Advertentie | |
|
![]() |
|
over m'n sign: zinnig zinnetje, was een poosje geleden nogal op mij van toepassing was
![]() over avatar: jeuj ik hou van Leendert Jan Vis ![]() ![]() over nick: heeft absoluut niks met mij te maken. ![]() Verder: zit nog nie super lang op ut forum ennuhm is lief meisje wat bijna 16 wordt ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Over sig: ik geloof dat ik gek ben Avatar: lief katje Mezelf: duffe fb (die arrogant is volgens veel leden ![]() |
![]() |
|
Mooie sig, coole avatar, een uiterst interessant en intelligent persoon
![]() (die trouwens haar avatar wel gebruik om iemand belachelijk te maken en niet omdat ze het eens is met haar standpunten)
|
Een superaardig meiske van 15 die een hekel heeft aan school. Een heel goede signatuur van de geweldige zangeres Sarah en een grappige schildpaddenavatar.....
Zoiets...?
||
Citaat:
nou ja cheeky betekent lekker.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zou jij je leven geven voor je wederhelft? Severus | 24 | 13-05-2010 22:19 | |
Liefde & Relatie |
Wat zou jij doen? Angelllll | 14 | 25-09-2008 08:53 | |
De Kantine |
Hoe zou je reageren in de situatie?/ Wat zou je doen als..? Missy | 360 | 06-06-2008 01:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
De Kantine |
Post 10000: In dedication to Jet perfectme | 47 | 04-03-2005 17:27 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |