Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2003, 11:26
DarkPino
DarkPino is offline
damn dit slaat nergens op.
ik heb hier ondertussen ook MTV aanstaan, en daar hebben ze een documentaire over modellen ofzo?
ze zeggen daar dat modellen op hun 25ste levensjaar opgebrand zijn en daarom meer intresses moeten hebben?!
maar dat klopt toch niet? ze doen net of mensen van 30 niet knap genoeg kunnen zijn!
kijk nou is naar die tatjana simic, zij is 39 en je kan nou niet echt zeggen dat zij der als 39 uitziet ofzo!
dat slaat toch nergens op?
Oud 06-02-2003, 11:28
skyscraper
skyscraper is offline
weet je zeker dat opgebrand niet bedoeld werd in de zin van: overwerkt? Of betekende het dat ze niet mooi genoeg meer waren?
Oud 06-02-2003, 11:28
Pan Am
Pan Am is offline
Ja, Het spijt me hoor, maar ja, op de catwalk ben je nou eenmaal oud als je 30 bent. Er zijn uitzonderingen (t.w. een Naomi C. of een Claudia S.), maar waarom denk je dat ze zoveel geld verdienen? De meeste van die meisjes hebben het ook al helemaal gehad met dat wereldje omdat ze er vanaf hun 16e al in zitten...
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 11:31
DarkPino
DarkPino is offline
das toch raar? ze doen net alsof et dan geen mooie vrouwen meer zijn!
Oud 06-02-2003, 17:55
Thomas
Thomas is offline
Vrouwen van boven de 25 kunnen geen model meer zijn omdat de jonge garde vaak mooier is. Schoonheid is besteed aan de jongeren.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 18:09
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
wow is die al 39
zou je echt niet zeggen nee
Met citaat reageren
Oud 06-02-2003, 23:23
A*
A* is offline
de meeste zijn t rond hun 25ste ook wel zat, t is best zwaar geloof ik. t lijkt me wel gaaf om te doen enzo, model zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 00:17
Verwijderd

Het gaat er ook niet om dat vrouwen van 35 niet meer mooi kunnen zijn, maar meisjes van 20 zijn gewoon nóg mooier.

Net zoals iemand van 25 in de tenniswereld niet oud is, maar iemand van 17 gewoon jonger en dus beter.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 07:47
Destrøyer
Destrøyer is offline
mja, rond hun 25ste zijn ze allemaal verslaafd aan champagne
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten