Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
32 x alweer
o.a. barcelona Dominicaans Republiek Bonaire St. Maarten Aruba Mallorca Israel China (+4 binnenvluchten) Amerika (o.a. L.A., New York, Canada) Italie Engeland Egypte Australie Nieuw-Zeeland Turkije Malta Cyprus Portugal Zuid-Afrika etc etc en 6 x met de bus heen en weer naar Spanje |
![]() |
|
Verwijderd
|
eerste keer --> naar curacao.. was 4 ofzo.. niet veel van doogedrongen... veel geslapen.. en weer terug is 2
naar Turkije.. 3 jaar geleden ofzo.. en weer terug is 4 Naar Spanje vorig jaar heen en terug dus +2 = 6 en dit jaar ga ik weer naar Turkije.. ![]() Ik kan heeeeeeeeeeeeeeel goed optellen ![]() |
![]() |
|
kweenie precies.
toen ik 1 was, met m'n ouders naar Griekenland (heen en terug) ben een paar keer met het vliegtuig naar parijs geweest (toen was ik nog klein en ik ging in m'n eentje. m'n moeder vond het veiliger als ik 'gewoon' met het vliegtuig zou gaan... ![]() Een keer naar Portugal (heen en terug dus) Een keer naar Griekenland (heen in een keer, terug met stop in Zurich) Een keer naar Barcelona (heen in een keer, terug met tussenstop in Madrid ![]() Een keer naar Kreta (gewoon heen en terug) Maar van de zomer ga ik naar Amerika! (S.F. , L.A., L.V., en.... HAWAI!!!!) edit: ik heb ook nog een keer zo'n rondvlucht gemaakt, toen ik 7 ofzow was. Was kewl!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #71 Verwijderd | 500 | 10-08-2010 18:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |