Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRGHHHHH,
wat is er met de jeugd gebeurt? Dat (meestal) de stedelingen praten als gangster's ( ook al maakt het hen nog 10x dommer (en das moeilijk) dan ze er al uit zien), dat tot daar aan toe, maar dat ze daarmee ook nog de vredelievende internetter (surfer) mee confronteren das natuurlijk helemaal uit den boze. Het is gewoon zonde... Jongens ga gewoon lekker naar een West-Friese kroeg en leer knap nederlands praten... PS: West-friesland ligt in Noord-Holland, voordat jullie straks met zn alleen Sneek ofzo terroriseren... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ow echt vreselijk
en wat voelen ze zich stoer een meisje uit mn klas heeft haar hele cu2 zo en ze heeft er een foto opgezet, waarop ze helemaal opgemaakt is, met een hoedje op en een grote zonnebril ik had m voor de lol in mn agenda geplakt en bijna niemand herkende haar erop ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Het is gewoon ontzettend irritant om te lezen, helemaal niet leuk, en vind het gewoon dom staan.. Bovendien hebben zulke mensen vaak ook domme opmerkingen, dus vind ik ze sneller dom dan mensen die normaal typen.
||
![]() |
Als ik zulke topics zie moet ik altijd denken aan het volgende stukkie tekst
![]() Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Breezah taal Thinus | 56 | 07-10-2006 10:43 | |
De Kantine |
BrEeZaH-TaaLtJe Lyra | 59 | 19-07-2003 23:33 | |
De Kantine |
Verwaring onder breezah taal of niet Maradinus | 46 | 21-04-2003 12:16 | |
De Kantine |
De BrEeZaH-cultuur, de ontwikkeling van een internetgeneratie. Verwijderd | 96 | 29-08-2002 11:32 |