Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen 'Sjaak' als afkorting is dan weer een beetje jammer! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() wat ik geen mooie namen vind...ehm..nou ja teveel om op te noemen. Trouwens ook erg als je een tweeling niet passende namen geeft, zoals marie-louise en bob ![]()
|
![]() |
Johnny
Sonny Ronny Lonny Wesley Davey Jeffrey Kimberley Jenny Sandy Billy Dimitri Giovanni En andere namen die bij die soort horen... En verder gewone Nederlandse namen: Leonie Teun Mariska Gewoon omdat IK geen een persoon met die naam ken die leuk is. Maar goed, d'r zullen vast wel wat toffe Leonies, Teuns en Mariska's in Nederland rondlopen... Wie kent ze...? |
![]() |
|
Rikke-tikke-tama-nosie-harry-barry-bukse-barry-pim-po
Sorry, hier hoort wel even een uitleg bij...... De naam komt uit een heel zielig verhaaltje en het moraal van dat verhaal is, dat je je kind nooit als bocvenstaande moet noemen, omdat er dan in noodsituaties veel mis kan gaan... Nouja, lekker vaag dus, sorry voor mijn onnozele (hoe schrijf je dat??) reply
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaimiddelen en Saaivia Witteman #1905 Hazel | 500 | 05-02-2014 14:20 | |
De Kantine |
Spisaaizie opwarmen #1127 Verwijderd | 500 | 19-09-2010 20:03 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
blind date BOEKVERSLAG wolfgang | 6 | 03-06-2003 11:57 | |
Psychologie |
Sommige mensen brengen zichzelf in een soort gevangenschap Eend | 38 | 02-05-2003 13:43 |