Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() hmmm... als ik zenuwachtig ben? laten we zeggen dat ik sinds mijn 10e mijn nagels niet meer geknipt heb ![]()
|
ik heb morgen mijn spreekbeurt voor engels
vreselijk als ik niet voor de klas sta, vind ik het al moeilijk om in een keer een goeie (op niveau) lopende engelse zin te maken. Daar moet ik gewoon even over nadenken, bv dan heb ik halve zin, en dan maak ik er een 2e helft bijaan die er eigenlijk niet bij past.. en dan verander ik de 1e helft nog een keer.. maarja, dat kan ik niet doen als ik aan het praten ben ![]() heb er nu al zin in ![]() maar goed, mijn voorspelling is dus dat bij mij het woordje "uuuhh" heel vaak gaat vallen
|
Ik heb normaal al best vaak dat ik niet op de juiste woorden kan komen die ik wil zeggen, dus dat ik dingen ga beschrijven... en met presentaties is zoiets al helemaal lastig, dus das wel kut.
Maar ik vind presentaties meestal aan de ene kant ook wel leuk, want ik vind het een machtig gevoel als je klaar bent met je presentatie, dat er dan zo'n last van je schouders valt, heerlijk ![]()
||
Citaat:
Maar tis alweer over... *klopt snel even af*
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() t was een beetje kort, omdat ik een aantal kleine stukjes had overgeslagen (maarja niemand weet natuurlijk wat ik had dus wat ik dan oversloeg enzo, dus dat viel niet op ![]() ik had een 85 gekregen ![]() ![]() (ja die lerares geeft hele hoge cijfers, dus een 85 is niet heel hoog ofzo, een 8 is ongeveer het gemiddelde wat ze geeft) weet jij al wat je hebt gekregen? trouwens, even ontopic volgens mij heb ik niks raars gedaan tijdens mijn spreekbeurt hooguit dat ik af en toe gebaren ga maken met mn handen maar er stond zo'n lessenstandaard voor me (waar je niet doorheen kon kijken) dus niemand kon mijn handen zien ![]()
||
Citaat:
![]() Cijfer krijg ik ergens aan het eind van de periode. Ook ontopic: mijn hoofd legde de grens wanneer hij rood werd een heeel stuk lager dan anders...
|
Als ik zenuwachtig ben, voor een presentatie voor een groep ofzo, dan ga ik altijd m'n haar achter m'n oor doen, ook als het dat al zit, een vrij nutteloze actie vaak dus. Of ik ga met m'n handen frunniken en ik struikel over woorden. Ik praat sowieso al snel en dan dus nog sneller en dat gaat dan dus niet helemaal goed. En ik word rood.
Het vervelende bij mij is dat ik ook heel zenuwachtig kan overkomen, terwijl ik dat niet ben. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zenuwachtig in groepen Jerry95 | 4 | 08-01-2015 22:41 | |
Psychologie |
Zenuwen Slice396 | 1 | 15-11-2012 18:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
wat helpt er tegen de zenuwen? Daantje_0705 | 32 | 11-02-2004 21:22 | |