Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ('t is op aanraden van mijn vader (haar broer) gekozen nl. ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De hit van 2003:
De avondzon valt over straten en pleinen De gouden zon zakt in de stad En Lilian die moe - in haar huisje verdwijnt Ze heeft haar - dag weer gehad Nu verouderd haar huid, ook haar zicht achter uit Ja, we raken een gevoelige snaar Op haar neus een bril met glazen zo dik Dat haar kinderen zich schamen voor haar refr.: Daar aan de ***** in ’t hartje van ***** Daar slaat vergrijzing genadeloos toe Daar aan de ***** in ’t hartje van ***** Daar is pra-ten over je leeftijd - echt taboe De sfeer is er bitter, Lilian wordt niet fitter Een jeugdfoto hangt aan de muur Een facelift is beter dan steeds weer die crèmepjes Voor eeuwige jeugd ist niet duur Een mens, jong of oud, wordt daar als oud beschouwd Ze hoort je niet meer als je praat Ook al spitst zij volledig haar oren, ja, straks Echt, moet ze een gehoorapparaat refr. Opstaan is moeilijk en lopen gaat lastig Ze is aan een wandelstok toe Bereid je vast voor op rollator of rolstoel Alles wordt zo een gedoe Stel je eens voor zo’n 50 jaar verder Hoe ziet ’t er dan allemaal uit? Gelukkig zit ech-te schoonheid van binnen Maar is dat ook Pieters besluit? refr.(3x) Laatste couplet zijn we nog niet helemaal over uit...we twijfelen tussen bovenstaand en onderstaand couplet. Iemand een voorkeur? ![]() Stel je eens voor zo’n 50 jaar verder Waar moet toch allemaal heen? Gelukkig zit ech-te schoonheid van binnen Ja, dat zag jouw Pieter meteen Straat en plaatsnaam zijn gesencureerd. ![]() Ze krijgt er btw een bril met jampot glazen, mega-oren, tubetje met iets en een wandelstokachtig iets (bezemsteel oid) bij. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ga lekker niets doen voor me ouders als ze 50 worden..
1. ze vermoorden me als ik iets (speciaals) doe ![]() 2. me ma wordt een ruime 3 weken na me pa 50, dus dan blijf ik bezig 3. op die dagen zitten wij of ondergedoken in de trapkast of vluchten we naar de veluwe (ivm familie) Ghehe
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Medicatie.... Verwijderd | 51 | 16-07-2009 00:41 | |
Psychologie |
Wat te doen met mijn huidige thuissituatie? Pruts0r | 3 | 07-05-2007 12:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kansarme (allochtone) jeugd en fundamentalistische moslims DG | 28 | 02-07-2005 10:52 | |
Algemene schoolzaken |
{Klachtenbrief} Is deze te doen? Verwijderd | 5 | 22-02-2004 14:02 | |
Lifestyle |
Merken; Wat kan nog en wat is echt zooo van gister rodina | 234 | 12-03-2003 22:09 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Wie heeft er nog dringend uittreksels nodig? smurfin | 229 | 04-06-2001 12:39 |