Advertentie | |
|
![]() |
|
op m'n kamer lig ik altijd (met m'n benen omhoog en een kussen in m'n rug) op een stoel, kan ik ondertussen tv kijken aangezien die computer niet zo snel is; hierzo zit ik gewoon 'normaal' op een bureaustoel
![]()
|
voeten op een opberg bak die onder het bureau staat... enn verder.. tja telkens anders, maar meestal relax een beetje onderuit... ohw ja en ik heb m'n armen altijd steunend op zo'n pols ding... echt relax... is ook beter geloof ik... maar het typt gewoon fijn
![]() okay, ik ben weer es onduidelijk
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zit meestal gewoon krom in mn stoel, maar naar aanleiding van dit topic ben ik met 2 benen gekruist op de tafel gaan zitten (alleen mn benen heb ik het dan over he) En ik moet zeggen dat eht wel relaxt zit ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Soms leg ik mijn benen ook naast het toetsenbord (dan leg ik die op mn schoot, anders typt het niet ![]() |
![]() |
|
Het linker been recht naar voren onder een hoek van 90 graden, het ander in een hoek tussen de 30 en 85 graden daarvandaan, languit gespreid. Onderuitgezakt en als het kan m'n nek rechtop. Ofzo.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hmm, oke, ik ga proberen te beschrijven hoe ik zit.
sorry alvast als het onduidelijk is ![]() goed, ik zit op een stoel, linkerbeen (meer voet eigenlijk) onder mn rechterbovenbeen beetje onderuitgezakt met mn rug tegen de rugleuning aan mn rechtervoet op zo'n stukje stang van de computertafel (zeg maar o de poot, maar dan zit er nog een stukje naar voren toe aan die poot, en daar heb ik mn voet opstaan) rechterhand op de muis (behalve als ik type) linkerhand tussen mn linkervoet en rechterbovenbeen (dan krijg je zeg maar een soort 'stapeltje' eerst linkervoet, daarbovenop mn hand, en daarbovenop mn rechterbovenbeen Beetje duidelijk? ![]() |
![]() |
|
|