Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ja, vorig jaar Oktober in Nieuwegijn bij de Echo Base Conventie.
Had toen eerst een 25 minuten lang interview met Julian Glover en had toen zijn handtekening gescoord. Interview kan je zien op www.theindyexperience.com |
![]() |
||
Citaat:
als zij er blij mee is, dan is het toch goed?
|
Aangezien veel reacties niet over idolen uit de film & TV wereld gaan, lijkt het me beter dit topic naar De Kantine te verplaatsen, zodat het topic beter tot z'n recht komt.
||
Citaat:
![]() Dat verdient 'n pluim mijns inziens ![]() ontopic: Jean Michel Preudhomme, Peter Maes, Kris Wauters en dat is't wel zowat ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Kheb een drumstokje op me beelscherm liggen met de handtekening van Cesar Zuiderwijk (golden earring, lmd)..
Maar daar ging het niet om; kheb het stokje van een van de leden van percossa gehad.. En dáár ging het om ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik heb 2 handtekeningen van david prowse (darth vader uit star wars) op een helm en een grote Darth Vader-cardboardstand, en een van kenny baker (r2d2 uit sw) op een foto; ik ben nu niet meer zo verzamelziek als toen ik die objecten heb laten signeren, maar voor verzamelaars voegt een handtekening heel veel waarde toe aan een object (een vies, uit een schrift gescheurd briefje met handtekening is vrij loos)... op dit moment zou ik ze niet kwijt willen, maar ik zou ze best kunnen verkopen helemaal als de betreffende persoon er niet meer is... (de een zn dood...) maar dat hoeft voor mij voorlopig ook nog niet ![]() |
![]() |
|
Trijntje Oosterhuis, niet een idool van mij ofzo, maar ze was eerst de oppas van een vriedin van m'n zus.
Annie MG Schmidt, ooit een toneelstuk voor opgevoerd, ze kon toen al niet meer zien maar wel horen. geweldig mens ![]()
|
Niet van mijn idool, maar wat moet je dan als de keeper van Volendam naar je club komt... Geen handtekening vragen? T maakt het alleen maar specialer omdat ie nu bij Feyenoord onder de lat staat.
Jaja, het is................Edwin Zoetebier!!!
|
![]() |
bij TRAXX in uden (waar ik woon, en traxx is een kartcentrum) dan hadden ze er zon wedstrijd tussen BNers.. er was ook een of andere (turkse?) die erges achteraan stond.. wij iederekeer zwaaien als ie voorbij kwam
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Verder heb ik een sigaret gehad van budgie van siouxsie ( kent toch niemand hier ) en 2 handtekeningen van robert smith van the cure. En wat drumstokjes van i against i ![]() ![]() En een plectrum van golden earring jaja.. hip |
![]() |
|
k-otic, di-rect, en seth
![]() mja, ik ging naar de megafestatie met n vriendin, en dan moet je toch wat... t was wel melig ![]() en verder nog wat van die kinderboekenschrijvers enzo... weet niet precies wie ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kwestie Enait, CGB, omgangsnormen in Nederland Verwijderd | 334 | 12-09-2008 09:21 | |
Vrije tijd |
Tennisseizoen 2006 tss | 381 | 07-10-2006 19:25 | |
De Kantine |
klaverjassen in tussenuren meneer Storm | 57 | 27-04-2004 07:53 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic! Nona | 500 | 08-04-2004 17:00 |