Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Der was een keer (jaja!) een meisje in een winkelcentrum en daar stond zo'n speelapparaat voor de kindjes waar je dan geld in moet gooien en wat dan gaat bewegen, weet je. Nou en toen was het zo dat al die snoeren los en door elkaar op de grond lagen. Toen kwam dat meisje dus lopen en die was over snoeren enzo aan het lopen, en ze wou naar dat ding toe, maar toen struikelde ze over de snoeren en oke, dat vond ik wel erg grappig!!
![]() ![]() ![]() Maar ik moet heel erg vaak lachen om mensen, maar nooit om dingen die pijn doen ofzo, of zoals in dit voorbeeld. Ik moet overigens ook erg vaak om mezelf lachen omdat ik echt heel vaak struikel over mijn voeten (optillen is zo zwaar) of omdat ik nogal domme opmerkingen maak ofzo. En omdat ik alles vergeet en het dus 4 keer vraag achter elkaar, dat soort dingen, maar ach, ik vind het wel grappig! Owja, ook omd igne die k som typ, zoals deze zin omdat ik gewon echt neit kan typen, ik emot altijd alles 10 keer verbeteren, soms ook heelmaal niet, vooral op msn is dat wel coel!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
dat is leuk..
vanochtend flikkerde iemand met stoel en tafel omver.. ik heb een half uur dubbel gelegen elke keer als ik hem zag zitten moest ik weer lachen.. ![]() zelf vond hij het minder grappig.. ![]() of iemand struikelde over zijn tas vanochtend was ook wel grappig.. ![]()
|
Ik zat in New York in Little Italy op een terrasje te eten. Er stonden allemaal van die plastic tuinstoelen. Gaat er een of andere bolle op zo'n stoeltje zitten, breekt heel die achterkant van dat stoeltje af!!! Dus die bolle lazert met stoel en al achterover....!!! Het spijt me zeer, maar ik dacht ik er in zou blijven....ik bestierf het werkelijk waar
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Winnaar verhalenwedstrijd] De vlucht van een nachtvlinder leiv | 10 | 18-05-2007 19:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De vlucht van een nachtvlinder Verwijderd | 0 | 12-04-2007 17:37 | |
Liefde & Relatie |
Het meisje van het gala Tox | 25 | 21-06-2004 15:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Andere kijk op multicultuur door een moslimbroeder Boosoog | 2 | 20-10-2003 14:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Feyenoord in actie tegen spreekkoren MissCzechMeOut | 26 | 20-11-2002 17:48 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] CKV eindopdracht: Het regime van een scherpschutter. Vlooienband | 8 | 05-11-2002 11:21 |