Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ehm, dan kies ik... Een jongeren-cafe, maar wél een met stijl. psygotics@hotmail.com |
![]() |
|
Idee 1: hmz... je hebt heel veel cafés in Maastricht, maar zo'n type café zoals jij beschrijft hebben we volgens mij niet. BTW ik maak mijn huiswerk liever thuis is het rustiger, en ook thuis muziek luisteren en TV kijken, kan ik tenminste zelf uitzoeken wat ik draai, hoeven we wat mij betreft dus niet in onze stad te hebben
![]() Idee 2: hm... nou kijk we hebben op de markt een tent die heet de Metamorfoos. Tis niet echt een tent voor alleen jongeren tot 18 jaar, maar als je binnen bent zie je alleen maar pubers om je heen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Idee 3: weet echt niet of we zoiets hebben in Maastricht. Zou best wel eens kunnen hoor, al maak ik er nooit gebruik van ![]() ![]() Idee 4: Hm, hier in de regio hebben we een aparte Limburgse zender en een Maastrichts net. Op die Limburgse zenden heb je 's morgens vroeg wel tekenfilms voor kleine kinderen, maar niet echt iets voor jongeren komt op die zender. Naar het Maastrichts net kijk ik niet echt maar soms zie ik daar wel een programma, dat als doelgroep jongeren heeft. Weet wel niet hoe het heet ![]() Idee 5: Nou in de zomer hebben we de Rittepetit ![]() ![]() Welk alternatief het best is? Mij lijkt 1 en 3. Een disco wordt eigenlijk alleen gebruikt voor het uitgaansleven en om een TV-programma moet je op dat moment van de dag ook tijd hebben om te kijken he... en mij lijkt idee 5 al meteen af te vallen...
|
allemaal behalve de 4e dit dorp is gewoon te kansloos voor woorden nix te doen alles is 18+ en als je dan eindelijk binnen bent en je gaat iets te drinken halen flikkeren ze je der weer uit omdat je nog geen 18 bent zooooooooo doelloos gewoon
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() neej ik weet wel wat je bedoelt. al moet ik zeggen dat ik dat in antwerpen ook mis hoor, gent en leuven (tongeren, hasselt, luik, ) zijn veel gezelliger, brugge is iets te touristisch voor de rest mis ik niet veel in mijn stad (Leuven dan, geboortedorp Puurs is niet echt een stad te noemen, daar mis ik zowat alles) kmis hier nix eigenlijk, misschien nog een AS adventure ![]()
|
Verwijderd
|
un race circuit,
kwil zo graag muh motor-race licentie haluh maar dat kan weer niet hier in maastricht/limburg, moet ik weer helemaal voor naar zandvoort gaan tss enuhm een groot pretpark met hele grote achtbanen enzow. zoiets als six flags. Een indoor snowpark echte grote discotheeks A2 tunnel bij maastricht Maaruhm het centrum word wel heeeel mooi, zuh zijn nu aan het bouwuh en over un paar jaartjuhs is alles klaar en dan hebbuh wuh ook iets unieks in het centrum van maastricht |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studenten enquete La Pleur | 8 | 10-09-2009 16:43 | |
Liefde & Relatie |
verwerken van je ex divindae | 112 | 24-10-2006 10:20 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
un verhaaltje... grazygirliej | 4 | 09-04-2004 17:37 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |