Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2003, 11:31
)Vampje(
)Vampje( is offline
Hind eruit!! En maar doen alsof die Jim een natuurtalent is! Het is gewoon een misselijk, uitstralingsloos pubertje dat niet kan zingen. Ik snap wel dat de kijker beslist, maar toch mag die zgn. jury er wel eens wat commentaar op geven. Straks wint dat joch het nog van Jamai! Zeg nou zelf; het is toch belachelijk?!

Kon btw zo snel geen ander Idols- topic vinden.
Advertentie
Oud 02-03-2003, 11:32
Anne
Anne is offline
Film & TV, bovenaan waarschijnlijk.

Maar ik mail met je mee.
Oud 02-03-2003, 11:33
Verwijderd
Doe toch niet zo belachelijk mensen.
Verwijderd
mja ik snap het ook niet... Jim z'n stem is echt verschrikkelijk vind ik... maarjah ik ga me er niet te druk om maken, ik word chagerijnig als ik er teveel over nadenk
Thomas
Thomas is offline
Het is toch belachelijk.
Oud 02-03-2003, 11:36
Verwijderd
Nee, ik vind het overdreven. Maar dat heb ik ook al neergezet in het officiele idols topic. Dus.
Oud 02-03-2003, 11:42
)Vampje(
)Vampje( is offline
Mooi allemaal, maar mag dit topic nou blijven staan of niet? Zeg het maar, dan verwijder ik 'm.
Oud 02-03-2003, 11:47
Verwijderd
Ik ruik een slotje, dus verkas iig maar naar Film & tv
Oud 02-03-2003, 12:14
kastdeur
kastdeur is offline
er staat toch al iets op film en tv?

maar goed *jim-fan*
Oud 02-03-2003, 12:14
WolterB
WolterB is offline
iig goed dat t gezegd wordt

jim is dus niet om aan te horen

op de cd's die hij zal maken als hij wint kan je zn koppie (als is die in mijn ogen niet zo heel erg bijzonder) niet eens zien en moet je alleen naar zn monotome stemgeluid luisteren
Oud 02-03-2003, 12:16
Qamra
Qamra is offline
Ik heb altijd al gezegt dat Jim gaat winnen.. En dat gaattie ook!

Wordt toch een of ander een-dags-vliegje wat na twee nummertjes geplet wordt....
Oud 02-03-2003, 12:16
saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Hind eruit!! En maar doen alsof die Jim een natuurtalent is! Het is gewoon een misselijk, uitstralingsloos pubertje dat niet kan zingen. Ik snap wel dat de kijker beslist, maar toch mag die zgn. jury er wel eens wat commentaar op geven. Straks wint dat joch het nog van Jamai! Zeg nou zelf; het is toch belachelijk?!

Kon btw zo snel geen ander Idols- topic vinden.

Hye, deze vind ik wel leuk . Ach ja, idols... Jim kan idd niet zingen, hij lijkt wel een achtergebleven starmaker-tje Maar Jamai vind ik zelluf wel leuk, Jim mag dr idd sneller uit dan Hind, maar ach, dat gezeur steeds over idols Ach, zodra de winnaar bekend is, praat men er amper meer over, en dat zal (helaas voor jou) denk ik toch wel Jamai worden.

Nou, dat was t luitjes, ik ga. Suc6 met jullie Idols geneuzel (positief hoor )
Oud 02-03-2003, 12:20
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
Jamai die moet het al helemaal niet winnen, die doet zo overdreven vrolijk en schijnheilig.

doe mij dan toch maar jim

eigenlijk had ik verwacht dat hind zou winnen
maar zal wel komen omdat 90% van de kijker vrouwelijk.
Oud 02-03-2003, 12:24
saartjeh
saartjeh is offline
Khad wel verwacht dat Hind er uit ging.
Oud 02-03-2003, 12:25
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
vrijgezel16d schreef:

maar zal wel komen omdat 90% van de kijker vrouwelijk.
Ik, als vrouw, had op Hind gestemd...

Naast die Jamai zou ik niet wakker willen worden en die Jim kan z'n lul niet eens omhoog krijgen... Lmd

Damn ik KIJK het niet eens!
Oud 02-03-2003, 12:29
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
en ik heb iets heel slims, let op

Het is namelijk logisch dat Hind eruit is. Iedereen vindt Hind het best, of verwachte dat ze sowieso wel door zou gaan. Duss stemt er niemand op haar, ze heeft het niet nodig, maar op de 2e favoriet. En das dus Jim of Jamai die als gevolg hiervan allebei doorgaan.

jaja, hijs fijn

Jammer alleen dat ik dit niet eerder bedacht heb, ik heb nu wel mn weddenschap verloren
Oud 02-03-2003, 12:39
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
vrijgezel16d schreef:
Jamai die moet het al helemaal niet winnen, die doet zo overdreven vrolijk en schijnheilig.
Jamai is een schatje.
Oud 02-03-2003, 12:41
Tofke_H
Tofke_H is offline
film en tv En zonder te kijken weet ik zeker dat er zo'n topics te vinden zijn... Idols 2003

Regels voor berichten