Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Technische dingen. Ik zit al met de handen in het haar als een lamp het begeeft. Als elektronica het begeven kan ik daar zelf niets mee beginnen.
Ook dingen als gaatjes in muren boren en zo of dingen timmeren heb ik geen enkel benul van. Of als mijn fiets kapot gaat. Al mijn vriendinnen zijn beter in dat soort dingen dan ik. Volgens mij zijn dat het type dingen die je van je vader zou moeten leren. Mijn vader is overleden toen ik acht was. Laatst bedacht ik me dat dat de verklaring wel eens kan zijn.
|
Uhm Nina ik kan me ook niet aan tijdsplanningen houden (mijn helft van Duits wat ik zou leren, heb ik dan ook nog niet voor de helft geleerd
![]() En verder kan ik niet Frans praten Niet twijfelen Van chocola afblijven Een gootje in mijn tong maken ![]()
||
Citaat:
![]() M'n moeder en m'n broer kunnen het wel ![]() Verder kan ik niet fluiten, met m'n vingers knippen en m'n duim op een of andere vage manier naar achteren drukken (met het achterste kootje ofzo)...
|
![]() |
[QUOTE]Knutselsmurfie schreef:
[B]Uhm Nina ik kan me ook niet aan tijdsplanningen houden (mijn helft van Duits wat ik zou leren, heb ik dan ook nog niet voor de helft geleerd ![]() eh knutsel ik moet opbiechten dat ik helemaal niks meer aan duits heb gedaan... het spijt voor de 1 die wij gaan halen |
![]() |
|
-Rekenen
-Snel nadenken -Scooby's achtervolging op spelletjes.nl -Aanzetten tot huiswerk maken -Op de trampoline springen bij gym (als we bijvoorbeeld gaan hoogspringen moet je eerst op de trampoline springen maar op de een of andere manier kom ik daar altijd met mijn verkeerde been op, met als gevolg een vage en soms pijnlijke sprong/val, wat mij een trampoline-fobie heeft opgeleverd ![]() [edit]scooby's achtervolging heb ik zojuist uitgespeeld*jeej*[/edit]
|
door deuren lopen zonder ertegenaan te botsen
(mijn vermogen om in te schatten wanneer ik door een deur kan laat me iedere keer weer hopeloos in de steek) (en nee een bril helpt niet) Welke zakkenwassr heeft trouwens het belachelijke idee gehad om twee deuren achter elkaar te plaatsen?
|
![]() |
Positief over mezelf denken
![]() Tv kijken/studeren/lezen/computeren/enz in een ruimte waar het minder dan 18 graden is ![]() En als het koud is om kwart voor 7 's ochtends vrolijk naar school gaan. (ik word gewoon zooo chagerijnig als ik het koud heb..)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Weet gewoon even niet meer wie ik ben Jason2 | 12 | 03-08-2011 08:24 | |
De Kantine |
Wat vind jij mooie meisjes- en jongensnamen? Allure | 160 | 23-05-2009 11:44 | |
Eten & Drinken |
Centraal topic: Kan jij nog ongeremd genieten van eten? murwari | 72 | 27-01-2006 16:20 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Liefde & Relatie |
wat zou jij doen? miss x | 3 | 11-05-2002 21:16 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |