Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
haha hoe verzín je het!!
Nou ik heb der veel hoor... Ik vind eigenlijk de meeste wc's wel schoon.. bij vrienden/familie/bekenden dan toch.. ja als je uit gaat en dan in 'n café of discotheek naar de wc gaat, goed, daar wil ik het dan liever niet over hebben ![]() Maar over het algemeen ben ik niet zo moeilijk... ik bedoel: als je moet dan moet je he!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
4 hier thuis, al is er 1 waar ik bijna nooit opga. Maar ik zou me wel vertrouwd voelen.
En het invalidentoilet op school, daar ga ik altijd, lekker ruim ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
waarom rologen als ze serieus 78 wc's heeft waar ze met plezier (?) ![]() En dan nog.. we kunnen beter rologen naar jou omdat je zo hard lacht om je eigen grapje... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
upz0rz met die topic dan
![]() euhm... een wc moet er echt vies uitzien voor ik echt aan die bacterien en zo begin te denken. Maar goed... die van mij, die van mijn ouders (appartement eronder), bah, en zonder er echt mee vertrouwd te zijn, de wc's bij een paar vriendinnen.
|
maar zeg maar
wat veel belangrijker is dan vertrouwd zijn met de wc, in de zin van: vind je hem vies is: bij wie durf je zomaar op de wc te gaan, zonder dat je je een beetje schaamt voor het gekletter enzo... jongens hebben daar vast minder last van, maargoed, ik weet dat toen ik voor t eerst bij mijn vriendje naar de wc ging, ik enorm spastisch ging lopen doen, maarjaa okee: 2 bij mij thuis 1 in ons vakantiehuis 1 bij mijn zus thuis 1 bij mijn zus d'r vriendje thuis 2 bij mijn vriendje (duurde wel lang... zij hebben geen sloten op de deur!!) 2 bij mijn ex, waarmee ik goeie vrienden ben 4 bij mijn tante 2 bij mijn andere tante die tevens de moeder is van m'n lievelingsneef 2 bij mijn opa en oma 2 bij mijn beste vriendin 3 bij mijn andere hele goed vriendin 3 in dat ene café waar ik altijd ben 3 in de escape die zijn verscholen achter een dichte deur, die niemand weet 1 bij mijn vaste oppasadres 2 bij mijn andere vaste oppasadres 3 bij mij op school (altijd de achterste, liefst die op de bovenste verdieping) tja... als je het zo opnoemt zijn het er wel veel (vast nog wel meer) in totaal... 34... maargoed, d'r zijn ook wc's waar ik me ABSOLUUT niet op mijn gemak voel... bijvoorbeeld bij mijn andere tante en bij een meisje dat ik net heb leren kennen die ik heel cool vind, maar waar ik me nog niet zo op mijn gemak voel... weetje het is gek, toen ik bij haar thuis naar de wc ging, zat ik er net aan te denken hoeveel wc's er wel niet vertrouwd waren en waarom dan...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Vreemde-wc-angst overwinnen.. Verwijderd | 45 | 21-08-2011 14:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Waanzinnig Halflight | 0 | 19-06-2007 14:56 | |
Verhalen & Gedichten |
In den beginne Halflight | 1 | 29-04-2007 02:07 | |
Verhalen & Gedichten |