Advertentie | |
|
![]() |
|
De postbankblauwe Siemens M35i
M'n vorige (alcatel pokkeline wave) werd stiekem toch wel wat zwaar, maar als die actie niet was geweest had ik die waarschijnlijk nog gehad
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en of 't overbodig is weet ik niet... men riep ook dat WAP nergens goed voor was... maar als ik even snel moet weten hoelaat een bepaalde trein gaat dan werkt 't toch echt prima en goedkoper dan een 0900 nr bellen... voro I-mode geldt iig dat ook... alleen dan is 't nog goedkoper... en je heb natuurlijk de mailfunctie... als je veel mail of mail krijgt... kan dit best handig zijn... maar goed... dit zijn dan dingen die ik wel de moeite waard zou vinden... maar dat verschilt natuurlijk per persoon...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #94 Spelleider | 500 | 06-11-2013 19:37 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #71 Verwijderd | 500 | 10-08-2010 18:52 | |
De Kantine |
Wat voor GSM heb je? Hans Kazan | 201 | 16-05-2004 21:19 | |
Beleidszaken |
Forumbaas DK erbij? Negrotiator | 76 | 19-01-2004 16:34 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
De Kantine |
En toen was Methuselah jarig Monica | 42 | 18-02-2003 12:47 |