| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Straffeloos? Wat denk je?
|
|
|
|
hmz.. mag het meer als 1iets zijn...?
mijn broertje staat bovenaan de lijst mogelijke dingen waarmee ik zou gaan gooien (en dan volgen: mijn computer, mijn gsm, mijn wiskunde leraar en mentor, mijn wiskunde boek, mijn wekker, en zo nog een boel...)
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Kan ik het allemaal op gaan ruimen. ![]() 't is dat ik niet met mensen gooi...maar Jim zou anders in aanmerking komen. ![]() Citaat:
Ik heb wel eens *wat* omgegooit...jij niet? (Ik ben btw lang niet zo erg als degene die afdelingsleidster is van glas. )
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Van al die Italiaanse prut (knoflook-olie en tomaten-prut in een potje), tot een doos (!) met glazen...Ga zo maar door... Wij hebben eigenlijk niet eens een afdelingsleidster...K werk trouwens in Rdaal, die valt qua grootte wel mee... (misschien ligt t daar aan)In sommige filialen staan die glazen zo eng int midden, net als bij de Blokker! Maarre, gooien met mn broertje is ook wel leuk...Kapot hoeft ie niet...Onherstelbaar vernield...Mwai...
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wij zijn zo'n zaak met glazen eng in het midden. En veel enger dan bij de Blokker. Die Italiaanse prut is vies en maakt de vloer glad...vooral als het olijfolie is (duh ). Met balansen heb ik wel eens een halve plank laten vallen, d'r was niet eens echt veel kapot (tien glazen oid)...scheelde weer tellen.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En we hebben iemand werken die 'slim' is, die gooide dus van dat schelpenzand over de olijfolie heen...Dat plakt dus pas..En ranzig, en stinken! En die klanten boos... *zucht*...Mja... Tis wel eng met die glazen int midden, maar ja, kan je er iig niemand op aan kijken als er iets kapot valt! |
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
. ('k weet 't, 'k ben gek )Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |