Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Vandaag zaten ze op het bruggetje ik fiets voorbij over het fietspad en gelijk schelden.. Nou dat slaat echt nergens op. Ik keek ze niet aan ik fietste gewoon.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb ze aardig aangekeken... werd uitgeschiolden heb ze niet aangekeken.. werd uitgescholden ik heb ze vuil aangekeken.. werd uitgescholden tegen ze aanpraten probeer ik al helemaal niet.. wat doe ik dan fout?? |
![]() |
|
hier in de buurt hangen ze vaak voor de AH, alleen zijn het niet alleen jongeren, maar ook mannen van ergens in de 20 of 30. En ze staan daar niet gewoon, ze staan half voor de ingang bier te drinken, sigaretten te roken en soms ook te blowen. Zo maar langslopen gaat niet, je krijg bijna altijd wel een opmerking van ze te horen. Er is al zo vaak over geklaagt, door buurtbewoners, maar ook door de AH zelf, maar er wordt niks aan gedaan. Als het even kan loop ik er ´s avonds niet langs. Als het even kan loop ik eigenlijk helemaal niet langs, want vaak genoeg hebben ze ook nog een Pitbull of andere aggresief uitziende hond bij zich die het liefst zo hard mogelijk naar mensen blaft of het houten hobbelpaard voor de winkel sloopt, op zo´n manier heb ik wel last van hangjongeren/volwassenen.
Ik kom eigenlijk bijna nooit hangjongeren tegen die geen overlast veroorzaken.... |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Het Grote Racisme- en Vooroordelentopic ßuerp | 168 | 17-11-2015 15:59 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Hangjongeren die overlast bezorgen moeten we aanpakken!! MissDonna | 9 | 21-09-2008 16:43 | |
Lifestyle |
Hangjongeren saartjeh | 7 | 09-05-2007 12:07 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 09-04-2007 17:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Aanpak hangjongeren Amsterdam wi-wa-wouter | 83 | 13-10-2005 18:29 | |
De Kantine |
willen jullie alsjeblieft deze vragenlijst voor me invullen.. Joyce | 50 | 04-01-2003 08:22 |