenkaart, maar dat lijkt niet op een pasje.
|
OZ verzekering
Airmales pas Indentieteitskaart don quichot dance cafe pas pinpas biebpas van leest luisterpas Schoolpasje telefoonkaart kortingskaart van een groothandel videopas highstreet (disco iets) pas OV Mezz pas
|
ik heb veel pasjes, komt door mijn werk..
en ga ze niet eens opnoemen hier.. de meesten zijn van bedrijven waar nooit iemand iets van heeft gehoord enz..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Frans: Passé simple. GEEN | 12 | 24-02-2012 10:32 | |
"Pass-the-hat" Southtown | 2 | 12-01-2008 19:42 | |