Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=412796
Zie mijn reply ![]() Wel stom dat hij daar geen rekening mee houdt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Die goser was zo droog en sarcastisch dat ik blauw lag van het lachen ![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Sorry kheb niets zinnigs over Bush of Irak te zeggen..
||
Citaat:
Heb het trouwens niet gezien vanmorgen, heb alleen de toespraak zelf gezien.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ten tweede heb ik gezegd dat het zo zou kunnen zijn, niet dat het zo is. Voor 't zelfde geld wil Bush wél een oorlog, maar gezien het feit dat Amerika er economisch niet zo gek veel mee opschiet lijkt me dat Bush ook liever tot een vreedzame oplossing komt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En over dat tweede: dat zei ik ook niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ten eerste maakt hij zich niet druk om z'n haar, maar doet zijn (imago-)styliste dat. En ten tweede kan ik echt niet geloven dat het Bush niks doet. Ok, ik heb het filmpje van de ernstige-gezichten-training ofzo niet gezien. Misschien is het een verkeerd geinterpreteerd misverstandje, weet ik veel. Wou jij zeggen dat jij tijdens deze oorlog geen dag zult lachen? ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Waarschijnlijk nam hij niet eens een blik op dat boek.. het bewijst weinig, behalve een slecht oog voor detail ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als die man helemaal stressed out is op het moment, wat ik me prima kan voorstellen, kan het zijn dat hij van nerveusiteit lachen moet. In een toespraak is het juist belangrijk dat hij rustig, welbespraakt en vastbesloten overkomt. Vandaar dat ze dit oefenen. Het betekent nog lang niet dat hij het als een grapje ziet (al ben ik van mening dat de motieven voor de oorlog heel andere zijn dan het bevrijden van de Irakezen, maar het neemt niet weg dat er een enorme druk op hem staat). |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Mishandelingen/martelingen/inhumane behandeling gevangenen door o.a. Amerikanen Rollo Tomasi | 500 | 22-05-2004 22:56 | |
Muziek |
Atmosphere atmosphere atmossssss Fog | 35 | 08-04-2004 14:27 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
High noon: George W. vs. Osama Frankie29 | 11 | 29-09-2002 09:22 |