Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik hoor bij een marxistische organisatie, onderdeel van de SP.
Binnen de partij ben ik een van de actievere mensen, ik sta ook op de interne discussie-lijst al twee jaar. ![]() Ik ben dus tegen de oorlog. Máár: ik ben óók tegen de onderdrukking van het Iraakse volk door Saddam Hussein. Die oorlog mag er zijn van mij, maar dan wel onder VN-mandaat! |
![]() |
|
Nee, heb ik niet omdat ik het nut er niet van inzie ..
Kan aan mij liggen maar ook al protesteren we .. Dan houden ze er toch nog niet mee op ? Maar oké aan de andere kant snap ik het hele : vrijheid van meingsuiting wel .. want als je helemaal niks zegt , gebeurt er ook niks.Alsnog .. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar als jij een pro-oorlog demonstratie wil, laat dan maar komen. Is ook weer wat afwisseling he ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ontopic: ik heb zelf geen tijd gehad om te demonstreren
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ps: nog een sp-personage: je kent arnout uit vlaardingen vast niet? (kweeni waar zutphe ligt ![]() ![]()
|
hoogstens tegen de graffiti die op de universiteit is verspreid 'no war' ( en dat is dan de intellectuele elite die met zwarte stift de liftdeuren onderkalkt)
![]() maar tegen de oorlog nog niet nee
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Nee, ik ben voor de oorlog, die Saddam moet eindelijk maar s opdonderen...
Oohja, wanneer gaan jullie allemaal protesteren tegen alle burgeroorlogjes in Afrika e.d.??? ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geloof - vervolg op 'De ontkrachting van het christendom' Verwijderd | 233 | 14-06-2010 22:20 | |
dump hier u religieuze teksten beaming eye | 116 | 05-02-2005 10:19 | |
Wat vinden christenen en joden van de profeet Mohammed? En wat vinden joden van jezus Donny must die | 117 | 24-01-2005 21:50 | |
Tot welke levensbeschouwing voel jij je aangetrokken? Gatara | 132 | 23-10-2003 20:23 | |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Heb jullie tips voor mijn verhaal? Selina | 7 | 10-12-2002 22:10 |