Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat is je leeftijd
0 20 t/m 22 Wat is je geslacht 0 vrouw Wat is je nationaliteit Nederlands Wat is je woonplaats? Enschede Ben je op het moment uit- of thuiswonend? Uitwonend Waar en wat studeer je? Of wat en waar wil je gaan studeren? Onderwijskunde, Universiteit Twente Wat vind jij goede argumenten om in een bepaalde stad te gaan studeren? - Sfeer - Opleiding - Mogelijkheden tot ontplooiing naast je studie. Wat is de afstand tussen je woning en studie 0 0 t/m 10 km Waar gaan je interesses voornamelijk naar uit naast je studie? - Activisme - Borrelen en gezelligheid - Sport Zit je bij een studentenvereniging of zou je erbij willen zitten? Waarom? Ik ben lid van een onafhankelijk damesdispuut, om mijn band met meisjes te versterken aangezien die er weinig waren in mijn vorige opleiding. En natuurlijk voor de gezelligheid en de rolmodellensituatie waar je mee te maken krijgt. Wat vind je van Eindhoven? Weet ik niet, 1x geweest, was op zondagochtend. Wat vind je van Eindhoven als studentenstad? Weet ik niet, 1x geweest was op zondagochtend. Van welke media maak je regelmatig gebruik? 0 tv 0 radio 0 internet 0 tijdschriften/ bladen En als je in eindhoven studeert deze extra vraag. Wat mis jij in Eindhoven nog qua voorzieningen voor studenten? NVT |
![]() |
|
Enquete
Wat is je leeftijd 0 20 t/m 22 Wat is je geslacht 0 vrouw Wat is je nationaliteit Nederlandse Wat is je woonplaats? Utrecht Ben je op het moment uit- of thuiswonend? uitwonend Waar en wat studeer je? Of wat en waar wil je gaan studeren? Rechten aan de UU (Utrecht) Wat vind jij goede argumenten om in een bepaalde stad te gaan studeren? Waar wonen je vrienden, gezelligheid van de stad, bepaalde studie Wat is de afstand tussen je woning en studie 0 0 t/m 10 km Waar gaan je interesses voornamelijk naar uit naast je studie? basketball, vrienden Zit je bij een studentenvereniging of zou je erbij willen zitten? Waarom? neen. Wat vind je van Eindhoven? alleen stratum is tof, verder beetje saaie stad, beetje te klinisch Wat vind je van Eindhoven als studentenstad? zie hierboven Van welke media maak je regelmatig gebruik? 0 tv 0 radio 0 internet 0 tijdschriften/ bladen (krant)
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Wat is je leeftijd
0 23 of ouder Wat is je geslacht 0 vrouw Wat is je nationaliteit Nederland Wat is je woonplaats? Enschede Ben je op het moment uit- of thuiswonend? Uitwonend Waar en wat studeer je? Of wat en waar wil je gaan studeren? Geneeskunde, aan de RuG, heb 5 jaar in Groningen gewoond Wat vind jij goede argumenten om in een bepaalde stad te gaan studeren? - Studie is daar beschikbaar en/of wordt daar op de beste manier gedoceerd - Stad voelt goed, jouw soort stad Wat is de afstand tussen je woning en studie 0 0 t/m 10 km (als ik naar stage ga, in Enschede) 0 30 km of meer (als ik naar Groningen moet, maar dat is slechts zelden) Waar gaan je interesses voornamelijk naar uit naast je studie? Theater, spellen Zit je bij een studentenvereniging of zou je erbij willen zitten? Waarom? Nee, niet nodig gevonden Wat vind je van Eindhoven? Ik vind dat er veel hoge gebouwen staan, er wonen ooms en tantes van me maar ik ken het verder niet zo goed. Wat vind je van Eindhoven als studentenstad? Ik ken Eindhoven niet als studentenstad Van welke media maak je regelmatig gebruik? 0 tv 0 internet |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studenten gezocht! jnnk91 | 1 | 10-04-2014 12:28 | |
Studeren |
MBO niveau 4 ICT studenten gezocht voor enquête! huuk87 | 0 | 03-12-2012 14:29 | |
Drugs & Alcohol |
Enquetes voor game over drugs Verwijderd | 1 | 15-02-2010 15:05 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête voor studerend Nederland (en Vlaanderen) Jon | 21 | 13-02-2007 20:32 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete internetdiensten jahjahhh | 14 | 07-11-2006 14:13 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete studierichting De_Enquêteur | 30 | 19-09-2003 20:06 |