![]() |
|
Ik weet niks wat wél werkt, alleen wat niet werkt. Ik heb één of ander middel van Dr. Vogel (weet de naam even niet) en dat werkt absoluut niet. Het zou speciaal voor zenuwen bij dingen als examens zijn, maar ik merk geen enkel verschil en het is bovendien nog eens ontzettend smerig. Dat moet je dus iig niet kopen.
||
Citaat:
of valeriaan tabletten die kun je gewoon bij de drogist kopen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Daantje_0705: Wanneer je niet aan pilletjes of druppels wil moet je is proberen ademhalingsoefeningen te doen. Er zullen er waarschijnlijk ergens op internet wel een aantal staan, maar ik typ zometeen voor je een oefening die ik zelf doe wanneer ik onrustig wordt. Ga lekker rechtop zitten, op een stoel waar je lekker op zit, of in een kleermakerszit op de grond. Sluit je ogen en denk aan iets heel fijns en adem heel diep in en uit, heel rustig aan. Blijf die leuke gedachten vast houden. Wanneer je je dan rustig voelt nog even doorgaan, dan kun je er weer tegenaan ![]() succes en sterkte met je toetsweek! |
![]() |
|
dat had ik oko wel willen hebben tijdens mijn examen maakte een paar achterlijke fouten terwijl ik echt sochtends thuis nog niet zenuwachtig was maar stap in de auto bij mn rij instructeur en mn benen helemaal shaken
![]() maar goed ik ben geslaagd GELUKKIG volgende keer als ik weer zoiets zenuwslopends heb ga ik toch ff iets kalmerends voor laten schrijven voor mijn gevoel toch wel iets prettiger... |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar goed, ik heb er dus geen baat bij gehad, helaas.
|
Mn toetsweek is nu grotendeels voorbij, alleen maandag nog een bio toets. Bedankt voor alle tips, ik ga denk ik maar eens iets uitproberen want anders zit ik de volgende toetsweek misschien weer zo in de stress. Ik geloof alleen dat ik ergens gelezen had dat je beter geen beta-blokkers moet gebruiken als je astma hebt. Nou weet ik alleen niet of dat is als je daar medicijnen voor gebruikt of dat het sowieso niet goed is. Ik ben namelijk licht astmatisch maar krijg er verder geen medicijnen voor.
Pff, nu die cijfers afwachten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In ieder geval succes met je cijfers en examen ![]() |
![]() |
|
Zonder gelijk naar medicijnen kun je ook zelf al wat doen. Wees je bewust van je ademhaling, en zorg dat je constant door je buik ademhaalt (dus: trek je middenrif strak, niet: je borstkas omhoog). Daarvan wordt je ook rustiger. Het kan je ook helpen om in slaap te komen. Zorg dan dat je je bewust bent hoe je ademhaalt (wederom door je buik) en concentreer je daarop. Op die manier sluit je andere gedachten redelijk eenvoudig uit.
||
![]() |
Citaat:
Bij mij helpen de Rescue-druppels van BachBloesems. 15 druppeltjes in een klein flesje water en er de hele dag door van drinken. |
![]() |
|
hey.. ik ben ook aan de weer geweest met van die dingen doen ik afgeloen jaar mijn eindexamen moest doen... ik had ook zo'n last van die huilbuien, op een gegeven moment bijna iedere dag... ik heb toen eerst wat natuurlijks geprobeerd (van de locale wanabe - de tuinen ) maar dat hielp absoluut niet.. toen ben ik naar de huisarts geweest, en die heeft mij ook propranolol geven, dat heeft wel heel goed geholpen.. tis alleen beter om geen pillen te slikken als je het op een andere manier onder controle kan houden...
|
Zelf heb ik heel lang last gehad van zenuwachtigheid.
Dat ging op een gegeven moment zo ver dat ik niet meer meeging met schoolreisjes. Zelfs naar school gaan werd 'eng' ![]() Tot ik RESCUE REMEDIES (van Bach Bloesem ofzo ![]() Dat hoort ik trouwens van meedere mensen uit mijn omgeving. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik denk dat je in dit soort dingen echt moet geloven dat ze helpen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
De reiziger, de toren. lestat080 | 4 | 29-08-2005 20:49 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heb je nou altijd al willen weten over het menselijk lichaam? Verwijderd | 498 | 19-12-2004 09:34 | |
Drugs & Alcohol |
De HIK Mir-idiotA | 54 | 26-08-2004 21:10 |