Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
volgende keer wat meer mensen uitnodigen ![]() maar de kijkdichtheid was goed hoor ![]()
|
ja, 2 keer in het publiek bij het jongerenlagerhuis
![]() en ik heb (lang geleden ![]() en ik heb ook een aantal keren achterlangs gelopen bij het nieuws nouja niet echt grote dingen ofzo
|
Een poosje geleden, had toen gefigureerd in een film van de AVRO in verband met de nationale Monumentendag.
het was een soort nep-Abeltje filmpje met een kiddo die een telefoon had gevonden waarmee hij door de tijd kon rijzen. Geen idee meer hoe het heette. ben benieuwd of iemand het toevallig ook gezien heeft... ik namelijk niet ![]() ik schijn toen dus nog met mijn harsens op TV te zijn geweest terwijl ik vervaarlijk ![]() ![]()
|
Ik heb Tooske een keer voor de camera mogen uitleggen wat Scholieren.com precies is (TMF Cybersite oid). Daarvoor ben ik in 5 in 't Land op RTL5 te zien geweest in een item over spieken op internet ('Jon Geerars. Eigenaar Spieksite'). Ook in Belgie was mijn smoel te zien: het programma Mijn gedacht had een item over huiswerk waar ook iets verteld werd over de 'huiswerkpagina'.
In een verder verleden is het Jeugdjournaal ooit eens in onze klas geweest om opnamen te maken. Waar het precies om ging weet ik niet meer.. ik was 5.
||
Citaat:
![]() in die gevangenis ben jij de 3e buis van de 2e rij van linksachter? ![]()
|
![]() |
Gisteren had ik een optreden met mijn dansgroep, in duitsland, dat werd opgenomen op TV, maar ikwas ziek
![]() Heel vroeg op kindernet bij 24games of zow, met die flippos, mijn beste vreindinnetje werd toen de hele dag gevolgd en zow, en toen heb ikhun maar gevolgd.. ![]() En verder... ff denken hoor.. oohwjah, eenk eer bij een feestje, dat werd opgenomen door allemaal camara's. Nooit bij stil gestaan. Kom ik een half jaar later thuis uit de stad, zet ik de TV aan, wie zie ik: ME ![]() ![]() een echte : SNEL VERGETEN herinnering, maar ik heb er helemaal niet zoveel reactie opgehad of zow..
|
Heheh... Ja, destijds bij de eerste protesten tegen het studiehuis in Den Haag... Stond ik te kijken en lachen terwijl wat ernstigere relschoppers een busje kantelden
![]() Maarja... Toen was ik ook wat jonger
|
In 1999 ben ik door het beeld gelopen in de uitzending van de EO-jongerendag. Ik heb het zelf alleen nooit gezien, maar vriendinnen van mij wel.
Verder ben ik toen ik een jaar of 10 oud was nog eens gefilmd met een kip in mijn armen op de kinderboerderij van het Noorderdierenpark in Emmen met de vraag wat er eerder was: de kip of het ei. Ik was zo van slag dat ze met de camera op mij af kwamen dat ik de vraag niet gehoord had en geen zinnig woord kon uitbrengen. Ik denk niet dat ze dar ooit uitgezonden hebben... ![]() Veel verder reikt mij tv-carriere vooralsnog niet.
|
![]() |
U heeft hier te maken met een rasechte beroepsfigurante uit "thuis" (= belgische variant van gtst ofzoiets). Kuch.
![]() Ik wacht nog steeds op mijn eerste lijn tekst..sniff
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je #veel+4 Verwijderd | 500 | 15-05-2011 01:05 | |
Lifestyle |
Naakt Otis | 128 | 18-10-2006 11:09 | |
Films, TV & Radio |
Ben jij weleens op tv geweest? Verwijderd | 106 | 04-05-2006 20:46 | |
Flora & Fauna |
Verschil bont/vlees, als reactie op topic bont/leer. extinction | 6 | 08-08-2002 21:42 | |
De Kantine |
Ben je ooit weleens op tv geweest? ~(TrueSickness)~ | 52 | 27-04-2002 18:47 |