Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2003, 20:25
SuperSanne
SuperSanne is offline
Weet niet of dit hier hoort, verplaats 'm maar als het nodig is, maar moestv het kwijt: zat net achter de compu lekker te flora en fauna-en, tot opeens de deurbel ging: het was één of andere vage mevrouw (volgens m'n moeder een goede vriendin van de buurvrouw), die ons kwam vertellen dat de buurman was overleden. We wisten dat hij één of andere hartoperatie zou ondergaan, en dat de kansen dat hij het zou halen niet al te groot waren, maar toch... We schrokken er wel heel erg van. Ik kan het me ook niet voorstellen. Normaal als ik een beetje laat uit ben en naar huis fiets, dan zie ik 'm nog wel eens met de hond lopen en dan zeg ik 'm altijd gedag. het is zo'n idioot idee dat ik 'm nooit meer zal zien... Voel me rot...
Oud 11-02-2003, 20:26
Dminor
Dminor is offline
*snikt*
Oud 11-02-2003, 20:27
Dminor
Dminor is offline
Sorry, ik raak die bui ook niet meer kwijt vanavond.
Maar ik ken het gevoel, ik heb het zelfs met bekende nederlanders al.
Oud 11-02-2003, 20:28
Miracle
Miracle is offline
oei... gecondoleerd
Oud 11-02-2003, 20:28
SuperSanne
SuperSanne is offline
Hij was nog maar 58... (durf niet te gaan slapen)
Oud 11-02-2003, 20:42
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
JA een vriendje van een broertje van een vriendin van me () Is ook overleden, 14 jaar.

:\
Ik zou er niet teveel mee zitten als ik jou was hoor, iedereen gaat nou eenmaal dood ooit, en hij heeft toch nog een lang leven kunnen hebben. :\
Oud 11-02-2003, 20:43
kastdeur
kastdeur is offline
euh even een vraagje, gewoon om even zaken uit te sluiten. hoort deze topic ook bij je gevoel voor humor, waar je op feedback over spreekt, of niet? ik ben namelijk nog steeds op zoek om een post van jou te vinden, met humor erin en het lukt me niet

verder ontzettend gecondoleerd natuurlijk
Oud 11-02-2003, 20:52
M@rco
M@rco is offline
Bekijk het van de zonnige kant.. zo krijg je misschien eindelijk eens nieuwe buren. Leer je weer nieuwe mensen kennen
Oud 11-02-2003, 20:52
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Zo is het leven....
Oud 11-02-2003, 20:58
Jeroen
Jeroen is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
Zo is het leven....
en zo ben je dood....
Oud 11-02-2003, 21:06
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
de buurman van onze bakker's ex-vriend is ook overleden, moet ik daar ook maar een topic over maken?
Oud 11-02-2003, 21:07
Thomas
Thomas is offline
Mijn oprechte condoleances.
Oud 11-02-2003, 21:48
ActaniA
ActaniA is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
de buurman van onze bakker's ex-vriend is ook overleden, moet ik daar ook maar een topic over maken?
gaarne
Oud 11-02-2003, 21:55
Talon
Talon is offline
wij hadden eerst een goudvis die opeens niet meer wilde zwemmen..
Oud 11-02-2003, 22:05
qghp
qghp is offline
emo hoor
Oud 11-02-2003, 22:25
Balance
Balance is offline
niet meer flora en fauna-en?
Oud 11-02-2003, 22:26
G.T.C.
G.T.C. is offline
gecondoleerd
Oud 11-02-2003, 22:36
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
gecondoleerd
Oud 12-02-2003, 14:58
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
SuperSanne schreef:
Weet niet of dit hier hoort, verplaats 'm maar als het nodig is, maar moestv het kwijt: zat net achter de compu lekker te flora en fauna-en, tot opeens de deurbel ging: het was één of andere vage mevrouw (volgens m'n moeder een goede vriendin van de buurvrouw), die ons kwam vertellen dat de buurman was overleden. We wisten dat hij één of andere hartoperatie zou ondergaan, en dat de kansen dat hij het zou halen niet al te groot waren, maar toch... We schrokken er wel heel erg van. Ik kan het me ook niet voorstellen. Normaal als ik een beetje laat uit ben en naar huis fiets, dan zie ik 'm nog wel eens met de hond lopen en dan zeg ik 'm altijd gedag. het is zo'n idioot idee dat ik 'm nooit meer zal zien... Voel me rot...
jah zoiets had ok ook bij een man bij mij in de straat. Was wel een aardige vent, liep ook altijd zijn hond uit te laten, als ik dan lanmgs kwam met mun paard makketen we altijd ff een praatje. Jah.. en dan gaatie dood. Wel gek eigenlijk. Was zo standaard, ff praate maken... nou ja. Hoort bij het leven toch? Hij was ook nog niet echt oud, maar hij was wel erg ziek
Oud 12-02-2003, 15:02
SuperSanne
SuperSanne is offline
Iedereen bedankt voor ale condoleances, slaap alweer wat beter gelukkig. Maandag de crematie, zucht...

Citaat:
ikheetfroukje schreef:
euh even een vraagje, gewoon om even zaken uit te sluiten. hoort deze topic ook bij je gevoel voor humor, waar je op feedback over spreekt, of niet? ik ben namelijk nog steeds op zoek om een post van jou te vinden, met humor erin en het lukt me niet

verder ontzettend gecondoleerd natuurlijk
Jij ook bedankt voor de concoleances natuurlijk, maar ik vind het wel behoorlijk lulli... eh... ik bedoel kinderachtig om ons eh... kleine meningsverschil betreft "wat is nou eigenlijk humor?" hier voort te zetten. In een overlijdingstopic!!! Als we dan toch verder gaan met "discusieëren" (ben weliswaar laaiend, maar ik blijf beschaaft), laten we dan lekker terug gaan naar feedback (voor de omstanders deze vete begon in het klacht DJ Flem topic), of desnoods op een ander forum (denk alleen niet dat de forumbazen daar erg blij mee zijn, maar als jij je daarbij prettig voelt...), maar even niet hier, ja?!?
Dank je.
Oud 12-02-2003, 15:05
Verwijderd
gecondoleert...

mijn buurman is een paar jaar geleden ook overleden...
door auto-ongeluk
Oud 12-02-2003, 15:09
Rob
Rob is offline
Het gebeurt... zoals iemand al zei, "zo is het leven".

Gecondoleerd.
Oud 12-02-2003, 15:16
Verwijderd
mijn overbuurvrouw (midden 30) een paar maanden terug ook, zomaar opeens in de armen van haar man, iets met het hart ook geloof ik
Oud 12-02-2003, 16:59
Sithan
Sithan is offline
T zal wel vreemd zijn bij die crematie als de hele buurt komt, ik had nl. 2 weken terug eentje van mn buurvrouw 2 huizen verder en dus kwam ik nog meer bekenden tegen dan ik waarschijnlijk bij de rouwdienst van mn opa zou tegenkomen...dat is op dat moment echt bizar, maja dat heb je in een dorp

Gecondoleerd
Oud 12-02-2003, 20:43
BBEM
BBEM is offline
no one lives forever
Oud 13-02-2003, 08:48
SuperSanne
SuperSanne is offline
Tja... ik zou ook niet eeuwig willen leven, maar ja.. 58 jaar is niet veel...
Oud 13-02-2003, 08:52
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
a new nose schreef:
mijn overbuurvrouw (midden 30) een paar maanden terug ook, zomaar opeens in de armen van haar man, iets met het hart ook geloof ik
Dat zou ik dus een perfecte manier vinden om te gaan..
Oud 13-02-2003, 08:55
the tourist
the tourist is offline
Gecondoleerd dan maar

gaan we nu ook voor elke dode een topic starten?
Oud 13-02-2003, 10:07
Verwijderd
Citaat:
MoonMonkey schreef:
Gecondoleerd dan maar

gaan we nu ook voor elke dode een topic starten?
Gecondoleerd!

net als voor elke jarige?
Oud 13-02-2003, 11:34
Boogie
Boogie is offline
Hoe erg dit ook is, hoe we ook met je meeleven, feitelijk hebben we hier niet zo veel aan op De Kantine.

Regels voor berichten