Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
1) Vallen webcomics onder art? 2) Als je zelf iets maakt, is het dan niet al art? 3) Pixelart, 8-bit, ring a bell?
||
Citaat:
![]() Dat was ook een heel cool spel! Ik was verslaafd!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Atheïstic Sheep schreef:
zucht... Die goeie ouwe tijd waarin je dik tevreden was met je 286 waarop je Paratrooper, Frogger en ducktales (paratrooper is een van alleroudste "spelletjes", je bent rozekleurig kanon dat parachutisten uit de lucht moet schieten en bommenwerpers weg moet houden ![]() Duidelijk ![]() volgens mij hebben we em nog wel ergens ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ander superklassiekers voor mij op 8086/8088 zijn : digger, flight (c), qbert, ducathlon (?)... sharp mz800 was nog bruter : nakamoto, tut anchamon maar goed ik laat me wegzwijmelen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
jaaaaaaaaa keen is zoooo cool!
![]() ![]() Ik ging het een tijdje terug nog spelen... maar het gaat wel snel vervelen. Vroeger was het nog een beetje moeilijk ofzo, dan deed je er een tijd over voordat je zo'n spel had uitgespeeld. Nu is het keen 1 t/m 6 in een middagje... Ghehe ik had eerst een Dopefish avatar ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En Jill 1,2,3 Lemmings Supaplex (waarom is die nou te snel op windows? ![]() Monkey Island!! (&co) Space Invaders *snikt* ![]()
|
Keen, *doet vreugdedansje*
Alleen Duke Nukem speel ik langer (en Yogi Bear op mijn Commodor 64 ![]() ![]() ![]() Ze doen het alleen niet meer (kheb nu té veel geheugen om ze op te starten, geweldig), helaas..
|
Ik ken overigens bijna alle spelletjes wel die hier genoemd zijn, als het topic er dan toch over gaat.
Ik hield ook wel van A-10 Tank Fighter, Shingo Fighter, Arcade-stimulatiespelletjes (GOLD bv.), G.O.D.S, Magic Pockets, GB, Prehistoric, Civilization natuurlijk, enzovoorts.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alstublieft ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Airborne Ranger, dagen, weken zoniet maanden meegespeeld.
Of Alley Cat, Rampage, Civilization, Golden Axe, Streed Rod, Sensible Soccer, Cannon Fodder, Double Dragon, Koei games ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
[rip] Christopher Lee Carn | 22 | 10-05-2020 08:48 | |
De Kantine |
Reageer!! Nee_nee | 1 | 09-02-2005 08:59 | |